AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Det ble slutt for halvannet år siden. Hun fjernet meg fra sosiale medier noen mnd etter bruddet. Vi hadde aldri noe spesielt godt forhold til hverandre. Snakket sjelden. Eks (#1) og jeg var sammen i åtte år. Ingen barn. Begge i 30-årene. Bruddet ble initiert av eks (#1) og endte ganske stygt. Både eks (#1) og jeg har innledet nye forhold i etterkant på hver vår kant. Jeg gjorde det nylig slutt med min "nye" kjæreste (eks #2). Dagen etter at det ble slutt mellom eks (#2) og meg så legger mor til eks #1 meg til på FB igjen. Jeg følte jeg "måtte" godta forespørselen, siden øvrige familiemedlemmer fortsatt er venner på fb. Men jeg syns det er rart å gjøre slikt. Det er ganske få i min krets som vet om brudd med eks #2. Noen som har opplevd det samme, eller har noen tanker? Før noen nevner det; Ja, jeg er ikke over eks #1 og ja, jeg prøver å komme over. Anonymkode: 3c6b1...465
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 tror neppe det er rocket science and stemme bak de tre blå, som rope til x number one om at du har slått opp du sier du ikke er over x1, kanskje fordi x2 ikke var som forventet. det er sikkert noe du har gitt fra deg tegn eller noe til Xen din som har sikkert fortalt det til sin mor? eller hva? Anonymkode: 5118f...9d9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): tror neppe det er rocket science and stemme bak de tre blå, som rope til x number one om at du har slått opp du sier du ikke er over x1, kanskje fordi x2 ikke var som forventet. det er sikkert noe du har gitt fra deg tegn eller noe til Xen din som har sikkert fortalt det til sin mor? eller hva? Anonymkode: 5118f...9d9 Usikker på om jeg forstår "bak de tre blå". Men jeg har ikke "ropt" noe sted om at det er slutt. Har fortalt min familie og et par venner, hvorav 1 venn er en felles venn, men som ikke snakker med eks #1 i det daglige. Bruddet ble ikke "annonsert" noe sted, og det gikk et par dager før jeg og eks #2 endret status til single på FB (etter at eks #1 sin mor forespurte vennskap). Eks #2 og jeg ble enige om å gjøre det slutt, da vi har et par ting som vi ikke er kompatible, og som ikke er mulig å endre. Har tenkt på eks #1 i ny og ne. Sikkert mye på grunn av mange år sammen. Anonymkode: 3c6b1...465
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Det er rart. Men mange gjør mye rart på Facebook, spesielt de eldre damene føler jeg.. Det kan være tilfeldig. Hun tenkte kanskje det "riktige" var å slette deg da det ble slutt, men så ligger du der i periferien på Facebooken hennes og popper opp her og der, og hun ser du er venn med andre i familien og tenker hun sikkert bare var teit, og legger deg til igjen. Anonymkode: d9a12...e80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå