AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 For en del år siden gikk jeg hos en psykolog. Det var offentlig psykolog og behandlingen ble avsluttet før ting hadde ordnet seg selv om både jeg og psykologen ønsket flere timer. Nå har ting ordnet seg. Lurte på om det er vanlig eller om psykologer ønsker å få et "Hei, vet ikke om du husker meg, men du hadde meg som psykolog for en del år siden. Ville bare takke for all hjelpen og fortelle at det ordnet seg til slutt". Anonymkode: afae3...843
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 NEI. De har 100vis av pasienter i løpet av noen år og det er direkte upassende å ta kontakt etter avslutning. Du er nok bare en av mange. Ikke sikkert hun husker deg en gang. Anonymkode: e53c6...6fd 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: NEI. De har 100vis av pasienter i løpet av noen år og det er direkte upassende å ta kontakt etter avslutning. Du er nok bare en av mange. Ikke sikkert hun husker deg en gang. Anonymkode: e53c6...6fd Tusen takk! Da skal jeg ikke kontakte henne. Vil også presisere at om jeg hadde tatt kontakt med henne så hadde jeg ikke kontaktet hennne privat, jeg hadde sendt brev/mail til arbeidsplassen hennes. TS Anonymkode: afae3...843
Silkedyne Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Nei jeg syns ikke det er normalt hvertfall ikke på en DPS hvor man bare går over kortere tid.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 1 minutt siden, Silkedyne said: Nei jeg syns ikke det er normalt hvertfall ikke på en DPS hvor man bare går over kortere tid. Takk! Skal ikke ta kontakt med henne. Var DPS det var snakk om. Jeg tenkte ikke over dette med hvor mange pasienter en psykolog kan ha, men dere har selvsagt helt rett! TS Anonymkode: afae3...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå