AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Er det noen som har bra innsyn i dette? Jeg lurer egentlig på en enkel oversikt over hvor mange poeng man får per flyving? Om det er X antall poeng utifra sum på billetten eller hvor mange mil man flyr? Er jo stor forskjell på om man flyr til USA eller Trondheim. Anonymkode: 289e2...bd7
Taluno Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Det varierer etter distanse og billettype. Ikke summen på billettene. Om jeg velger strekning, og tidspunkt, så får jeg opp hvilke poengsummer de ulike billettene gir.
Poledra Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Her har du en oversikt: Oversikt eurobonuspoeng med sas bare pass på du sjekker riktig tabell. Noen av de er for reiser før 28. Februar 22 og andre for reiser som gjelder nå. (Bokstavene som står i parantes bak poengene er billett-type og veldig viktig å følge med på om ma vil tjene mest mulig poeng) F.eks reiser man med sas go light billett så får man 100p på innelandsreise og 200p for reise til New York. Så på de billigste billettene så er der ikke store forskjellen i poenginntjening selv om man reiser langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå