AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Noen andre som har følt det slikt? Skal på nattevakt nå snart men har virkelig ikke lyst. Men på samme tid har jeg ikke lyst å være hjemme. Prøver å tenke på om det er noe jeg kunne tenke meg å gjøre/være et annet sted akkurat nå, men ingenting frister. Verken krus/syden/bytur/teste nye ting/film,serie/hobby. Er så tafatt og giddesløstn i dag at jeg har ikke lyst til å gjøre noe. Men så har jeg heller ikke lyst å ikke gjøre ikke noe heller. Jævelig merkelig følelse egentlig. Andre som har fått tidspunkt der de faktisk ikke kan foretrekke noe over noe annet? 🤔 Anonymkode: c7562...8b2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Ja samme her. Kan av og til føle meg apatisk til alt. Anonymkode: 880fe...0d7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Har aldri følt det sånn før, er alltid noe jeg kunne tenke meg å gjøre. Er helt apatisk, faktisk nesten så ille at jeg ikke har lyst å skrive her heller 😅. Anonymkode: c7562...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå