Gå til innhold

Når begynte du å nyte sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem bidro deg til å nyte sex? Alder?

Har dere kontakt idag?

Anonymkode: eb653...13c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28år. Daværende kjæreste i fast forhold. 

Anonymkode: 85722...707

• Liker 1
Skrevet

28 år her også. Daværende kjæreste. Hadde et par kjærester før det uten særlig gode sexoppleveser. Og et par etter. Har derimot aldri hatt bedre sex enn med mannen jeg har i dag på 8’ende året🥰 Var 34 år da jeg traff ham. Tror nok sexlivet aldri ville blitt det samme uten ham.

Anonymkode: 57936...10a

• Liker 1
Skrevet

22 år. Etter å hatt sex i 4 år, og vært fryktelig skuffet over hvordan det var, i forhold til hva jeg hadde trodd det skulle være. En virkelig god elsker fikk jeg imidlertid ikke før jeg ble 27 år. 

Mye hastige og selvopptatt menn! 

Anonymkode: b1ed7...173

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

22 år. Etter å hatt sex i 4 år, og vært fryktelig skuffet over hvordan det var, i forhold til hva jeg hadde trodd det skulle være. En virkelig god elsker fikk jeg imidlertid ikke før jeg ble 27 år. 

Mye hastige og selvopptatt menn! 

Anonymkode: b1ed7...173

Eller mange kvinner som er helt passive, som ikke tør å ha en eneste mening om hva og hvordan de liker å tilfredsstille mannen, og hvordan mannen skal tilfredsstille de.

Det ser vi igjen her og alle andre tråder. Kvinner får først et godt sexliv godt opp i årene, når de er trygge på seg selv og sin egen seksualitet. 

Hvordan kan det ha seg når kvinner flest sier de både klokere og mer voksen i ung alder enn menn? 

Selv har jeg nytt sex siden jeg begynte å ha sex, fra cirka 15 års alder. 

Anonymkode: 7d332...fc6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fikk min seksuelle oppvåkning når jeg var 23. Da hadde jeg til og med fått barn!

Anonymkode: 3b699...90c

Skrevet

Da jeg var 12 år. Hadde sex på egenhånd hele tiden fra da av.

Anonymkode: 99a9d...f0c

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var 18 og gjorde det for tredje gang. Vi har absolutt kontakt i dag siden vi har vært gift I 20 år

Skrevet

Rundt 25 tror jeg. Begynte å skjønne hva jeg drev med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da jeg var 12 år. Hadde sex på egenhånd hele tiden fra da av.

Anonymkode: 99a9d...f0c

Jeg også, 12 eller 13. Onanerte hele tiden. Sugde naboen, og hadde første seksuelle opplevelse da jeg var 14. Er i dag 43, og har alltid vært veldig glad i sex. Med begge kjønn. 

Anonymkode: e0666...035

• Hjerte 1
Skrevet

22 år, med mannen min.

Anonymkode: 56439...c46

Skrevet

Når jeg som moden kvinne (ca 35-40), når jeg fikk økt sexlyst.  Når jeg begynte å ha sex med yngre menn, og begynte å slappe av å nyte sexen. Slutte å tenke på alder, og hva andre sier og mener og blablabla....  Gi litt mer f... rett og slett, være meg selv å nyte livet ... det kommer ikke ikke i reprise.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg var ca 22år, fikk min første orgasme når jeg ridde. Det snudde alt...når er jeg 32år, får orgasme av samleie. Uten å stimulere klitoris samtidig. Føler meg heldig.

Anonymkode: a933e...f3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller mange kvinner som er helt passive, som ikke tør å ha en eneste mening om hva og hvordan de liker å tilfredsstille mannen, og hvordan mannen skal tilfredsstille de.

Det ser vi igjen her og alle andre tråder. Kvinner får først et godt sexliv godt opp i årene, når de er trygge på seg selv og sin egen seksualitet. 

Hvordan kan det ha seg når kvinner flest sier de både klokere og mer voksen i ung alder enn menn? 

Kanskje de ikke VET.

De fleste kvinner blir skuffet over sex. Penetrering er  kjedelig.

Anonymkode: 60b4d...0bb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg nøt sex fra ca 17 års alder, men den sexen jeg har nå er en million ganger bedre likevel ;) nåværende ff har tatt meg til nye høyder. 

Skrevet

Jeg har elsket sex fra jeg var 18 og hadde sex for første gang med min første kjæreste. Vi har ingen kontakt i dag, men jeg er evig takknemlig for hans avslappede forhold til sex. 

Anonymkode: 2547a...73a

• Liker 1
Skrevet

og mange kvinner som ber om endringer/ kommer med tips til hvordan det kan bli bedre- hvor mannens ego blir så såret at de nekter å gjøre noe annet en å ligge på ryggen de påfølgende 4 årene.

vi er nå skilt.
jeg ba han bevege mer på hoftene og ikke bare drive med kaninjokking.

Anonymkode: ecf92...d43

• Liker 4
Skrevet

Det har med vår "arvesynd" angående kommunikasjon, forventninger og legitimitet angående kvinners vs menns seksualitet å gjøre. Heldigvis mye bra på gang der, i forhold til at kvinners seksualitet nå kommuniseres som viktig og riktig den også, men vi har en vei å gå før kvinner i like stor grad som menn allerede som unge er trygg på at de også, alltid og uten unntak, også skal ha godt utbytte av sex. Fremdeles er det slik at mannens seksualitet fremmes som sterkere, viktigere og mer legitim enn kvinners seksualitet, og mens gutter derfor går inn i sitt seksuelle liv med store forventninger og lite redsel, så går kvinner inn i sitt seksuelle liv med mye redsel for å ikke være bra nok for MANNEN, for å ikke være "løs" og ukvinnelig, for overgrep og for graviditet. Det er så mye redsel for ulikt at det å virkelig nyte selv kommer bakpå, og vi må modne inn i vår rett til det. 

Ja det er nok rett at mange kvinner er passive. Det forårsakes antagelig fra samme redsel. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kanskje de ikke VET.

De fleste kvinner blir skuffet over sex. Penetrering er  kjedelig.

Anonymkode: 60b4d...0bb

Helt uenig.

Anonymkode: 9765e...87b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg ba han bevege mer på hoftene og ikke bare drive med kaninjokking.

VELDIG viktig faktisk  !    Rotere meg hoftene, og variere i tempo og intensitet.

Anonymkode: 7bff7...756

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...