AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg har slitt med et stort komplek hele livet. Jeg har en rar beinstilling, altså kalvbeint. (Takknemlig nå at litt slengbukser er inn for det hjelper å skjule det.) Jeg jogger (ser sikkert snål ut) og går mye, så merket ikke noe fysisk vondt med det, men det SER grusomt ut. Det er ikke bare litt heller, knærne er direkte vridd innover og jeg jobber med beina for ikke å se ut som bambi når jeg går. Pluss at jeg føler meg aldri fin i penbukser. Noen som har liggnendd problem? Finnes det noe hjelp for det? Må man operere liksom? Anonymkode: 51258...ac3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Har beina vært sånn siden du var liten, eller har det kommet etter hvert? Anonymkode: 88b57...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Tror jeg leste om en jente som opererte det for mange år siden. Synes å huske at lårbenet ble kappet og vridd på plass. Det er nok ganske omfattende, men det går nok an. Du må regne med lang tid på krykker når begge bena må opereres. De tar vel en om gangen. Anonymkode: 8fc74...61d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har beina vært sånn siden du var liten, eller har det kommet etter hvert? Anonymkode: 88b57...1d0 Er født sånn. Min mormor hadde helt lik. Anonymkode: 51258...ac3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror jeg leste om en jente som opererte det for mange år siden. Synes å huske at lårbenet ble kappet og vridd på plass. Det er nok ganske omfattende, men det går nok an. Du må regne med lang tid på krykker når begge bena må opereres. De tar vel en om gangen. Anonymkode: 8fc74...61d Kappe Lårbenet? Der er jo kneleddet som er "feilen". Anonymkode: 51258...ac3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kappe Lårbenet? Der er jo kneleddet som er "feilen". Som oftest er det vinkelen/rotasjonen mellom hoften og lårbeinet som er årsaken til feilstilling i knærne. Anonymkode: 464e5...ad9 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Ta kontakt med en fysioterapeut og hør om det er noe som kan gjøres. Noen ganger er dårlig kontakt med muskler i hofta årsak til feilstilling. Hilsen en som fikk rettet opp ganske mye på det ene benet. Anonymkode: ab883...60e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Jeg er kalvbeint, men ikke mye. Menn synes det er sexy. Likevel var det mye nok til at noen lo når jeg løp som tenåring. Hvorfor må du gjøre noe med det? Anonymkode: 1309c...02d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er kalvbeint, men ikke mye. Menn synes det er sexy. Likevel var det mye nok til at noen lo når jeg løp som tenåring. Hvorfor må du gjøre noe med det? Anonymkode: 1309c...02d For min del var det veldig praktisk å få rettet det opp, ble mye mindre snubling i vide bukseben. Anonymkode: ab883...60e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå