AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Er det noen drømmetydere her? Jeg har ikke sett henne siden i fjor (1 år og 7 mnd siden) og i dag drømte jeg om henne. Jeg drømte at hun prøvde å sabotere jobben jeg har fått, og var frekk mot meg når jeg fortalte henne hvordan det gikk i livet mitt. Jeg er jo ikke venn med henne i dag, men lurer på hva dette betyr? Har aldri drømt om hub ever Anonymkode: 02025...067
Gjest Hottentått Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Tror det er underbevisstheten som jobber. Har vært gjennom det samme selv, bare at jeg drømte om henne veldig ofte.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Kanskje en måte underbevisstheten din bekrefter at det er bra at dere ikke er venner lenger. Anonymkode: 6854c...712
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Jeg drømte noe lignende om min ex bestevenninne. Jeg hadde invitert til besøk men hun ignorerte meg helt og fikk de andre med seg. Så de var i mitt hus og tok seg til rette, men ingen snakket til meg selv om jeg ropte til dem. Det var slik «vennskapet» vårt utviklet seg til sist, hun gjorde alt hun kunne for å være nedsettende mot meg og ignorere meg i felleskap med andre. Glad jeg er ferdig med det. Hun er på besøk her nå (hjembyen) og sender masse snap (aner ikke hvorfor), så er sikkert derfor jeg drømte om henne. Anonymkode: 6ce2a...389
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Det er sikkert underbevisstheten din som jobber ja, kanskje du tenker endel på henne og vennskapet, eller er redd for at det skal skje noe ala det du drømte om...eller du føler et generelt ubehag i forbindelse med henne (hvis dere ble uvenner og hun var ufin mot deg etc). Anonymkode: dab8d...1f1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det noen drømmetydere her? Jeg har ikke sett henne siden i fjor (1 år og 7 mnd siden) og i dag drømte jeg om henne. Jeg drømte at hun prøvde å sabotere jobben jeg har fått, og var frekk mot meg når jeg fortalte henne hvordan det gikk i livet mitt. Jeg er jo ikke venn med henne i dag, men lurer på hva dette betyr? Har aldri drømt om hub ever Anonymkode: 02025...067 Hvorfor er dere ikke venner lengre? Opplever du stress på jobb? Gruer du deg til noe eller syntes du det er litt skummelt? Venninnen representerer tydeligvis noe for deg, og da i sammenheng med jobb så burde det være enkelt å finne ut av hva denne drømmen representerer, men du gir svært lite informasjon. Anonymkode: b7813...e23
Christina82 Skrevet 7. september 2022 #7 Skrevet 7. september 2022 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå