Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes ikke det, syntes det er kvalmt at menn i den alderen skal sitte å sikle på jenter som kunne vært døtrene deres. 🤢🤮 

Hva synte dere? 

Anonymkode: 0880e...25c

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis hans kone jobber der.

Anonymkode: 1318c...7ad

• Nyttig 2
Skrevet

55 er perfekt alder vil jeg si :) Han er for gammel for jentene, men man er aldri for gammel til å se 😊

Anonymkode: 030d2...771

• Liker 2
Skrevet

Hvis det bare er for å se, skjønner jeg ikke hvorfor det ikke skulle være greit.

Anonymkode: 7652f...0a8

• Liker 2
Skrevet

Det spørs.... er dette en enslig mann? Er denne klubben en som sørger for at deres ansatte kun danser uten å bli kledd på,og fpr god lønn og trygge rammer? 

Anonymkode: 809cc...a0f

Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen? For alle menn så er det noen som kunne vert like gamle som søsteren, moren, datteren, bestemoren eller barnebarnet? Hva har det å si sånn egentlig? 

Anonymkode: 50118...8e8

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Alderen har vel ikke noe å si?

Anonymkode: 4fe12...d5a

• Liker 1
Skrevet

Det er snakk om gift mann oh i et øst europeisk land. 

Skrevet

OK for hvem? Hvem er det denne mannen spør om tillatelse fra?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det spørs.... er dette en enslig mann? Er denne klubben en som sørger for at deres ansatte kun danser uten å bli kledd på,og fpr god lønn og trygge rammer? 

Anonymkode: 809cc...a0f

Gift mann, strippeklubb i øst europeisk land. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg syntes ikke det, syntes det er kvalmt at menn i den alderen skal sitte å sikle på jenter som kunne vært døtrene deres. 🤢🤮 

Hva synte dere? 

Jeg synes det er helt ok, mannen betaler for å se på damer som stripper, damene som stripper er på jobb og får betalt. Alle her er voksne mennesker

Anonymkode: 15256...eb5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (28 minutter siden):

OK for hvem? Hvem er det denne mannen spør om tillatelse fra?

Spiller det egentlig noen rolle?

Selv om kona eller datteren sa ja, det er i orden at du går på strippeklubb mannen min / pappaen min, så betyr jo ikke det at det er i orden for samfunnet / stripperen / barna til stripperen / foreldrene til stripperen / kona eller mannen til stripperen / barnebarna til stripperen, og deres barn igjen.

Objektivisering og utnyttelse av kvinner er et problem som er langt mer omfattende enn at det gjelder denne ene dama som stripper og den ene mannen som glor.

Det at slike ting i det hele tatt forekommer, sier det meste om hva slags syn man har på kvinner i et samfunn. Et syn som nedarves fra generasjon til generasjon helt til mennesker svarer som i denne tråden her;

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

55 er perfekt alder vil jeg si :) Han er for gammel for jentene, men man er aldri for gammel til å se 😊

Anonymkode: 030d2...771

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvis det bare er for å se, skjønner jeg ikke hvorfor det ikke skulle være greit.

Anonymkode: 7652f...0a8

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Skjønner ikke problemstillingen? For alle menn så er det noen som kunne vert like gamle som søsteren, moren, datteren, bestemoren eller barnebarnet? Hva har det å si sånn egentlig? 

Anonymkode: 50118...8e8

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Alderen har vel ikke noe å si?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er helt ok, mannen betaler for å se på damer som stripper, damene som stripper er på jobb og får betalt. Alle her er voksne mennesker

Og de er tilsynelatende helt uvitende om hvorfor mennesker ender opp som strippere eller bryr seg om hvordan det går med de som de ikke selv er glad i.

Anonymkode: d6e2f...850

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spiller det egentlig noen rolle?

Selv om kona eller datteren sa ja, det er i orden at du går på strippeklubb mannen min / pappaen min, så betyr jo ikke det at det er i orden for samfunnet / stripperen / barna til stripperen / foreldrene til stripperen / kona eller mannen til stripperen / barnebarna til stripperen, og deres barn igjen.

Objektivisering og utnyttelse av kvinner er et problem som er langt mer omfattende enn at det gjelder denne ene dama som stripper og den ene mannen som glor.

Det at slike ting i det hele tatt forekommer, sier det meste om hva slags syn man har på kvinner i et samfunn. Et syn som nedarves fra generasjon til generasjon helt til mennesker svarer som i denne tråden her;

Og de er tilsynelatende helt uvitende om hvorfor mennesker ender opp som strippere eller bryr seg om hvordan det går med de som de ikke selv er glad i.

Nei, jeg er ikke naiv, å være stripper er ikke førstevalget for de fleste, men det kan være godt betalt. Jeg går ikke på strippeklubber, men jeg synes det er greit at noen gjør det , akkurat som at jeg synes at det er greit at noen jobber som stripper. Og nei, jeg vil ikke at mor, søster etc skal jobbe som stripper. Det er ett stigmatisert yrke, nesten som prostitusjon.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg er ikke naiv, å være stripper er ikke førstevalget for de fleste, men det kan være godt betalt. Jeg går ikke på strippeklubber, men jeg synes det er greit at noen gjør det , akkurat som at jeg synes at det er greit at noen jobber som stripper. Og nei, jeg vil ikke at mor, søster etc skal jobbe som stripper. Det er ett stigmatisert yrke, nesten som prostitusjon.

Godt betalt?

Jo, du er naiv, hvis du tror det hjelper at det er godt betalt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva synte dere? 

For det første så er det kvinner på strippebarer, ikke jenter.

For det andre, ingen alder er passende å dra på strippebarer.

Anonymkode: 719a1...e8b

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Strippebar i østblokken? Min første tanke er at de gjør mye mer der enn kun stripping... 

Anonymkode: 70c06...753

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Gift mann, strippeklubb i øst europeisk land. 

Vel, altså... jeg har vært på et par strippeklubber selv, så jeg skal ikke være skinnhellig. Også med menn på den alderen faktisk. Lang historie, masse alkohol involvert 😅 Ingen sex ble kjøpt! Men det er jo bordeller, ikke bare stripping.

Det er mye svindel på sånne klubber, så hadde det vært min mann, så hadde jeg først og fremst vært bekymret for det, og  bedt han bare ha med kontanter, eller kun ett kredittkort med lav grense. Jeg hadde ikke trengt å bekymre meg for om han kjøpte sex.

Det er ikke hans greie da, han har blitt dratt med på strippklubb før og synes ikke det er noe spennende. Faktisk jeg som er den som liker det best. Hvis han ender på strippeklubb igjen, så er det fordi jeg drar han med 😅 Men da helst noe mer classy som faktisk kun er dansing og ikke horehus.

Men det er meg, og mitt forhold. Jeg synes det er greit, men jeg har full forståelse for at andre ikke synes det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Godt betalt?

Jo, du er naiv, hvis du tror det hjelper at det er godt betalt.

Jeg synes det er greit med strippeklubber siden det er lovlig

Skrevet

Hva syns du om kvinner i sin beste alder drar på Chippendales da? Kvalmt, det kunne jo vært sønnene deres.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva synte dere? 

Det er kvalmt uansett alder. 

Anonymkode: abec4...68a

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...