AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hvorfor er det så populært med blodslit i en hall sammen med andre? Spiller de musikk eller må du ha med egen? Anonymkode: dd687...9ac 1
AnonymousBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Er vel som regel musikk i de aller fleste sentre eller der de har crossfit, men tror de aller fleste går med egne hodetelefoner/propper. Det gir vel en eller annen glede da sikkert. Blir mer sliten, og får enda bedre selvtillit etterpå. I tillegg blir man på en måte "tvunget" av seg selv til å fullføre med en gang man har begynt, som gir enda mer mestringsfølelse kanskje. (Hvis jeg forstod spørsmålet riktig så blir det det, men noe spesiell grunn til at du la dette under Barn og familie, og ikke Trening og sport?)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor er det så populært med blodslit i en hall sammen med andre? Spiller de musikk eller må du ha med egen? Anonymkode: dd687...9ac Feil forum Anonymkode: 116b9...0dc
Perelandra Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Feil forum Anonymkode: 116b9...0dc Tråden er flyttet fra Barn og familie til Trening og sport. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 "Greia" er fellesskapet. Anonymkode: 5537b...649
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 Er det noen "greie" lenger? Er ikke mange igjen av dem som drev med det for 10 år siden... Anonymkode: 98ffd...33f 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Er det ikke en slags sekt? Anonymkode: 4f14e...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Er litt sekt preg ja.....nordmenn kan være grusomme om du ikke er med i gjengen. Jeg trente crossfit i 1års tid, likte det. Men ble for gjengpreget der jeg var, kunne ikke ta en økt på egenhånd uten at andre la seg borti om hvorfor du ikke ville være med på en wod. SÅ har du de nyfrelste, som skal frelse andre når de har oppdaget noe i livet. Trener fordi jeg liker det, ser på det som avkobling. Nå er jeg tilbake på vanlig senter, der jeg fokuserer på fullkropp og "vanlig" styrketrening i stedet for utmattelsestreningen. Fungerer mye bedre for meg, øker også vekter bedre. Smak og behag Men å gjøre gruppeting med nordmenn kan fort bli veldig utfordrende, pga nordmenn ikke godtar at noen avviker fra flokken/gruppen. Anonymkode: 33bb2...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Jeg liker deg fordi det er variert, utfordrende og sosialt. Øktene er alltid ulike, jeg blir pushet på kondisjon og det er alltid nye ting å lære. Coachene følger dessuten godt opp og passer på teknikk. Bonusen er at jeg har fått gode venner der i tillegg. Der jeg trener driver mange med egentrening og, av mange ulike grunner uten at andre legger seg borti det. Anonymkode: 3d25a...b09
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 crossfit er vel omtrent som å være vegetarianer / veganer. Eller kjøre Tesla. folk som holder på med dette, er vveldig flinke til å opplyse om sånne ting til alle og enhver dem møter hele tiden. Anonymkode: e79f5...d7b 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Det er en kult. Anonymkode: 7c105...385
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Kjenner en dame på nesten 50 år som har reformert kroppen sin de siste månedene, og har enorm progresjon. Hun har doblet muskelmassen og har fått kondis som en jente på 20 årg Hun er helt frelst og legger ut på Facebook omtrent daglig at alle andre må begynne med det også. Anonymkode: 2a1a0...587
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 20.08): crossfit er vel omtrent som å være vegetarianer / veganer. Eller kjøre Tesla. folk som holder på med dette, er vveldig flinke til å opplyse om sånne ting til alle og enhver dem møter hele tiden. Anonymkode: e79f5...d7b Jeg hører du er provosert over at folk deler noe de holder på med, men tenk så fint det er at folk er stolte og gira over å holde seg i form da. Den beste treningen er den man gjennomfører. Da er det vel helt fantastisk at alle de du har rundt deg som opplyser om det? Kan ikke helt se for meg at det er så mange, siden det fortsatt er en liten sport i Norge. Tenk så billig det hadde vært for Norge AS hvis flere hadde hatt så glede av trening at de hadde snakket om det med andre 😊 Anonymkode: 3d25a...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå