Hilde Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Nå peprer jeg med tråder her.. Skal ha seks jenter på besøk i morgen, og jeg skal lage tapas. Jeg har tenkt til å lage: En god porsjon tomatsalat Grønn salat Landbrød 1/2 kg kjøttdeig til spanske kjøttboller med tomatsaus masse ovnsbakte potetbåter et par pakker parmaskinke med melon til et par glass oliven 2 kyllingfileter strimles tynt, festes på spyd, og serveres med peanøttmarinade aioli ovnsbakte paprika som flås og skjæres i strimler For lite?
ashera Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 (endret) Nå peprer jeg med tråder her.. Skal ha seks jenter på besøk i morgen, og jeg skal lage tapas. Jeg har tenkt til å lage: En god porsjon tomatsalat Grønn salat Landbrød 1/2 kg kjøttdeig til spanske kjøttboller med tomatsaus masse ovnsbakte potetbåter et par pakker parmaskinke med melon til et par glass oliven 2 kyllingfileter strimles tynt, festes på spyd, og serveres med peanøttmarinade aioli ovnsbakte paprika som flås og skjæres i strimler For lite? ← Høres deilig ut, heldige jenter! Jeg ville nok ha brukt 3/4 kg kjøttdeig og 3 -4 kyllingfileter. Tar ikke mye lenger tid å lage, og det er kjipt når det er knapt om kjøttet. Kjøttbollene er jo også gode dagen derpå. Kos dere! Endret 25. november 2005 av hera
Hilde Skrevet 25. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2005 Jepp, lurt! Jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å ha flere retter, men fant ut at jeg ikke orket det.. Men å lage litt mer av det jeg allerede skal lage er jo fort gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå