Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et lite dilemma nå om hvor mange og hvem som skal bes i en familie bursdag for vårt barn/ungdom. Tidligere har vi bedt alle besteforeldre på begge sider, onkler/tanter m.flere og det har vært fullt hus. Pga økonomi og litt stress rundt å invitere såpass mange gjester vurderer vi kanskje nå å slække litt på det siden ungdommen har blitt stor. Bør vi fortsette å be alle slik at ingen ekskluderes? Eller har vi "lov" til å be kun noen. Jeg føler det å be alle blir mest rettferdig, og ikke ekskludere noen. Hva gjør dere, eller hva hadde dere gjort? Hva er innafor? Ber kun de som vi har mest kontakt med og som viser mest interesse? Ev et sett besteforeldre m.m? Eller alle?

Anonymkode: 490ba...dd8

Skrevet

Har dere dårlig råd ville jeg bare bedt besteforeldre og stoppet der. Og evnt ta en snakke med onkler og tanter om hvorfor det blir noe mindre selskap i år. 

• Liker 1
Skrevet

Dytter

Anonymkode: 490ba...dd8

Skrevet

I min slekt er det lass på lass med slekt på min far sin side. Der gikk det fra å være besøk med alle besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn, til å kun være besteforeldrebesøk. Rett og slett fordi det ble så voldsomt etterhvert når det plutselig var 25 stk bare fra ene familien, og så skulle man invitere den andre siden i tillegg... Man orker ikke arrangere besøk med 40 personer liksom.. 

Det blir fort litt dumt å invitere bare noen søsken, bare noen søskenbarn, osv. Da kan det fort bli såre følelser. Så bedre å lage en generell regel, som kun besteforeldre, ett besøk for hver side av slekten, e.l. 

Anonymkode: 84fac...606

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...