Gå til innhold

noen som har avist noen også angret på det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har avist en fyr for fem år siden.

var ikke sånn sjekke-meg-opp-avise-deg greie, det var mest en connection og vibes vi hadde i litt over 1 år, men da han tok opp motet og ba meg ut, aviste jeg han. og nå etter mange år angrer jeg. 

noen andre opplevd lignende?

Anonymkode: b7c5a...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg har avist en fyr for fem år siden.

var ikke sånn sjekke-meg-opp-avise-deg greie, det var mest en connection og vibes vi hadde i litt over 1 år, men da han tok opp motet og ba meg ut, aviste jeg han. og nå etter mange år angrer jeg. 

noen andre opplevd lignende?

Anonymkode: b7c5a...607

Jeg avviste en fyr på byen. Syns han var utrolig kjekk, men alderen hans var 5 år yngre enn meg. Så har jeg et lite barn fra før og tenkte at det aldri ville gå. Man lever jo to ganske forskjellige liv. Mann 25 uten barn, kvinne 30 et lite barn. 

Så ga jeg det en sjanse likevel, noen uker senere. Har aldri opplevd å vente på å ta sjansen så lang tid etterpå, men sikkert noe av det samme.

Det viste seg tilslutt at han er faktisk det jeg trodde han var, veldig umoden.

Anonymkode: ecf99...a4f

Skrevet

Jeg har tilsvarende opplevelse som hun over meg. Avviste en, angret og så var magefølelsen riktig første gangen. 

Men når det var en lang greie som din og det er gått fem år? Kanskje det funker. Men prøv å huske hvorfor du avviste han den gangen. 

Anonymkode: 24626...485

Skrevet

Ja, skjedd det samme her, da han var interessert var ikke jeg det. Så kanskje et år senere falt jeg for han, men da var han over meg og holdt på med ei annen. 

Jeg angret som bare det da!

Men ikke sånn i ettertid altså, kom fort over det og han er ikke noen "the one that got away".

Det er også en jeg avviste fordi han var for ung for meg da (et par år er jo masse når man er tenåring) pluss jeg holdt på med en annen da vi møttes, og nå er han blitt stor musiker og er helt ekstremt kjekk. Det er nok heller ikke akkurat den "store kjærligheten" som glapp, men akkurat som jeg angrer litt bare fordi jeg kunne skrytt av at eksen min spiller i det bandet/jeg har pult en i det bandet ...  😅😅😅

Anonymkode: 24c44...4d4

Skrevet

Ja. Jeg var dødsforelska i han. Men avviste han fordi livet mitt var noe krøll og det passet ikke med et forhold.
Glemte han aldri. Et år senere tok jeg kontakt på nytt og etterhvert ble vi sammen. :)

Tenker man skal følge magefølelsen ja. Min mage og hjerte sa ja hele veien men hjernen sa nei.

Anonymkode: 125ec...b47

Skrevet

Absolutt ikke.

Vil man ha en bra mann, må man finne en selv, og så fange hans interesse.

Menn som prøver seg er ALDRI bra. 

Anonymkode: 8ef13...1c2

Skrevet

Ja, jeg har avvist og angret. Ikke på noen spesiell, men jeg fikk en del tilbud i mine yngre dager som jeg avviste fordi jeg var så livredd for å bli såret, skuffet og forlatt (igjen).  Hadde jeg tatt flere sjanser hadde jeg kanskje hatt en egen familie nå, men det har jeg ikke 💔

Anonymkode: a3c89...a01

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg var dødsforelska i han. Men avviste han fordi livet mitt var noe krøll og det passet ikke med et forhold.
Glemte han aldri. Et år senere tok jeg kontakt på nytt og etterhvert ble vi sammen. :)

Tenker man skal følge magefølelsen ja. Min mage og hjerte sa ja hele veien men hjernen sa nei.

Anonymkode: 125ec...b47

Han burde ha ventet til du tok kontakt, fremfor å prøve seg. Da ville det nok gått raskere.

Flere av dere skriver jo mer eller mindre rett ut at når han prøver seg, så avviser dere, mens når dere selv får sjansen til å prøve dere, da er det mer fristende. Det er fordi menn ikke bør sjekke opp kvinner, det er frastøtende med menn som prøver seg.

Anonymkode: 8ef13...1c2

Skrevet

Nei.. jeg liker å stole på magefølelsen min i slike spørsmål.. 

Anonymkode: 5bb54...409

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg har avvist og angret. Ikke på noen spesiell, men jeg fikk en del tilbud i mine yngre dager som jeg avviste fordi jeg var så livredd for å bli såret, skuffet og forlatt (igjen).  Hadde jeg tatt flere sjanser hadde jeg kanskje hatt en egen familie nå, men det har jeg ikke 💔

Hvorfor angrer du på dette, kan du ikke bare finne en mann nå da?

Anonymkode: 84c8a...c99

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg vet ikke om hvorvidt noen jeg har avvist et et tap. Det vet man jo ikke. 

Anonymkode: c11bc...51e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor angrer du på dette, kan du ikke bare finne en mann nå da?

Jeg er for gammel nå. Har dessverre mistet gnisten. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er for gammel nå. Har dessverre mistet gnisten. 

Jaha, og hvor gammel er "for gammel" da liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...