Sidsel Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg skal renovere badet mitt, det ble renovert sist i 1999, så det er jo på tide. Jeg hadde tenkt å bytte ut alt av inventar, bortsett fra doen, fordi den ser fortsatt helt fin ut og fungerer fint, og ble byttet ut for bare 7 - 8 år siden. Men nå har jeg begynt å gruble over om jeg bør bytte ut doen også, den må jo uansett demonteres og monteres på nytt, kanskje det er best å gå for en helt ny? Det er jo tross alt en viss alder med 7 - 8 år også, men på den andre siden så holder vel doer lenge? Jeg er usikker, noen som har litt kunnskap om oppussing og bad som kan gi meg et råd?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Jeg ville i alle fall byttet den, nå har du også sjansen til å bytte til vegghengt (om den ikke er det fra før) og til en av de moderne variantene som har kommet de siste årene som er "hygienisk utformet" og enklere å vaske 👍 Om du pusser opp hele badet så er jo ikke selve toalettet noen stor kostnad i den store sammenhengen. (Og den gamle doen kan du kanskje selge eller gi bort på Finn, så den får et liv videre😅) Anonymkode: e888e...8a0 3
Trolltunge Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Hadde helt klart byttet, og fått vegghengt.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Hvis det er gulvstående så ville jeg byttet til vegghengt. Anonymkode: 22d7a...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå