AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Enten det er pyntgjenstander eller mat. Hva gleder du deg til? Syns alltid det er så koselig når julevarene kommer. Med den påfølgende debatten om at "Ja, da starter jula i september i år også!" Det er noe med å se alle fine røde og grønne gjenstander i butikker, matvarer, kalendere. Det blir mørkere ute, så fint å ha noe å se frem til! Anonymkode: a913d...207 2 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Synes du debatten er koselig? Anonymkode: d04dc...735 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes du debatten er koselig? Anonymkode: d04dc...735 Den har jo blitt en slags tradisjon - Hvert år. Så den er jo en del av jula. Syns du denne tråden var koselig? Anonymkode: a913d...207 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Gleder meg til Grans julebrus kommer i butikken. pluss kakemann nam nam Anonymkode: 59aed...f2d 5
Hattivatti Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Jeg gleder meg til Rudolf og Nissens julebrus kommer 🎅 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den har jo blitt en slags tradisjon - Hvert år. Så den er jo en del av jula. Syns du denne tråden var koselig? Anonymkode: a913d...207 Jeg synes jula starter alt for tidlig og julevarene burde først kommet i butikken i desember, så jeg er en av de... 😬 Anonymkode: d04dc...735 8
Gjest Hottentått Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Gleder meg til julebrus! Liker coop sin uten sukker veldig godt ☺️Gleder meg også til julelys både ute og inne. Når det er sagt syns jeg det er hakket for tidlig å tenke på det allerede 5.september😂
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Gledet meg til all julepynten og julemusikk fra alle høytalere. Har kjøpt nesten alt av gaver allerede, så jeg gleder meg også til gavepapir og julekortene kommer så jeg får pakket inn alt. 🎅 Anonymkode: 47bb9...e39 3
Gjest AprilRyan Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 (endret) Nå har vel julemarsipan og julepynt kommet i butikkene i oktober i mange år, men folk påstår at den starter tidligere og tidligere hvert eneste år. Jeg gleder meg mest til julepynt i butikkene og julepynt og -lys i gatene. Synes det er veldig koselig og spesielt når det er så mørkt ute. Tørre kakemenn som smaker papp og marsipan liker jeg ikke og julebrus drikker jeg ikke før litt nærmere jul (det er ofte det som kommer først i butikkene). Endret 5. september 2022 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg synes jula starter alt for tidlig og julevarene burde først kommet i butikken i desember, så jeg er en av de... 😬 Anonymkode: d04dc...735 Du var første til å svare i tråden da - Så tydeli at julen er viktig. For deg også! Tihi Glemte jo å si julebrusen! Den fra Hamar/Lillehammer. MmmmMMMMmmmm Anonymkode: a913d...207
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg synes jula starter alt for tidlig og julevarene burde først kommet i butikken i desember, så jeg er en av de... 😬 Anonymkode: d04dc...735 Jeg er også slik egentlig. Dette blir litt på siden, men samtidig relatert. Det er en radiokanal som begynner å spille julemusikk i november. Men når vi faktisk kommer til jul forsvinner julemusikken fra kanalen i løpet av kort tid. 2.juledag er all julemusikk fra julekanalen borte. Det blir bare tåpelig. Og det er ofte slik det er i butikkene også. Julevarer selges i oktober og november, men med en gang vi kommer til andre uken i desember blir julevarene gradvis borte, fordi butikkene da må få inn "januar-kolleksjonen". Men for å svare på spørsmålet ditt TS: det er ingenting spesielt jeg gleder meg til å se i butikkene, vindus-shopping ligger ikke for meg. For meg er det musikken, lysene, alle de stressede menneskene rundt meg som gir meg godfølelsen. Jeg elsker den stemningen jeg får av det. Anonymkode: ce8a8...328 1
Daryl Dixon Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Gleder meg til de virkelige gode klementinene kommer, det er en forsmak på jul for min del. 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 Gleder meg til julebrus og et hjem som lukter røkelse😊 Anonymkode: a9d81...82e 1 1
Smurfii Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 Tilbringe mye tid sammen med familien❤️ Julemarsipan❤️ Bake pepperkaker❤️ Se julekalendere❤️ Lille julaften er alltid så koselig sammen med familien, pynte juletreet sammen og se kvelden før kvelden❤️✨ Koselig tråd, ts!😄🌟 innså nettopp at jeg sporet litt av og leste spørsmålet ditt litt fooort😂 sorry.. 4
Ariana807 Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 Vet noen i en gruppe jeg er del av (folk fra mange land), sendte bilde om at julen har kommet til butikken, dette var rett før det ble september. Så jul i august i år 😅 Jeg elsker jul. Adventkalenderen er i boks (en av dem i det minste. Og den ble kjøpt kun fordi de hadde early bird tilbud og jeg måtte sikre meg en), og jeg gleder meg alltid til jul! Jeg synger litt på julesanger for meg selv. MEN det er virkelig alt for tidlig å begynne i butikker å selge jul nå. Jeg liker ikke halloween, og feirer ikke det. Men synes det godt kan bli November og alt av Halloween ting kan få komme seg bort før man begynner med jul altså. Men første november, da er jeg klar til å både handle og henge opp pynt hjemme! 🤩 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #17 Skrevet 5. september 2022 Det blir nok en kald jul i år dessverre...🥶 Anonymkode: d04dc...735 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #18 Skrevet 5. september 2022 Jeg synes det er drittirriterende at de vanner ut julen med å ha juleting allerede i oktober.. Da forsvinner mye av "magien", litt av greien er jo at det er Spesielt, siden man bare får det en liten periode av året. Jeg gleder meg som en unge til julebrunosten. Men biter tennene sammen og nekter å kjøpe før desember. Jeg vil ikke være en del av problemet. Anonymkode: 9f124...f06 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #19 Skrevet 5. september 2022 Jeg gleder meg til julemarsipan. Kom på en positiv ting med strømprisene når jeg leser denne tråden - gleder meg til og slippe all bling og blinkelys i alle mulige farger inn i stua og på soverommet fra verandaer og vinduer rundt meg fra november i år 😅. Anonymkode: 28521...120 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #20 Skrevet 5. september 2022 Skulle ønske butikkene ventet til desember med alt av juleprodukter. Julen er blitt synonymt med en høytid der vi fores med reklame for å kjøpe masse plastræl, gaver og pynteting vi egentlig ikke trenger. Kan virkelig ikke fordra det. Men gleder meg til god julemat og rolige morgener med familien. Anonymkode: 3ddd0...41b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå