Rav Skrevet 26. november 2005 #1 Skrevet 26. november 2005 Jeg vurderer å kjøpe buksemodellen New Hedgy fra Diesel. Er det noen her inne som vet pris? Til dere som eventuelt har prøvd den; hva slags kroppsform passer den til..? Er det plass til former uten at lommene henger helt nede på lårene, for eksempel?
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #2 Skrevet 26. november 2005 Hva slags modell er det? Ikke blant de som finnes inne hos diesel.com, i hvertfall. Er det kanskje en utgått modell, evt helt ny?
Rav Skrevet 26. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2005 Hva slags modell er det? Ikke blant de som finnes inne hos diesel.com, i hvertfall. Er det kanskje en utgått modell, evt helt ny? ← Den er helt ny, jeg fant den på nettsidene - under Regular.
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Den er helt ny, jeg fant den på nettsidene - under Regular. ← Den var jo fin! Jeg har en liknende selv, men jeg er liten og tynn, og har rette hofter. Du må nesten finne en å prøve. Diesel er forholdsvis små på størrelsene.
Rav Skrevet 27. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2005 Den var jo fin! Jeg har en liknende selv, men jeg er liten og tynn, og har rette hofter. Du må nesten finne en å prøve. Diesel er forholdsvis små på størrelsene. ← Ja, den ser kjempefin ut! Jeg er slank, men har hofter og rumpe (ikke voldsomt, men formene er på plass i den grad at mange bukser ser mindre pene ut på meg). Jeg får stikke og prøve et par.
Shoegal Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Den var kjempefin! Minner veldig om Replay Electra, som jeg har og er kjempefornøyd med.
Rav Skrevet 27. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2005 Den var kjempefin! Minner veldig om Replay Electra, som jeg har og er kjempefornøyd med. ← Hvordan er den, vid i bena den også? Jeg er stadig på jakt etter bukser som sitter fint... Er det noen side på nettet hvor jeg kan se Electra?
Shoegal Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 Hvordan er den, vid i bena den også? Jeg er stadig på jakt etter bukser som sitter fint... Er det noen side på nettet hvor jeg kan se Electra? ← Ja, passformen så ganske lik ut, så beina er ganske vide. Min favorittbukse! Gå inn på www.replay.it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå