Gå til innhold

Synes dere menn at dette er for mye? (body count)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bare lurer på noe angående antall partnere. Kvinner kan også svare. Helst skriv hvilken kjønn du er. 

Er det rødt flagg om en dame har hatt:

oralsex med tre forskjellige menn

handjob med to forskjellige

og rygg og nakkemassasje med en mann uten kontakt med kjønnsorgan? Telles dette som sex? Ingen var nakne, men mannen var toppløs. 

Av disse har hun kysset fire av dem. 

Ingen vaginal eller anal penetrering.

Alder fra 18 til 24 år. 

Er det mye? 

Anonymkode: 8fcee...cc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei. Jeg bare lurer på noe angående antall partnere. Kvinner kan også svare. Helst skriv hvilken kjønn du er. 

og rygg og nakkemassasje med en mann uten kontakt med kjønnsorgan? Telles dette som sex? Ingen var nakne, men mannen var toppløs. 

Alder fra 18 til 24 år. 

Er det mye? 

Nei da, absolutt ikke.

Mann.

Skrevet

Det er ingenting og ingen bryr seg uansett. De som bryr seg skal du bare holde deg vekk fra for de er kvinneundertrykkere

Anonymkode: 2e7ed...080

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Alder fra 18 til 24 år. 

Er det mye? 

Mann her. Du er teknisk sett jomfru. Du har ingen body count. Jeg er usikker på om du er redd for at det er for mye eller for lite, men i gitt aldersgruppe tror jeg ikke utmerker seg verken den eller den andre veien.

Anonymkode: 6d546...cbd

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Alder fra 18 til 24 år. 

Er det mye? 

Rygg og nakkemassasje telles ikke som sex. Så yter du noen seksuelle tjenester, men får du noen selv, eller har du noen glede av det?

Rødt flagg blir litt avhengig av hvordan situasjonen oppstod. Antall eller det du har gjort synes jeg går greit, men jeg bryr meg egentlig ikke om antall bortsett fra for deg som bør få en god førsteopplevelse siden du ikke har hatt dette enda?

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare mye dersom du er 14 år gammel.

Anonymkode: af492...1b3

• Liker 9
Skrevet

Dette trenger du aldri si høyt til ett levende menneske, så hva andre mener har null betydning.

Anonymkode: 65773...89b

• Liker 3
Skrevet

Rødt flagg? Hvorfor tror du at du må opplyse noen om hva du har gjort? Lær deg å holde seksuallivet ditt for deg selv, og drit i bekymre deg hva andre måtte mene. 

Anonymkode: 6cd3d...a0c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Rødt flagg er terminologi kun kvinner bruker. Er du digg og man vil ligge med deg driter menn i om du har ligget med 1 eller 50 andre. De eneste som bryr deg er de som later som fordi de egentlig ikke har sjangs å ligge med deg uans

Anonymkode: b28d1...6b4

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Det er ingenting og ingen bryr seg uansett. De som bryr seg skal du bare holde deg vekk fra for de er kvinneundertrykkere

Anonymkode: 2e7ed...080

Feil, det er definitivt noe å bry seg om og de som gjør det er slett ikke kvinneundertrykkere. Det handler om integritet, selvrespekt og kobling til eget følelsesliv. Frikobler du sex fra følelser så er du emosjonelt ødelagt.

Anonymkode: ca528...416

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Feil, det er definitivt noe å bry seg om og de som gjør det er slett ikke kvinneundertrykkere. Det handler om integritet, selvrespekt og kobling til eget følelsesliv. Frikobler du sex fra følelser så er du emosjonelt ødelagt.

Er hun i TS emosjonelt ødelagt av sex?

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Er hun i TS emosjonelt ødelagt av sex?

Nei, det er hun nok ikke - med mindre hun er 13-14 år gammel. Jeg snakker på generelt grunnlag, akkurat som vedkommende i kommentaren jeg kommenterte (!) gjorde. 

Skrevet

Jeg hadde kysset flere en det før konfirmasjonen...  Hadde for øvrig hatt sex med en før den tid også. 

Og massasje med klær på teller selvfølgelig ikke som sex. 
Som kvinne ville jeg sagt det var stort rødt flagg om noen mente massasje med klær på telte som sex... 

Anonymkode: 28fbc...4d0

• Liker 1
Skrevet

Mye?! For meg er det heller rødt flagg for at det er lite erfaring, særlig om alderen er nærmere 24 år. Vedkommende er jo jomfru!

Anonymkode: 12e59...d25

• Liker 2
Skrevet

Ingen røde flagg. Tvert imot en drøm ;) 

Mann

Anonymkode: 4472f...8ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Takk my lord for det. Jeg var bekymret her i forrige uke, da jeg ga intimmassasje, jeg med klær på, til en venn i forrige uke. Var nervøs for at mannen min ikke ville like det, men nå vet jeg at det var helt okay ;)

Anonymkode: 3a95a...476

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alder fra 18 til 24 år. 

Er det mye? 

Selvfølgelig ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg hadde kysset flere en det før konfirmasjonen...  Hadde for øvrig hatt sex med en før den tid også. 

Som kvinne ville jeg sagt det var stort rødt flagg om noen mente massasje med klær på telte som sex... 

Hadde jeg knadd på min kones venninne og hun var toppløs hadde hun blitt forbanna. Så jeg burde se på det som et rødt flagg og gått for skilsmisse??

Seriøst. Om man ikke går til behandling så ville ikke jeg at min kone sulle begynne å massere andre menn . Kall meg gammaldags men de fleste ville ikke syntes det var ok.

Anonymkode: 222d8...1ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk my lord for det. Jeg var bekymret her i forrige uke, da jeg ga intimmassasje, jeg med klær på, til en venn i forrige uke. Var nervøs for at mannen min ikke ville like det, men nå vet jeg at det var helt okay ;)

Hvis du fikser oralsex med buksa på, så er det også innenfor 😅

Anonymkode: 6cd3d...a0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

vel, for meg så er det ikke så veldig mye intimmassasje om man har klær på og ikke berører kjønnsorganer. 

Men vi har alle forskjellige grenser da... Om du mener rygg/nakkemassasje med klær på er intimmassasje, så er det selvfølgelig din rett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...