Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe buksemodellen New Hedgy fra Diesel. Er det noen her inne som vet pris? Til dere som eventuelt har prøvd den; hva slags kroppsform passer den til..? Er det plass til former uten at lommene henger helt nede på lårene, for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags modell er det? Ikke blant de som finnes inne hos diesel.com, i hvertfall. Er det kanskje en utgått modell, evt helt ny?

Skrevet
Hva slags modell er det? Ikke blant de som finnes inne hos diesel.com, i hvertfall. Er det kanskje en utgått modell, evt helt ny?

Den er helt ny, jeg fant den på nettsidene - under Regular.

Skrevet
Den er helt ny, jeg fant den på nettsidene - under Regular.

:idesmil:

Den var jo fin! Jeg har en liknende selv, men jeg er liten og tynn, og har rette hofter. Du må nesten finne en å prøve. Diesel er forholdsvis små på størrelsene.

Skrevet
:idesmil:

Den var jo fin! Jeg har en liknende selv, men jeg er liten og tynn, og har rette hofter. Du må nesten finne en å prøve. Diesel er forholdsvis små på størrelsene.

Ja, den ser kjempefin ut!

Jeg er slank, men har hofter og rumpe (ikke voldsomt, men formene er på plass i den grad at mange bukser ser mindre pene ut på meg).

Jeg får stikke og prøve et par.

Skrevet

Den var kjempefin! :)

Minner veldig om Replay Electra, som jeg har og er kjempefornøyd med.

Skrevet
Den var kjempefin!  :)

Minner veldig om Replay Electra, som jeg har og er kjempefornøyd med.

Hvordan er den, vid i bena den også? Jeg er stadig på jakt etter bukser som sitter fint... Er det noen side på nettet hvor jeg kan se Electra?

Skrevet
Hvordan er den, vid i bena den også? Jeg er stadig på jakt etter bukser som sitter fint... Er det noen side på nettet hvor jeg kan se Electra?

Ja, passformen så ganske lik ut, så beina er ganske vide. Min favorittbukse! Gå inn på www.replay.it :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...