AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Del Skrevet 4. september 2022 Når på døgnet er det best å teste? Går nå inn i 6. prøveperiode på barn 3.. forrige mnd ble aldri testene skikkelig positive, så spørs om jeg tester på feil tid av døgnet? 🙃 og når jeg tenker tilbake på det så tror jeg ikke en eneste EL test har vært skikkelig positiv.. Eller har jeg virkelig ikke eggløsning? 🥺 selvom jeg ikke har prøvd lenge, så føles det som en evighet for meg da jeg har vært gravid 3ganger før (en endte i MA) og alle de gangene gikk det på første forsøk. noen tips? Anonymkode: a4592...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Når på døgnet er det best å teste? Går nå inn i 6. prøveperiode på barn 3.. forrige mnd ble aldri testene skikkelig positive, så spørs om jeg tester på feil tid av døgnet? 🙃 og når jeg tenker tilbake på det så tror jeg ikke en eneste EL test har vært skikkelig positiv.. Eller har jeg virkelig ikke eggløsning? 🥺 selvom jeg ikke har prøvd lenge, så føles det som en evighet for meg da jeg har vært gravid 3ganger før (en endte i MA) og alle de gangene gikk det på første forsøk. noen tips? Anonymkode: a4592...3d7 Mellom 11-15 har jeg lest, men min erfaring er at det er best å teste mot kvelden enn tidlig om morgenen. Jeg hadde kun positiv på tidlig kveld, og den var tydelig negativ igjen ved 22 tiden. Anonymkode: f4cfb...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 4. september 2022 #3 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når på døgnet er det best å teste? Går nå inn i 6. prøveperiode på barn 3.. forrige mnd ble aldri testene skikkelig positive, så spørs om jeg tester på feil tid av døgnet? 🙃 og når jeg tenker tilbake på det så tror jeg ikke en eneste EL test har vært skikkelig positiv.. Eller har jeg virkelig ikke eggløsning? 🥺 selvom jeg ikke har prøvd lenge, så føles det som en evighet for meg da jeg har vært gravid 3ganger før (en endte i MA) og alle de gangene gikk det på første forsøk. noen tips? Anonymkode: a4592...3d7 Jeg har brukt strips eggløsnings test i over et år å de blir aldri helt positive uansett hvilket merke jeg bruker. Spesielt babyplan sine, de er svake... Jeg har begynt å bruke clear blue digital eggløsning test, de fungerer veldig bra 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg bruker clear Blue digital test og tester på morningen. Det fungerer fint for meg☺️👍 Anonymkode: 22dc2...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Del Skrevet 4. september 2022 Ts her! har bare brukt strimmel, fra babyplan.. trodde de var bra.. men clearblue er bra? Har ikke prøvd de, hvordan virker den? Har skjønt det er noe med ett smilefjes? Anonymkode: a4592...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #6 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ts her! har bare brukt strimmel, fra babyplan.. trodde de var bra.. men clearblue er bra? Har ikke prøvd de, hvordan virker den? Har skjønt det er noe med ett smilefjes? Anonymkode: a4592...3d7 De digitale er veldig grei, ingen tolkning nødvendig noe som jeg personlig trives godt med! Den viser en tom sirkel når man ikke er fruktbar, blinkende smilefjes når man går inn i fruktbar fase og fast smilefjes når LH er på topp - dvs eggløsning er på gang. sjekk ut mer info her; https://no.clearblue.com/egglosningstester/advanced-digital Anonymkode: 22dc2...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Del Skrevet 7. september 2022 Takk for svar alle! Tester med clearblue nå neste periode 😄 Anonymkode: a4592...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå