AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Merket du noe til modningstegn? Fra når fikk du tegn og når fødte du? Hadde du på "følelsen" at noe snart ville skje? Jeg merker stikk i skjeden (skarpe). Magen har sunket og baby ligger godt nedi bekkenet. Puppene er begynt å bli mer øm/stikker litt/såre brystvorter. Har også veldig behov for å rydde og stelle hjemme selv om alt egentlig er klargjort allerede. Har litt mer kynnere, men de er ikke plagsom/vonde. Er i uke 37. Anonymkode: 02042...ba9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Guri, nå fikk jeg nesten litt angst her. Jeg er bare i uke 32, men har alle tegnene som du har 😅 Anonymkode: c4543...5af
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Guri, nå fikk jeg nesten litt angst her. Jeg er bare i uke 32, men har alle tegnene som du har 😅 Anonymkode: c4543...5af Jeg tror nok det er vanlig å kjenne på det noen uker uten at det betyr noe. Men vil være artig å lese om tegn til andre og om det har stemt med feelingen. Anonymkode: 02042...ba9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror nok det er vanlig å kjenne på det noen uker uten at det betyr noe. Men vil være artig å lese om tegn til andre og om det har stemt med feelingen. Anonymkode: 02042...ba9 Enig! Var ikke meningen å vri temaet her. Anonymkode: c4543...5af
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Jeg fikk litt sånn prikking rundt på magen, sånn prikking en får når foten sovner men en del mer diffust. Det fikk jeg er døgn før jeg fødte. Med nr to så ble jeg satt i gang, kjente egentlig ikke noe særlig før medisinene virka for fullt, følte jeg måtte bæsje, fødte et kvarter etterpå. Anonymkode: 81c02...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå