AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #1 Skrevet 5. september 2022 Jeg hvet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg startet i ny jobb for 5 uker siden og mye av stillingen er ikke slik som jeg har sett for meg. Jeg ble overlatt til meg selv og får minimalt med opplæring. Føler på mye frustrasjon å måtte finne ut av ting selv. Oppdager mye feil som er gjort og må ryddes opp i. Når jeg spør om hjelp så har de ofte ikke tid og det må vente til neste dag. Føler heller ikke at jeg passer inn miljømessig. Sitter alene nesten hele dagen og føler meg ensom. Har et håp om at det skal bli bedre, men kjenner jeg ønsker meg bort. Jeg kom fra en jobb jeg har jobbet i 10 år, som innebar veldig mye overtid og som var ganske slitsomt å kombinere med å være mamma til 2 barn i 2 og 4 års alder. Men jeg trivdes godt i den jobben og de har vært veldig tydelig på at jeg er velkommen tilbake. Akkurat nå føler jeg sterkt på å sjekke om det stemmer. Jeg er bare usikker om jeg har gitt opp fortidlig og om jeg bør prøve lengre? De skal ogå skifte system i min nye jobb og jeg føler jeg setter de i en knipe ved å slutte. Anonymkode: a2eca...1e8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Skrevet 5. september 2022 Føler med deg. Det kan bli bedre. I min nåværende jobb, tok det over to år, før jeg følte jeg kunne jobben riktig, og fant min plass med de andre. Før det, følte jeg meg alene, uglesett, ensom, følte de andre syns jeg var en klamp om foten. Jeg hadde mest lyst til å gi opp. Satt hjemme i pandemien og var helt utslitt, og vurderte daglig å gå til legen og bli sykmeldt. Det tar lang tid å finne sin plass, og finne trivsel, og mestre jobben, spesielt hvis det er en tyngre jobb, med mange elementer, som kanskje krever høy utdannelse og lang erfaring. Men stå på, det blir sannsynligvis bedre. Anonymkode: ffc5d...65c 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hvet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg startet i ny jobb for 5 uker siden og mye av stillingen er ikke slik som jeg har sett for meg. Jeg ble overlatt til meg selv og får minimalt med opplæring. Føler på mye frustrasjon å måtte finne ut av ting selv. Oppdager mye feil som er gjort og må ryddes opp i. Når jeg spør om hjelp så har de ofte ikke tid og det må vente til neste dag. Føler heller ikke at jeg passer inn miljømessig. Sitter alene nesten hele dagen og føler meg ensom. Har et håp om at det skal bli bedre, men kjenner jeg ønsker meg bort. Jeg kom fra en jobb jeg har jobbet i 10 år, som innebar veldig mye overtid og som var ganske slitsomt å kombinere med å være mamma til 2 barn i 2 og 4 års alder. Men jeg trivdes godt i den jobben og de har vært veldig tydelig på at jeg er velkommen tilbake. Akkurat nå føler jeg sterkt på å sjekke om det stemmer. Jeg er bare usikker om jeg har gitt opp fortidlig og om jeg bør prøve lengre? De skal ogå skifte system i min nye jobb og jeg føler jeg setter de i en knipe ved å slutte. Anonymkode: a2eca...1e8 du kunne sagt opp før 14 dager... og du kan si opp i prøvetiden, da er det vel kun 1 måned oppsigelsestid. En forventning du bør ha er å komme i snakk med personer i bedriften, hvis ikke da er det ingen lys karriere å være der. Anonymkode: be29e...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå