AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #21 Skrevet 7. september 2022 Selvom han ikke er troende så sitter det i blodet. Det at han vil møte deg når du er ute eller borte er et rødt flagg! Første tegn på sjalusi. Jeg jobbet i utlandet en stund før pandemien og var i et forhold med en mann som vokste opp i et muslimsk land. Han var heller ikke troende. Drakk og fastet ikke. MEN holdningene hans var type «jeg er mann og du er dame og verdt mindre». Han ble mer og mer sjalu. De kan sjarmere deg i senk men de får andre holdinger og verdier inn med morsmelken. Selvfølgelig kan det være noen som er annerledes, men ikke ta den sjangsen og kast bort tiden din. Det er stygt å si men sånn er det. Jeg ga det en sjanse og det funket ikke. Tenkt deg godt om. Anonymkode: dd7fc...667
Eryn Skrevet 7. september 2022 #22 Skrevet 7. september 2022 (endret) Hadde du likt «å bli testet»? Slik du skriver om dine holdninger og følelser mot han så høres det ut som et eksperiment. Med så ambivalente holdninger mot han og mye fremmedfrykt, synes jeg virkelig du burde takke nei til et videre bekjentskap- og da for hans del. Jeg hadde overhode ikke hatt lyst å date en person som i sitt stille sinn driver og tester meg. Da har du en underliggende og usunn holdning til han fra før og det er aldri et godt utgangspunkt. Og nei, Ikke ta opp boken «Ikke uten min datter». Det blir bare for dumt, og lyser hat mot iranere tvers gjennom. Boken er fra 1982 og myyyyye har forandret seg på 40 år. Iranske menn er som menn fra mange andre kulturer: Forskjellige. Noen er liberale, andre mer konservative. Og et hav i mellom. Endret 7. september 2022 av Eryn
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #23 Skrevet 7. september 2022 Er gift med en iraner. Har ikke vært borti noe som helst kulturkrasj med verken han eller hans familie… Eneste er at dem ikke drikker alkohol, men ellers lite forskjell mellom oss. Mannen tar del i både matlaging og husarbeid. Ingen kvinneundertrykkende holdninger. Vært gift i 11 år nå. Men en ting jeg reagerer på det TS skriver, uansett hvor fyren kommer fra, er at det er vært snakk om ekteskap og å flytte sammen før dere i det hele tatt har fått vært kjærester en stund? Syns du skal løpe! Høres veldig spesielt ut! Anonymkode: e1105...c33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå