AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg skal melde meg inn i sats etter at treningen har blitt lagt på hylla i et par år. Begynner derfor relativt fra scratch, selv om jeg selvfølgelig kan en del. Men, hvilket sats senter skal jeg velge? Jeg har to som ligger relativt nærme hjemme, også har jeg et som ligger nært jobb. Men jeg vil gjerne trene på et senter hvor det ikke er STAPPFULT med folk, og et senter hvor jeg føler meg litt komfortabel med å være nybegynner, samt at det er okei med plass. Har aldri trent på sats, så aner ikke hvilke sentre som anbefales. Hvilket liker du best? Anonymkode: 624b5...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Del Skrevet 4. september 2022 Velg noe annet enn Sats er mitt forslag. Sats har dårlig kundeservice og latterlig høye priser i forhold til tilbudet. Anonymkode: 0759c...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 4. september 2022 #3 Del Skrevet 4. september 2022 De latterlige høye prisene gjør at mange studenter ikke trener der. Og studenter er som trener på studio kan ofte okkupere et rack i en times tid. Så hvis man vil unngå kø er det best å trene på SATS. Regner med at det finnes et regionsmedlemskap som gjør at du kan trene på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Del Skrevet 4. september 2022 I rushtiden (dvs fra ca kl 16 - 20,) er det rimelig fullt på de fleste SATS sentrene jeg trener på. Jeg har trent på Bislett, Fagerborg og Marjostua. Så hvis du vil ha treningssenteret for det selv må du nok gå utenom disse tidene. Unntaket kan være på varme sommerdager, da vil de fleste heller være ute i sola . Anonymkode: c6e70...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 Evo fitness er mye bedre. Kjøper du for et år koster det bare ca 290kr pr mnd også. Nok senter å velge i. Anonymkode: 4abfc...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): I rushtiden (dvs fra ca kl 16 - 20,) er det rimelig fullt på de fleste SATS sentrene jeg trener på. Jeg har trent på Bislett, Fagerborg og Marjostua. Så hvis du vil ha treningssenteret for det selv må du nok gå utenom disse tidene. Unntaket kan være på varme sommerdager, da vil de fleste heller være ute i sola . AnonymBruker skrev (5 timer siden): Evo fitness er mye bedre. Kjøper du for et år koster det bare ca 290kr pr mnd også. Nok senter å velge i. Anonymkode: 4abfc...ee6 Anonymkode: c6e70...97b Misforstå meg riktig! Jeg har ingen problemer med å trene når det er folk der altså, men hadde vært okei å unngå å stå i kø. Det eneste evo-senteret som ligger i nærheten av meg er veldig lite. har trent der før. Anonymkode: 624b5...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 5. september 2022 #7 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg ville definitivt valgt SATS. HEr får du tilgang på alle sentrene i Oslo-området ( om du velger at det skal inngå i abonnementet. Det gjør at du kan bytte på sentrene og tilpasse hvor du trener enten inærheten av jobb, hjemme osv. Rushtiden er riktignok fullere enn vanlig, men det tror jeg nok det er på de fleste sentrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå