AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hva tenker dere om å kline med en som snuser? Syns dere det er greit? Tar han/hun den ut når dere skal kline? Anonymkode: 117a4...cd3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Snuser selv og eksen gjorde det også, kunne gi et lite kyss uten at det var problematisk. Men ja tok det jo ut av kjeften selvfølgelig ved klining. Sånn generelt nå, hvis jeg er på date eller noe sånt så prøver jeg å la være å snuse så mye jeg klarer. Anonymkode: 3f269...cc9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Samboer snuser, ikke noe problem å kline i alle fall. Men ikke med snus i munnen, og vi kliner vel kanskje ikke så ofte rett etter at han har snust. Anonymkode: 06869...a5b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Samme som med røyk. Kliner ikke med noen når de røyker, smaker vondt. Lite kyss på leppene går greit, men ikke noe mer mens snusen er i. Anonymkode: 7b9b2...d5a
Blåjojo Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Kliner ikke om han har snus i munnen, men kan kysse. Har lært meg å leve med det. Han er veldig snar å hive snusen om det ligger ann til litt klining.
Matas Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg