AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hva tenker du om mennesker som ikke bruker sokker, ser du på tærne til andre folk. Er det noe du registrerer eller betyr det ingenting. Anonymkode: 45f7b...523
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Betyr veldig lite. Hjemme går jeg ofte barbeint, men ikke hjemme hos andre. Hadde ikke reagert hverken positivt eller negativt om noen gikk barføtt hos meg. Føtter er en del av kroppen som hender. Anonymkode: c01ce...02f 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 En som aldri går barbent er Sylvi Listhaug hehe. Anonymkode: 7deb2...9be
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En som aldri går barbent er Sylvi Listhaug hehe. Anonymkode: 7deb2...9be Hæ? Anonymkode: 650ec...d25 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En som aldri går barbent er Sylvi Listhaug hehe. Bare noe jeg har lagt merket til, har vel ikke så mye med barbent å gjøre, men hun går aldri i sandaler eller sko hvor føttene synes, i motsetning til hennes forgjenger Siv Jensen. Anonymkode: 7deb2...9be
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Jeg ser det nok, men tenker ikke mer over det. Har inntrykk av at folk som går barbeint ofte steller føttene godt Anonymkode: 94033...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Legger merke til det, spesielt om de er stygge. Hvis noen har barbente føtter oppi sofaen hos meg klarer jeg ikke tenke på annet. Anonymkode: ec8db...155
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Jeg kan ikke huske sist jeg så på noens føtter og jeg vet ikke helt når jeg skulle gjort det. Alle har sko på og steder der det er naturlig å være barbent ser jeg på andre ting. Synes føtter generelt er stygge uansett hvor velstelte de er så sikkert derfor jeg er lite interessert i dem. Anonymkode: d14e6...207
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Ja, det er ofte ulekkert når folk vifter rundt med føttene sine. Er derfor mange bruker innesko og sånt. Anonymkode: 7deb2...9be
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Så rart med alle disse trådene om hva folk tenker om det ene og det andre. Kan ikke folk bare få leve livet sitt uten å bli dømt? 😅 Mener ikke noe negativt til deg ts🙂 Anonymkode: 67d32...471 2
skruf Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 Jeg går så og si alltid barbeint på den varmere årstiden, aldri fått noen reaksjoner på det. Men jeg steller føttene mine og har hverken sprukken hud under hælene, lange tånegler eller gule negler. Har små føtter og av alle ting så får jeg høre at jeg har så søte tær😄 Men jeg vet at ikke alle liker at folk går barbeinte, så hvis jeg skal på besøk hos noen jeg ikke kjenner så godt eller har vært hjemme til før så tar jeg alltid med meg ett par ankelsokker i veska og bruker å si med et smil; «jeg har ikke sokker på siden jeg går i sandaler, men har ett par sokker i veska så kan gjerne ta på meg de hvis du foretrekker det» Også passer jeg såklart på at jeg ikke sitter med føttene oppunder meg oppi sofaen hjemme hos andre (jeg hater bomullsokker, bruker bare bomullsokker i joggesko for å ikke få gnagsår. Bruker bare ull, enten hjemmestrikket eller kjøpte ullsokker. Bruker jeg strømpebukse til kjoler så er det alltid merinoull) 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Bare føtter er naturlig, men ytterst få har pene føtter, så jeg foretrekker at de har sokker på. Anonymkode: 8fca4...ec3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 Jeg går mye barbeint hjemme, men aldri ute på besøk Anonymkode: a53a1...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå