AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #81 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det hadde vært bedre om pedleder sa: hei! Du skulle være tilbake klokken ***, vi har hatt det veldig travelt her. Jeg svarer: Å? Det visste jeg ikke, dere skulle gi beskjed fikk jeg høre. pedleder: Ja, det ble litt misforståelse, da lærer vi av det til neste gang. «Så er saken ute av verden» […] jeg skal jo jobbe med psykolog om alt, skal fortelle alt om meg også ta imot hjelp om jeg kan endre meg. Anonymkode: b5e3e...177 Man kan dessverre ikke styre hvordan andre skal snakke eller reagere for at man skal ha det mest optimalt. Det er mange ganger jeg kunne tenkt i løpet av en dag at «det hadde jo vært bedre om det ble sagt på en annen måte» eller «jeg ville kanskje sagt det litt annerledes om det var meg». Det tenker nok andre om meg også. Til syvende og sist, så er det eneste jeg har kontroll over, hvordan jeg velger og reagere på situasjoner. Jeg kan velge og legge lite i det, la tvilen komme andre til gode, eller jeg kan bli veldig lei meg og lage drama ut av en situasjon. Det er bra du skal snakke med psykologen og ta til deg hjelp om hvordan du kan jobbe med dette fra din side også Anonymkode: 8f1ec...6b8 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #82 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan dessverre ikke styre hvordan andre skal snakke eller reagere for at man skal ha det mest optimalt. Det er mange ganger jeg kunne tenkt i løpet av en dag at «det hadde jo vært bedre om det ble sagt på en annen måte» eller «jeg ville kanskje sagt det litt annerledes om det var meg». Det tenker nok andre om meg også. Til syvende og sist, så er det eneste jeg har kontroll over, hvordan jeg velger og reagere på situasjoner. Jeg kan velge og legge lite i det, la tvilen komme andre til gode, eller jeg kan bli veldig lei meg og lage drama ut av en situasjon. Det er bra du skal snakke med psykologen og ta til deg hjelp om hvordan du kan jobbe med dette fra din side også Anonymkode: 8f1ec...6b8 Du er ett dårlig menneske, det er alt jeg tenker når jeg leser dette. Ønsker ikke å fortelle noe mer til deg, enten er du lite kompetent eller så er du bare skadet og slem. Karma isåfall til deg. Hade bra, Finn en annen tråd å bruke tiden din. Anonymkode: b5e3e...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #83 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ett dårlig menneske, det er alt jeg tenker når jeg leser dette. Ønsker ikke å fortelle noe mer til deg, enten er du lite kompetent eller så er du bare skadet og slem. Karma isåfall til deg. Hade bra, Finn en annen tråd å bruke tiden din. Anonymkode: b5e3e...177 Jeg er sikkert bare slem også Eller er jeg passiv-aggresiv? Jeg svarer med råd og tanker, og kanskje et annet synspunkt enn det du håper på og ønsker av støtte, og da er jeg skadet? Hvis det er slik du forholder deg til din kollega på jobb, så bekrefter jo det litt av de siste postene i denne tråden. Anonymkode: 8f1ec...6b8 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #84 Del Skrevet 6. september 2022 Det største problemet her er at ingen kommer til å tro på meg. Men det er jeg vandt til ifra eksen som holdt på å knekke meg. Han var jo så utrolig snill og fantastisk mann blant andre. Det jeg har lært av dette, det er at det kun er meg selv som har ansvar for min helse og hvordan jeg har det. Denne pedlederen skader meg og da er det fakta. Jeg må derfor fjerne meg fra det som skader meg. Jeg blir sikkert ikke støttet av noen, men det gir jeg blanke oppi, jeg må redde meg selv. Jeg er lei av å bruke livet mitt på å forklare at jeg blir utsatt for vold uten hell, det tapper meg bare for energi og gir meg vonde følelser. Kommer ingen vei. Jeg dro fra eksen og fortalte de aller fleste rundt meg, «jeg gikk ifra eksen, vi vokste ifra hverandre og bruddet var vennskapelig» så det er veldig få som vet om det. Jeg gjorde alt alene, snakket kun med krisesenter osv på telefon for å få ut tanker. Jeg blir i tårer og føler meg trygg når det er noen som ser hva jeg er igjennom og forstår det, helt utrolig. Opplevde det av å ringe VO linjen, de fullførte setningene mine, de visste hva jeg sto oppi. Pedlederen skader meg, jeg velger p ikke sykemelde meg fordi jeg vil jobbe. Jeg gir såpass mye at jeg forteller jobben om traumene mine, så mye betyr det for meg å være i )jobb. Jeg kunne sykemeldt meg og holdt kjeft. Jeg trenger ikke å bli trodd på, men kan si dette likevel: i starten så sa pedleder til meg at hun opplevde tidligere å bli hatet av kollega på jobben, og hun syns det var forferdelig å komme på jobb der ingen likte henne. Hun fortalte at det kun var de som var alt for sensitive. Hun sa også at det virker som jeg ikke har noen problemer med henne og tåler henne. Jeg syns synd på henne da og ville vise at jeg setter pris på henne. Men etter 3 uker med denne pedlederen, viste hun hvem hun var. Nå klarer jeg ikke mer, jeg gråter nå og vil ikke jobbe med hun i morgen. Jeg vet at jeg må stå opp for meg selv alene i morgen og si NEI til dette. Men nå har jeg fått nokk, jeg vil ikke bli behandlet som en dritt hele jævla livet mitt! Anonymkode: b5e3e...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #85 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er ett dårlig menneske, det er alt jeg tenker når jeg leser dette. Ønsker ikke å fortelle noe mer til deg, enten er du lite kompetent eller så er du bare skadet og slem. Karma isåfall til deg. Hade bra, Finn en annen tråd å bruke tiden din. Anonymkode: b5e3e...177 Dårlig menneske? Bruker du den type beskrivelser av mennesker i andre settinger og? Jeg håper det løser seg for deg, jeg ville bedt psykologen om hjelp til å takle det du beskriver som slemme mennesker. Jeg har selv K-PTSD, forstår triggere og traumereaksjoner, men for meg er det viktig å fokusere på hva jeg kan kontrollere. Jeg kan ikke gjøre noe med at en kollega kommer borti meg når han går forbi, som er en trigger for meg. Jeg har da lært meg teknikker for å takle det. Og jobber med de til jeg har roet meg. Jeg tenker ikke noe negativt om kollegaen min fordi jeg ble trigget. Da mister jeg muligheten til å ta tak i det selv. håper du får hjelp til å finne teknikker som kan hjelpe deg. Anonymkode: b82fc...2d0 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #86 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dårlig menneske? Bruker du den type beskrivelser av mennesker i andre settinger og? Jeg håper det løser seg for deg, jeg ville bedt psykologen om hjelp til å takle det du beskriver som slemme mennesker. Jeg har selv K-PTSD, forstår triggere og traumereaksjoner, men for meg er det viktig å fokusere på hva jeg kan kontrollere. Jeg kan ikke gjøre noe med at en kollega kommer borti meg når han går forbi, som er en trigger for meg. Jeg har da lært meg teknikker for å takle det. Og jobber med de til jeg har roet meg. Jeg tenker ikke noe negativt om kollegaen min fordi jeg ble trigget. Da mister jeg muligheten til å ta tak i det selv. håper du får hjelp til å finne teknikker som kan hjelpe deg. Anonymkode: b82fc...2d0 Jeg er dritt lei! Skjønner du ikke det oppi hode ditt? Du er jo en perfekt K PTSD person du!! Anonymkode: b5e3e...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #87 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er dritt lei! Skjønner du ikke det oppi hode ditt? Du er jo en perfekt K PTSD person du!! Anonymkode: b5e3e...177 Dette er direkte ufint av deg ts. Det er trist det du har opplevd men det gir ingen friplass til å rakke ned på andre. Mange har forsøkt å gi deg gode råd her inne. Mennesker som har opplevd mye selv. Du har nok godt av en pause fra jobb. Så kan du bruke tiden til å jobbe med deg selv slik at du får det bedre i arbeidslivet og livet generelt. Ikke alltid en skjønner selv når en må bremse. Fortsetter du på jobb nå kan det fort bli en personalsak ut av det, altså mot deg. Anonymkode: 602e6...ce2 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #88 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er dritt lei! Skjønner du ikke det oppi hode ditt? Du er jo en perfekt K PTSD person du!! Anonymkode: b5e3e...177 Jeg skjønner at du har det vanskelig, men jeg forstår ikke hvorfor du angriper andre som svarer deg. Anonymkode: b82fc...2d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #89 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det største problemet her er at ingen kommer til å tro på meg. Men det er jeg vandt til ifra eksen som holdt på å knekke meg. Han var jo så utrolig snill og fantastisk mann blant andre. Det jeg har lært av dette, det er at det kun er meg selv som har ansvar for min helse og hvordan jeg har det. Denne pedlederen skader meg og da er det fakta. Jeg må derfor fjerne meg fra det som skader meg. Jeg blir sikkert ikke støttet av noen, men det gir jeg blanke oppi, jeg må redde meg selv. Jeg er lei av å bruke livet mitt på å forklare at jeg blir utsatt for vold uten hell, det tapper meg bare for energi og gir meg vonde følelser. Kommer ingen vei. Jeg dro fra eksen og fortalte de aller fleste rundt meg, «jeg gikk ifra eksen, vi vokste ifra hverandre og bruddet var vennskapelig» så det er veldig få som vet om det. Jeg gjorde alt alene, snakket kun med krisesenter osv på telefon for å få ut tanker. Jeg blir i tårer og føler meg trygg når det er noen som ser hva jeg er igjennom og forstår det, helt utrolig. Opplevde det av å ringe VO linjen, de fullførte setningene mine, de visste hva jeg sto oppi. Pedlederen skader meg, jeg velger p ikke sykemelde meg fordi jeg vil jobbe. Jeg gir såpass mye at jeg forteller jobben om traumene mine, så mye betyr det for meg å være i )jobb. Jeg kunne sykemeldt meg og holdt kjeft. Jeg trenger ikke å bli trodd på, men kan si dette likevel: i starten så sa pedleder til meg at hun opplevde tidligere å bli hatet av kollega på jobben, og hun syns det var forferdelig å komme på jobb der ingen likte henne. Hun fortalte at det kun var de som var alt for sensitive. Hun sa også at det virker som jeg ikke har noen problemer med henne og tåler henne. Jeg syns synd på henne da og ville vise at jeg setter pris på henne. Men etter 3 uker med denne pedlederen, viste hun hvem hun var. Nå klarer jeg ikke mer, jeg gråter nå og vil ikke jobbe med hun i morgen. Jeg vet at jeg må stå opp for meg selv alene i morgen og si NEI til dette. Men nå har jeg fått nokk, jeg vil ikke bli behandlet som en dritt hele jævla livet mitt! Anonymkode: b5e3e...177 Jeg har aldri stilt noe tvil til at du har opplevd et traume. Jeg tror på deg og din historie, det har jeg ingen problemer med. Du har vært gjennom noe supertøft og du har det vanskelig. Det eneste jeg prøver og få frem er at det er en innsats som må gjøres fra din side også hvis du ønsker og stå i arbeid. Du kan ikke forvente at en leder skal ta tak i dette, hvis du beskriver situasjonen slik du fremstiller det her. Du overfører følelser fra din eks og fortid til din nåværende kollega. Det er også veldig fint at du ønsker og jobbe, men man bør være åpen for at andre kan tenke, basert på det du skriver, at det kan være for tidlig for deg. Hun skader deg. Du er utsatt for vold. Du må si nei til dette. Du må redde meg selv. Du er på jobb i en arbeidssituasjon, hvor noen spør om du var sen fordi det var mye og gjøre, hvor noen kan være stresset for jobbdagen og likevel prøve og gi deg et smil. Du velger og reagere som om du står midt i en fight-or-flight situasjon, som er helt naturlig med tanke på hva du har vært gjennom. Og derfor skrev jeg også at det er fint du skal snakke med din psykolog om dette også, og få litt råd fra en profesjonell hvordan du kan jobbe med det. Anonymkode: 8f1ec...6b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #90 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er dritt lei! Skjønner du ikke det oppi hode ditt? Du er jo en perfekt K PTSD person du!! Anonymkode: b5e3e...177 Ok. Det er jo ikke vanskelig å forstå at sjefen din må holde deg litt under oppsikt og at du kanskje ikke klarer å forholde deg til mennesker i det helle tatt. Hvis du reagerer på jobben slik som her. Kanskje det er på tide å gå inn i seg selv og se om det er noe du kan bedre selv? Ikke bare alle andre er slemme. Ikke grav deg ned i offerrollen. Anonymkode: 6d4fc...2b0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #91 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg tror kanskje ikke du er egnet til å være i jobb nå? Du jobber i barnehage og fokuset ditt er 100% et annet stresset menneske som får mer å gjøre av at du er ustabil og du finner upassende at blir synlig stresset? Du er jo fullstendig ute av balanse.. ta deg tid til deg selv og kom deg i en sunn mental tilstand. jeg har sympati for at du har vært i en usunn relasjon, men dette er uholdbart for en arbeidsplass selvom de prøver å ikke vise det. jeg blir sliten av å lese hvordan du er på jobb og jeg hadde ikke orket deg i 5 minutter. hadde jeg observert deg som forelder hadde jeg umiddelbart følt usikkerhet for å ha barnet litt der Du er helt utrolig selvsentrert og alle andre er slemme og dumme.. ro deg ned! Mann deg opp eller skaff deg en jobb uten nære kollegaer.. Anonymkode: 2cadf...f2f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #92 Del Skrevet 6. september 2022 Kanskje ped.leder også har det tøft? Det vet du ikke. Du vet ikke om mannen slår henne, om barna hennes har diagnoser som gjør ting vanskelig hjemme. Du vet ikke. Men du virker å mene at du skal ha det bra. De(ped.leder) må oppføre seg bedre mot deg. Det er flott at daglig leder åpner opp for kommunikasjon, og det viser jo at hun ikke er gira på noe personalsak. Men, og dette sier jeg i beste mening, du må tåle å få beskjeder ifra ped.leder. uavhengig av traumer eller ikke traumer må en arbeidsplass gå rundt. Som utdannet i et yrke bestående av mange ufaglærte(som jeg tolker at du er), må man prioritere. Jeg tar hånd om ting som min kompetanse tilsier, og de tingene man ikke trenger kompetanse for blir da fort delegert til ufaglært. Jeg sier ikke at man skal finne seg i å få dritt, men ut ifra innleggene dine her får jeg veldig inntrykk i at du overtolker og tar ting ifra denne ped.lederen i verste mening. Anonymkode: 62fd8...acc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #93 Del Skrevet 6. september 2022 Du må gå til legen og få hjelp. Smakke med psykolog og gå i terapi. Det er ikke ped.lederen som trigger traumer, det er du selv som velger å bli trigget. Og det må du få hjelp til å komme deg ut av. Du vil alltids møte personer du ikke liker og som kan minne om eksen på ulike måter. Anonymkode: d6d4a...232 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #94 Del Skrevet 7. september 2022 TS her! Startet dagen i dag med å snakke med styrer, fortalte hva som skjedde i går og var fortsatt helt åpen om alt. Opplever ekstremt profesjonell væremåte fra styrer, det er en klok og fantastisk person. Styrer forstår masse, og sa at denne pedlederen kan folk reagerer på pga de trekkene hun har, men at jeg naturlig kan reagere enda kraftigere pga traume jeg har vært igjennom. Vi skal snarest få til en samtale alle tre og pedleder skal få vite at det er ting jeg har opplevd som gjør at jeg sånn og sånn…, også skal vi finne en løsning sammen. Jeg skal få gå bort hvis jeg blir trigget osv.. jeg tenker positivt om dette nå, så lenge de vet at hva alt handler om, da er det lettere p finne løsninger som fungerer for alle. Jeg har det veldig bra akkurat nå og har jobbet bra. Stolt av meg selv som åpner meg og tar ansvar. Jeg har litt mild trigger følelse når pedleder er der, men ikke noe kraftig at det gjør noe. Nå får vi bare se om dette vil fungere, at det er mulig å jobbe sammen med pedleder videre. Anonymkode: b5e3e...177 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. september 2022 #95 Del Skrevet 7. september 2022 Hei TS, Håper det går bra med deg. Fryktelig å oppleve slik behandling på arbeidsplassen særlig tatt i betraktning hva du har vært gjennom. Den pedlederen høres ut som en drittsekk, skulle vært sparket! Hun var nok relativt "hyggelig" den dagen fordi sjefen hadde tilsnakket henne. Håper hun fikk en advarsel, slike mennesker må holdes unna barn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 7. september 2022 #96 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er dritt lei! Skjønner du ikke det oppi hode ditt? Du er jo en perfekt K PTSD person du!! Anonymkode: b5e3e...177 Kjære deg. Jeg skjønner det er vanskelig for deg nå, du står midt i mange triggere. Det du gjør klokt i er å tenke at du ikke bare skal akseptere, og du må ivareta deg selv. Pedlederen utsetter deg ikke for VOLD. For deg er det en trigger, og for normalt «friske» ville det vært negativt/veldig slitsomt. Når man har blitt utsatt for traume vil som minner om det kunne oppleves som «samme traume». Du må jobbe med dette - det må alle. Og det tar tid. I den prosessen vil du måtte øve igjen og igjen på å lære kropp og hjerne at ikke alt som LIKNER er vold. Noen som har opplevd overgrep kan for eksempel ha brent inn lukter/farger eller spesifikke ord. Kanskje de ikke takler å bli berørt en spesifikk plass som er ikke-seksuell for andre. Snakk med fastlegen. Kanskje du kan ha godt av en 50% sykemelding for eksempel, så du får mer plass til terapi og bearbeiding av hverdagen nå. Dette kan bli bedre igjen, men nå står du midt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 7. september 2022 #97 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): TS her! Startet dagen i dag med å snakke med styrer, fortalte hva som skjedde i går og var fortsatt helt åpen om alt. Opplever ekstremt profesjonell væremåte fra styrer, det er en klok og fantastisk person. Styrer forstår masse, og sa at denne pedlederen kan folk reagerer på pga de trekkene hun har, men at jeg naturlig kan reagere enda kraftigere pga traume jeg har vært igjennom. Vi skal snarest få til en samtale alle tre og pedleder skal få vite at det er ting jeg har opplevd som gjør at jeg sånn og sånn…, også skal vi finne en løsning sammen. Jeg skal få gå bort hvis jeg blir trigget osv.. jeg tenker positivt om dette nå, så lenge de vet at hva alt handler om, da er det lettere p finne løsninger som fungerer for alle. Jeg har det veldig bra akkurat nå og har jobbet bra. Stolt av meg selv som åpner meg og tar ansvar. Jeg har litt mild trigger følelse når pedleder er der, men ikke noe kraftig at det gjør noe. Nå får vi bare se om dette vil fungere, at det er mulig å jobbe sammen med pedleder videre. Anonymkode: b5e3e...177 👏👏👏👏👏👏👏 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #98 Del Skrevet 7. september 2022 TS her. Ferdig på jobben og har det helt jævlig. Jeg ønsker sterkt å ikke gå på jobb i morgen. Jeg rister inni kroppen og har masse symptomer. Jeg vil helst ikke gå på jobb. Jeg tror at jeg hadde slappet av, om jeg visste at jeg ikke skulle på jobb. Skal jeg bare takle dette og dra på jobb? Kroppen skriker «nei nei nei» «ikke gå på jobb!!!».:… hva gjør jeg??? Anonymkode: b5e3e...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 7. september 2022 #99 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): TS her. Ferdig på jobben og har det helt jævlig. Jeg ønsker sterkt å ikke gå på jobb i morgen. Jeg rister inni kroppen og har masse symptomer. Jeg vil helst ikke gå på jobb. Jeg tror at jeg hadde slappet av, om jeg visste at jeg ikke skulle på jobb. Skal jeg bare takle dette og dra på jobb? Kroppen skriker «nei nei nei» «ikke gå på jobb!!!».:… hva gjør jeg??? Anonymkode: b5e3e...177 Bruker du noen former for medikamentell støtte nå? Jeg tror du må forsøke deg frem ja. Noen bruker kanskje en joggetur som kroppslig «utløp», andre foretrekker mindfullness eller å strikke. Dette er noe som kommer til å skje i mange situasjoner, selv om du nå opplever jobben er problemet. Utfordring med angst/PSTD osv er at triggerne følger deg i nye situasjoner som ikke nødvendigvis er logisk. Og det er dette du må jobbe med. Det tar TID. Tenk på at folk etter en bilulykke som trener seg opp på Sunnaas ikke kan løpe hjem selv om de vil. De må kjempe over tid, og se gradvis hva som fungerer. Slik er det med alt psykisk også. Du har vært utsatt for noe som preger hele deg - nå skal du bruke tid på å finne ut hva kroppen din kan klare på sikt med hjelpemidler. Jeg hadde snakket med psykologen neste time - er det mer enn samtaler du kan få hjelp fra. Vil medisiner en periode kunne roe ned det svært høye stressnivået for eksempel (vet ikke hvordan lavdose ssri fungerer for PSTD, men hadde spurt om ulike muligheter for tiltak). Du vil ha livet tilbake, det kommer dessverre ikke enkelt. Om du opplever du har angst/depresjon i tillegg kan ssri være en støtte: https://www.legemiddelhandboka.no/T5.1.1.5/Posttraumatisk_stresslidelse Endret 7. september 2022 av DundreMilfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #100 Del Skrevet 7. september 2022 Altså. er dette en trolletråd eller? Det her henger jo ikke på greip. Du er frekk mot andre, slik du tolker andre er frekke med deg. Ærlig talt, hvis du ikke tåler slike tilbakemeldinger, skaff deg sykemelding! Da har du ingenting på en arbeidsplass å gjøre. Ja, det er ikke riktig å gi deg kommentarer foran foreldre etc. Men når jeg ser hvordan du reagere her.. Er du slik på jobb også? Foran kolleger? Pedleder? Barna? Isåfall synes jeg veldig synd på dine kolleger. Lurer også hva de foresatte tenker, om de ser at du oppfører deg slik. Men som sagt, tror dette bare er en tulletråd. Kan du på en saklig måte fortelle hva som skjedde på jobben da? Ble du mobbet? Utestengt? Fikk du ikke gjort jobben din? Nå lurer jeg veldig hva du kommer med... Eller er det bare vanlige kommentarer tro? hmm Anonymkode: b6625...efd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå