AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 La den ut i feil tråd istad, prøver her😅 Kort oppsummert har vi hatt ett samlivsbrudd for andre gang. Første gang var tidlig i forholdet, varte Max 2 mnd. Nå har vi hatt enda ett, men mer seriøst. Både hus, barn og bil inni bildet. dessverre skjedde samme som sist. Jeg ble noe usikker og ønsket å jobbe med noen ting i forholdet, han gav opp. Sist ønsket jeg han tilbake, og nå kunne jeg vell bare ønske at vi kunne prøve å jobbe, da vi har ett felles barn. Samtidig kun gått 3-4 måneder, så er nok litt tidlig å gå inn i noe. Savner han samtidig veldig. Han virker som han savner meg når vi er sammen, men veldig stille og lite lyd på telefonen. Virker som han kobler ut hele situasjonen- svært lite følelser. Ville dere tro det er større eller mindre sansynlighet for at han vil prøve på nytt nå som vi har barn? Vi møtes jo jevnlig pga barnet, så blir liksom ikke kvitt hverandre- på godt og vondt😅 han har også sagt han håper jeg finner noen nye, men mener han dette? Anonymkode: 66f5e...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå