Gå til innhold

Erfaring med bonusnetter hos Hotels.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre bonusnetter som jeg tenkte å bruke på en langhelg i høst. Men de ligger med så forskjellig verdi (2065, 1478, 1090). 

Hvordan blir dette når jeg skal løse de inn? Blir summene slått sammen og brukes for å betale hotellet jeg vil booke? (Så jeg kan booke et hotel hvor jeg får 3 netter til 4600 og så blir det et snitt som dekker alt? Eller må jeg velge et hotell som koster Max 1090 per natt og så «miste» restverdien på de andre nettene? 
Litt dårlig forklart her nå, men håper noen har erfaring og forstår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt dette mange ganger. Summene slås ikke sammen. Hver bonusnatt brukes opp mot en overnatting. Og du kan betale mellomlegget dersom du velger noe som koster mer.

Det er lurt å være obs på at summen for bonusnatten ikke dekker skatter og avgifter. Disse må betales i tillegg. Derfor bruker jeg alltid dette på overnattinger som koster mer enn verdien av bonusnettene. 

På en langhelg er det vanlig at kostnaden varierer noe fra natt til natt. F.eks. koster lør-søn gjerne mer enn tors-fre. Kostnaden per natt kan du se når du søker opp hoteller for gitte datoer. Og så kan du matche bonusnettene opp mot hver natt, ut ifra hva som koster mest/minst.

Vet ikke om dette gav mening, men håper det. 

Anonymkode: 18479...6cb

• Liker 2
Skrevet

Pass på at hvis du bruker en oppspart natt og hotellet du bestiller er billigere, så forsvinner hele verdien av den natten. Sånn har det i hvert fall vært før. 

Anonymkode: e5ea7...6e9

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke et snitt, nei. Jeg pleier alltid å bestille et dyrere hotell og betale mellomlegget. 

Anonymkode: f236b...d75

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar! Mulig jeg må dele opp litt, da, og ta siste natta på et ekstra fint hotell. 
Setter pris på alle forklaringene deres 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...