AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg møtte en mann for 6 mnd siden. Det var bra i begynnelsen. Han besøkte meg ofte og jeg han. Vi begge har et barn fra tidligere forhold. Så begynte hans besøk å bli mer og mer sjeldent. Vi har aldri sex. Han finner ikke på noe koselig med meg mer. Avlyser avtaler fordi han er syk hele tiden. I helgen nå ble jeg veldig irritert. Jeg har barnefri og da bruker jeg alltid å besøke han. Han ringte meg på lørdag og avlyste fordi han var dårlig. Men ville gjerne finne på noe med meg på søndag sa han. I dag ventet jeg på at han skulle ta kontakt. Først sent på ettermiddagen sendte han meg melding. Jeg holdte på med å vaske hus og ryddet. Han spurte om jeg kunne komme på besøk til han. Da var klokken 4. Jeg sa jeg måtte gjøre meg ferdig med det jeg holdte på med så kunne jeg komme en tur. Vi avtalte klokka 6. Rett før klokken 6 får jeg melding fra han at han måtte hente barnet sitt hjem til sin eks. Jeg spurte om han visste om dette på forhånd? Han har igrunn barnefri da. Ja sa han og påstod han sa det til meg i går. Noe som ikke stemmer overhode. Jeg ble irritert over at han aldri klarer å ta hensyn til andre rundt seg og planlegge ting. Jeg sa at jeg har gått hele dagen å ventet på at du skulle ta kontakt. Så forventer du at jeg skal slippe alt i hendene når du finner det for godt at jeg skal besøke deg. Så glemmer du plutselig at du skal hente barnet ditt? Knapt sett fyren og han har avlyst så mange planer med meg. Jeg er lei. Ikke ville han fortelle at vi var sammen til andre. Han ble sint når jeg endret sivilstatusen min på Facebook. Blir fornærmet når jeg ikke sier jeg elsker han hele tiden. Blir sur om jeg ikke svarer han på meldinger eller om jeg avlyser ting. Vi kranglet engang på fest og da ble han sint på meg fordi jeg ikke ville ligge med han den kvelden. Kjenner jeg gir opp snart. Anonymkode: 6e351...fe6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg møtte en mann for 6 mnd siden. Det var bra i begynnelsen. Han besøkte meg ofte og jeg han. Vi begge har et barn fra tidligere forhold. Så begynte hans besøk å bli mer og mer sjeldent. Vi har aldri sex. Han finner ikke på noe koselig med meg mer. Avlyser avtaler fordi han er syk hele tiden. I helgen nå ble jeg veldig irritert. Jeg har barnefri og da bruker jeg alltid å besøke han. Han ringte meg på lørdag og avlyste fordi han var dårlig. Men ville gjerne finne på noe med meg på søndag sa han. I dag ventet jeg på at han skulle ta kontakt. Først sent på ettermiddagen sendte han meg melding. Jeg holdte på med å vaske hus og ryddet. Han spurte om jeg kunne komme på besøk til han. Da var klokken 4. Jeg sa jeg måtte gjøre meg ferdig med det jeg holdte på med så kunne jeg komme en tur. Vi avtalte klokka 6. Rett før klokken 6 får jeg melding fra han at han måtte hente barnet sitt hjem til sin eks. Jeg spurte om han visste om dette på forhånd? Han har igrunn barnefri da. Ja sa han og påstod han sa det til meg i går. Noe som ikke stemmer overhode. Jeg ble irritert over at han aldri klarer å ta hensyn til andre rundt seg og planlegge ting. Jeg sa at jeg har gått hele dagen å ventet på at du skulle ta kontakt. Så forventer du at jeg skal slippe alt i hendene når du finner det for godt at jeg skal besøke deg. Så glemmer du plutselig at du skal hente barnet ditt? Knapt sett fyren og han har avlyst så mange planer med meg. Jeg er lei. Ikke ville han fortelle at vi var sammen til andre. Han ble sint når jeg endret sivilstatusen min på Facebook. Blir fornærmet når jeg ikke sier jeg elsker han hele tiden. Blir sur om jeg ikke svarer han på meldinger eller om jeg avlyser ting. Vi kranglet engang på fest og da ble han sint på meg fordi jeg ikke ville ligge med han den kvelden. Kjenner jeg gir opp snart. Anonymkode: 6e351...fe6 Høres ikke helt bra ut nei… Anonymkode: 05a88...f62 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Hadde gitt opp for lenge siden..dere tilbringer ikke tid sammen? Har ikke sex? Han avlyser planer? Ser du det ikke selv? Anonymkode: 1b356...f98 9
Irja Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Dette er ingenting å satse videre på. Dødt etter 6 måneder.. Bare å gå videre. Han er ikke intr. 8 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Bare å gi opp når det er slik. Anonymkode: a2512...999 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Liten update. Han har fortsatt ikke sendt meg melding med beklagelse. Han får ta kontakt selv og da kommer jeg nok til å fortelle han at skuta har seilt. Jeg er ei voksen dame som ikke har tid å kaste bort på menn som ikke klarer å holde avtaler. Anonymkode: 6e351...fe6 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde gitt opp for lenge siden..dere tilbringer ikke tid sammen? Har ikke sex? Han avlyser planer? Ser du det ikke selv? Anonymkode: 1b356...f98 Jo jeg ser det selv. Er bare så lei av å feile i alle forhold jeg har hatt. Gang etter gang finner jeg idioter 🤷♀️ ts Anonymkode: 6e351...fe6
Irja Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Liten update. Han har fortsatt ikke sendt meg melding med beklagelse. Han får ta kontakt selv og da kommer jeg nok til å fortelle han at skuta har seilt. Jeg er ei voksen dame som ikke har tid å kaste bort på menn som ikke klarer å holde avtaler. Anonymkode: 6e351...fe6 Helt riktig. Livet er for kort til å skulle trygle om andres tid
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Irja skrev (6 timer siden): Helt riktig. Livet er for kort til å skulle trygle om andres tid Han tok kontakt og skjønte ikke hvorfor jeg var sur. Så la han all skylden på meg 🤷♀️ Gidder ikke slikt jeg altså ts Anonymkode: 6e351...fe6 1 2
Irja Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han tok kontakt og skjønte ikke hvorfor jeg var sur. Så la han all skylden på meg 🤷♀️ Gidder ikke slikt jeg altså ts Anonymkode: 6e351...fe6 Nei, ikke gidd. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 Det kan da ikke være vanskelig å finne noe bedre enn det der....? Anonymkode: d3583...313
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Liten update. Han har fortsatt ikke sendt meg melding med beklagelse. Han får ta kontakt selv og da kommer jeg nok til å fortelle han at skuta har seilt. Jeg er ei voksen dame som ikke har tid å kaste bort på menn som ikke klarer å holde avtaler. Anonymkode: 6e351...fe6 Han er sikkert lei han også, og så venter han på at du skal avbryte.. Anonymkode: f5578...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå