AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hvor lang tid foregikk utroskapen deres og hvor lenge ventet dere til dere eventuelt ga opp å vente på at han skulle forlate kona si? Anonymkode: e03be...3d8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 De fleste forlater ikke kona. Anonymkode: 34776...edd 33 6
IntrovertDeluxe Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Det skjer så å si aldri. Hvis ikke elskerinnen forlater ham og går videre, går han selv når han blir lei henne. Tror jeg kjenner bare 1 dame som ikke ga opp. Hun er 60 nå, han er 66, og han er fortsatt gift med kona 16 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Tror nok du kan belage deg på at det aldri kommer til å skje. De som forlater kona gjør ikke det i de fleste tilfeller, derimot blir de kastet på huet ut når utroskapen oppdages av kona. Anonymkode: 98fb2...f16 12 1
Lillpia Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Jeg har en venninne som var elskerinnen til en mann i mange år. Han forlot konen sin for venninnen min etter ca ti år. De rakk å få et barn før hun opldaget hans andre elskerinner 🙄 Kjenner ingen andre som har gått fra konene sine. 11 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Meg da jeg var 23, varte ett år, han gikk ikke fra henne. Det er 10 år siden og han har hele tiden nye. De endrer seg aldri. Anonymkode: d09ed...9f7 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Utroskapen har enn så lenge vart i 4 år. Jeg har stoppet sidespranget 2 ganger. Han er den som tar kontakt og vil ha meg tilbake. Men er fortsatt forlovet med dama. Anonymkode: 1321c...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Et nært familiemedlem av meg var elskerinnen til en firebarnsfar. Kona hans slet med depresjon, men de hadde det tilsynelatende fint sammen. Han jobbet i et firma (eller var sjef) reiste mye rundt og hadde elskerinner i mange forskjellige land og byer. Igjen, han forlot kona si og introduserte ungene og alt mulig - han var jo regelrett ustabil for han brukte jo rusmidler (eller misbrukte). Det var bare masse styr og oppi det hele var det masse unger, og de to som misbrukte sammen og krangla, hun flytta inn og ut av huset til han og kona/barna... Det hele endte i tragedie, siden mannen døde av en overdose etter svært kort tid og jeg meldte familiemedlemmet mitt til barnevernet for omsorgssvikt. Anonymkode: ac289...e9a 2 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Vet om ei som var elskerinne i elleve år i håp om at det skulle bli noe mer, før hun til slutt klarte å gå. Ei venninne holdt på med en mann i kanskje tre år, det var veldig turbulent og hun hadde slått opp, men ikke klart helt å gi slipp. Men så dumpet han henne for en annen elskerinne, han hadde altså en tredje kvinne på si. Han forlot samboeren for denne elskerinnen, og de er nå gift. Jeg er på år tre som elskerinne selv.. Jeg har ikke ventet på at han skal skille seg i tre år da, i starten var det bare sex og vennskap, før vi fant hverandre på alle måter. Jeg har heller ikke hatt hastverk, men begynner å bli utålmodig nå. Merker at noe må skje denne høsten, hvis ikke så må jeg revurdere dette og se om jeg klarer å avslutte det. Anonymkode: 04a89...588 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Har dere virkelig så liten selvrespekt at dere godtar smuler og noen minutter her og det før mannen reiser hjem til kona? Hva er poenget? Lettlurte og fornøyd med lite ? Anonymkode: 679a3...1c1 22 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Utroskapen har enn så lenge vart i 4 år. Jeg har stoppet sidespranget 2 ganger. Han er den som tar kontakt og vil ha meg tilbake. Men er fortsatt forlovet med dama. Anonymkode: 1321c...1d4 Hvordan kan jeg bli en av de mennene Anonymkode: b46d2...718 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): De fleste forlater ikke kona. Anonymkode: 34776...edd Det var ikke deg hun spurte i tråden men de som har opplevd det. Du har tydeligvis ikke det men har en klar fasit på svaret alikevel. Anonymkode: d838a...2f3 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 Fleste tilfeller av utroskap som jeg har vært vitne av har resultert i at mannen gikk fra kona og ble sammen med elskerinna. Det finnes ingen fasit på kjærlighet. Folk kontrollerer ikke hvem de forelsker seg i. Det er mange her inne som driver skremsel propaganda på at de som er utro ikke forlater kona/mannen. Det er en grunn til å folk er utro. Ingen er utro pga. den har en fantastisk samboer. Det er heller motsatt. Det er et eller annet som den som er utro savner i sitt forhold som skaper behov som må tilfredsstilles utenfor forholdet. Anonymkode: f0b43...4cc 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fleste tilfeller av utroskap som jeg har vært vitne av har resultert i at mannen gikk fra kona og ble sammen med elskerinna. Det finnes ingen fasit på kjærlighet. Folk kontrollerer ikke hvem de forelsker seg i. Det er mange her inne som driver skremsel propaganda på at de som er utro ikke forlater kona/mannen. Det er en grunn til å folk er utro. Ingen er utro pga. den har en fantastisk samboer. Det er heller motsatt. Det er et eller annet som den som er utro savner i sitt forhold som skaper behov som må tilfredsstilles utenfor forholdet. Anonymkode: f0b43...4cc Jeg lurer på hvilken verden du lever i.... Virkelig. Jeg kjenner flere, av begge kjønn, som er notorisk utro selv om de stortrives med partneren. Anonymkode: 98fb2...f16 24
IntrovertDeluxe Skrevet 4. september 2022 #15 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fleste tilfeller av utroskap som jeg har vært vitne av har resultert i at mannen gikk fra kona og ble sammen med elskerinna. Det finnes ingen fasit på kjærlighet. Folk kontrollerer ikke hvem de forelsker seg i. Det er mange her inne som driver skremsel propaganda på at de som er utro ikke forlater kona/mannen. Det er en grunn til å folk er utro. Ingen er utro pga. den har en fantastisk samboer. Det er heller motsatt. Det er et eller annet som den som er utro savner i sitt forhold som skaper behov som må tilfredsstilles utenfor forholdet. Anonymkode: f0b43...4cc Ble sammen med elskerinna til han fant en ny elskerinne. once a cheater, always a cheater 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #16 Skrevet 4. september 2022 1 hour ago, IntrovertDeluxe said: once a cheater, always a cheater Hvordan kan du si det? Jeg har selv vært utro i ungdommen. Har ikke vært utro mot noen andre partnere jeg har hatt. Anonymkode: 1321c...1d4 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #17 Skrevet 4. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Har dere virkelig så liten selvrespekt at dere godtar smuler og noen minutter her og det før mannen reiser hjem til kona? Hva er poenget? Lettlurte og fornøyd med lite ? Anonymkode: 679a3...1c1 Hva er poenget? Nei godt spørsmål. Alt klaffer, men fyren klarer ikke å innse at han sårer alle partner mer enn å bare rive av plasteret for dama han har idag. Lettkurt og fornøyd med lite? Nei lettlurt er jeg ikke. For jeg forventer ikke at han skal forlate dama for meg. Jeg er ikke intressert i forhold. Men om han skal fortsette å ha sex med meg, så må han forlate dama. Hvis ikke får han nøye seg med skvipet han finner i fylla på byen, og jeg kommer aldri til å se han igjen. Møter jeg dama forteller jeg alt. Rett ut. Anonymkode: 1321c...1d4 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #18 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fleste tilfeller av utroskap som jeg har vært vitne av har resultert i at mannen gikk fra kona og ble sammen med elskerinna. Det finnes ingen fasit på kjærlighet. Folk kontrollerer ikke hvem de forelsker seg i. Det er mange her inne som driver skremsel propaganda på at de som er utro ikke forlater kona/mannen. Det er en grunn til å folk er utro. Ingen er utro pga. den har en fantastisk samboer. Det er heller motsatt. Det er et eller annet som den som er utro savner i sitt forhold som skaper behov som må tilfredsstilles utenfor forholdet. Anonymkode: f0b43...4cc Samme her faktisk, jeg måtte vri hjernen litt for å komme på noen tilfeller av "seriøse" romantiske affærer som ikke endte med at han forlot kona. Men kjenner til mange par som er resultat av utroskap. De notoriske narsissistene og horebukkene som har one night stands i fylla bryter ikke opp Familien AS for det, men når man snakker om utroskap hvor et par har funnet kjærligheten - og det gjerne skorter på det hjemme - så er det nok en myte at han aldri forlater kona. Det er jo en del som gjør det. Det kan nok ta tid da... Det er en stor livsavgjørelse. Jeg vet det tok tre år for det ene paret jeg kjenner, og at det var mye frustrasjon og krangel mot slutten der. Han hadde lovet å gå, men det tok for lang tid for henne, han viste ikke noen tegn til handling og hun ble usikker. Men det ble jo dem til slutt da. Med de andre vet jeg ikke hvor lang tid det tok. Men man skiller seg jo ikke på impuls akkurat. Men det er nok lett å bli gående lenge og vente... blir jo litt sunk cost fallacy til slutt, når man har investert så mye og ventet så lenge, så kan man ikke bare gi opp. Kanskje man nærmer seg. Anonymkode: 04a89...588 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #19 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fleste tilfeller av utroskap som jeg har vært vitne av har resultert i at mannen gikk fra kona og ble sammen med elskerinna. Anonymkode: f0b43...4cc Samme her, bare at for min del gjelder det alle tilfellene og ikke bare de fleste. Vil vel kanskje ikke kalle det elskerinne heller, men utroskap, som førte til brudd i de gamle relasjonene og nye forhold som har blomstret i årevis. Anonymkode: e3df8...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #20 Skrevet 4. september 2022 Kjenner til tre par som begynte med at de var utro med hverandre, så umulig er det ikke. Anonymkode: 4b6f7...6d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå