AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Det med at man må lyve mer for å skjule løgn. Angrer at jeg har havnet i det. Nå er jeg dypt inni i det med flere serieløgn. De stoler på meg og har sagt de har tillit til meg. Det har kommet så langt at de vil miste fullstendig tillit til meg. Det begynte med at min venninne stjal penger mens hun var på besøk. Jeg startet med en løgn for å beskytte henne fra hennes dumskap og det utviklet seg. Hva kan jeg gjøre for at de ikke skal miste tillit til meg. Anonymkode: 897e1...3af
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Legge alt på bordet og beklage Anonymkode: c88a3...c3b 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Dersom denne løgnen gir deg problemer, så sier du det bare som det er: Du løy, det var venninna di som stjal penger, og du dekket for henne fordi du ikke ville at hun skulle havne i trøbbel. Si også at du angrer veldig på at du løy, men at du ikke visste hva du skulle si, siden du bryr deg om venninna di. Anonymkode: 7fecf...9f6 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Det med at man må lyve mer for å skjule løgn. Angrer at jeg har havnet i det. Nå er jeg dypt inni i det med flere serieløgn. De stoler på meg og har sagt de har tillit til meg. Det har kommet så langt at de vil miste fullstendig tillit til meg. Det begynte med at min venninne stjal penger mens hun var på besøk. Jeg startet med en løgn for å beskytte henne fra hennes dumskap og det utviklet seg. Hva kan jeg gjøre for at de ikke skal miste tillit til meg. Anonymkode: 897e1...3af Som mamma til en tenåring ville jeg ha vært stolt av deg dersom du valgte å legge kortene på bordet. Det er ikke slik at vi tror barna alltid kommer til å ta de rette valgene. Det at de kan ordne opp ETTER å ha gjort noe dumt vitner mer om god forstand. Nå kjenner ikke jeg dine foreldre, men her hos oss er regelen sånn at man alltid kan komme til oss med dritt og vanskelige ting, og er man da ærlig så skal vi heller hjelpe enn å kjefte. Anonymkode: b2a14...f9c 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 The truth will set you free Anonymkode: 82d99...529 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Legge alt på bordet og beklage Anonymkode: c88a3...c3b Enig! Anonymkode: f8915...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå