AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Del Skrevet 4. september 2022 Hva forteller tekstene hva hun synger om på engelsk? Anonymkode: 48af5...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #2 Del Skrevet 5. september 2022 Hva mener du? Alle sangene hennes handler jo om ulike saker Anonymkode: 67dbd...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5. september 2022 #3 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva mener du? Alle sangene hennes handler jo om ulike saker Anonymkode: 67dbd...572 Hvor finner jeg teksten til noen av hennes sanger? Kan de oversettes til norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #4 Del Skrevet 6. september 2022 Egenskap skrev (14 timer siden): Hvor finner jeg teksten til noen av hennes sanger? Kan de oversettes til norsk? google på låten og skriv lyrics bak. Lim inn teksten i google translate og oversett til norsk Anonymkode: 67dbd...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #5 Del Skrevet 6. september 2022 Egenskap skrev (15 timer siden): Hvor finner jeg teksten til noen av hennes sanger? Kan de oversettes til norsk? Da må du først be Dagny om lov. Søknad i tre eksemplarer, ett til Dagny, ett til Tono og ett som du beholder selv. /s Anonymkode: 276fa...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg tror faktisk dette er en av de rareste trådene jeg har sett på KG. What. Anonymkode: a4926...2ed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. september 2022 #7 Del Skrevet 8. september 2022 Gjør leksa di sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Del Skrevet 8. september 2022 Kjærlighet. Låtene handler om kjærlighet. Anonymkode: 5f76b...f1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå