Gå til innhold

Jeg ble forlatt av kjæresten fordi han ville leve singellivet, nå får han ingen damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 21 år her, jeg ble dumpet av eksen i fjor fordi ham ville leve singellivet, har hørt rykte om at det likevel ikke ble så mange nye damer på ham…

måtte bare ut med det, for en fjong…

Anonymkode: c25c5...29a

• Liker 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg da!

Anonymkode: 31cef...a4d

• Liker 1
Skrevet

Han er i alle fall fri🙂

Anonymkode: f0e78...4bf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Da jeg var sånn 18-19 ble jeg dumpet av min kjæreste fordi kompisene hans hadde overtalt han til det fordi de også var single slik at de skulle kose seg og leve singellivet sammen med masse damer. Han var vel da 21 år på det tidspunktet. Etter et år eller to sendte han meg melding og skreiv at det var ingen andre damer som ville ha han annet enn meg (og da ville jeg ikke ha han mer, for jeg hadde innsett at han ikke var noe å samle på for lenge siden på det tidspunktet) 🤣

Nå er jeg i slutten av 20-åra og har en utrolig flott mann og bolig, og han er fortsatt forever alone og tok aldri noen utdannelse kan det se ut til (måtte sjekke etter at han likte et instagrambilde jeg la ut forleden). Det er jo egentlig litt synd for hans del at livet ser ut til å ha blitt slik, men det kan han egentlig for selv.  

Så sånn kan det gå. 

Anonymkode: 3576d...5f5

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da jeg var sånn 18-19 ble jeg dumpet av min kjæreste fordi kompisene hans hadde overtalt han til det fordi de også var single slik at de skulle kose seg og leve singellivet sammen med masse damer. Han var vel da 21 år på det tidspunktet. Etter et år eller to sendte han meg melding og skreiv at det var ingen andre damer som ville ha han annet enn meg (og da ville jeg ikke ha han mer, for jeg hadde innsett at han ikke var noe å samle på for lenge siden på det tidspunktet) 🤣

Nå er jeg i slutten av 20-åra og har en utrolig flott mann og bolig, og han er fortsatt forever alone og tok aldri noen utdannelse kan det se ut til (måtte sjekke etter at han likte et instagrambilde jeg la ut forleden). Det er jo egentlig litt synd for hans del at livet ser ut til å ha blitt slik, men det kan han egentlig for selv.  

Så sånn kan det gå. 

🙈

Anonymkode: e9e21...926

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så sånn kan det gå. 

Han lot kompiser overtale ham til å slå opp med dama? 🤯 Ikke overraskende at en sånn fyr sliter på damefronten…

Anonymkode: fe1e9...35a

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg var sammen med en som ikke var så erfaren med damer, han hadde nok hatt lav selvtillit på det hele livet. Han blomstret under perioden han var sammen med meg, på alle måter.

Han fikk faktisk så god selvtillit at han måtte ut og ha det singellivet han aldri hadde hatt på en måte. Han begynte å få draget på damene (eller merke at han hadde draget på damene), og han kunne jo ikke tilgi seg selv omtrent om han ikke utforsket dette her. 

Et halvt års tid senere sto han på døra mi og gråt og angret. Gresset var visst ikke noe grønnere på den andre siden. 

Anonymkode: 5a3e9...780

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Haha jokes on him da! 

Glem eksen og lev livet ditt :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var sammen med en som ikke var så erfaren med damer, han hadde nok hatt lav selvtillit på det hele livet. Han blomstret under perioden han var sammen med meg, på alle måter.

Han fikk faktisk så god selvtillit at han måtte ut og ha det singellivet han aldri hadde hatt på en måte. Han begynte å få draget på damene (eller merke at han hadde draget på damene), og han kunne jo ikke tilgi seg selv omtrent om han ikke utforsket dette her. 

Et halvt års tid senere sto han på døra mi og gråt og angret. Gresset var visst ikke noe grønnere på den andre siden. 

Anonymkode: 5a3e9...780

så utrolig turn off? 

Anonymkode: e9e21...926

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Typisk det. 

Anonymkode: 7a840...b82

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Typisk det. 

Anonymkode: 7a840...b82

Ja. Mann her, og dette tror jeg er rimelig vanlig. Fyren er beskjeden og awkward rundt damer helt til han får sin første kjæreste, deretter vokser brått selvtilliten og plutselig må han teste å ligge rundt. Har sett dette skje med mange. 

Anonymkode: fe1e9...35a

• Liker 4
Skrevet

Kjedelig å høre TS, men du har det bedre uten en en som virkelig vil, det har alle. Uansett er dere ganske unge og det er jo ikke unormalt at man er litt utforskende i den alderen. Kjenner egentlig veldig få som fortsatt er sammen med den de var med i begynnelsen av tyveårene, de fleste slo opp. Mer vanlig at de traff den de giftet seg med i slutten av tyveårene eller i løpet av tredveårene her vi bor. 

Anonymkode: 5ef20...5fd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så sånn kan det gå. 

Konge!

• Liker 2
Skrevet

Men sa han det, at det han ønsket seg var et singelliv med masse one night stands og damer?

Kan det hende han ønsker å være singel og alene? For det er også helt normalt. Det er helt normalt å avslutte et forhold med noen man ikke er forelsket i, og det er helt normalt å ønske alenetid, tid med seg selv rett og slett.

Om han oppførte seg kjipt mot deg med å si at han ville ut å pule halve verden, så er det noe annet -men det virker mer som om det er din oppfatning mer enn noe han sa? Rett meg om jeg tar feil!

Anonymkode: 5dccb...e66

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

Skrevet

Er nok mange menn som har gått på en smell her ja 😄 

Jeg er mann midt i 30-årene selv og har heldigvis opplevd to lange, fine forhold med to flotte kvinner iløpet av livet. Egentlig absurd flotte kvinner. Så man skulle tro at jeg har noe ved meg som er attraktiv nok for noen ute i markedet. Men neida. Levde i ørkentørke både mellom forholdene og særlig nå etter siste forhold. Og nå har jeg vært singel i såpass mange år at kvinner har plassert meg i denne weirdo-lonely-kategorien siden jeg bor på en plass alle kjenner alle, så nå er toget mitt forlatt perrongen! ;) 

Jaja! Men istedenfor å surke over det jeg ikke kan få så gleder jeg meg heller over å ha opplevd de to jeg engang hadde. For hadde det ikke vært for at jeg ble rammet av enorme tilfeldigheter og flaks som fikk oppleve dem, så hadde nok hele livet mitt vært en kjærlighetsørken, ser det ut som 😄 

Jeg er blir dog litt skadefryd av å høre menn som ikke innser hva de har og overvurderer seg selv, og ender opp "raka blakk" i evigheter... 😄 Karma!

Anonymkode: 1aed9...462

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 17.23):

Jente 21 år her, jeg ble dumpet av eksen i fjor fordi ham ville leve singellivet, har hørt rykte om at det likevel ikke ble så mange nye damer på ham…

Ha ha derfor eksen til samboeren min gjorde det slutt også, hun ville ha seg en flørt, jo da hun fikk nok et par flørter, men sitter singel etter 10 år, hun har et sinneproblem også så ingen holder ut med henne. 

Tror hun angrer i dag, hun gikk ifra han midt i en krise hvor han var arbeidsledig og mistet familiemedlem og hun ville ut og leve singellivet. Nå har han jobb kjører fet bil og hun er sjalu, må alltid snakke med han etter møter på skolen og diverse og han kjører henne hjem, for da kan hun vise naboene at hun kjenner noen med tesla. Ja ja, er bare glad til, ellers ville vi kanskje ikke vært sammen i dag 😄

Han kom over en gammel telefon hun hadde glemt igjen, jeg skulle låne den for min ble ødelagt, der var det nok av meldinger til andre mannfolk og bilder hun hadde sendt av seg selv 😃

Anonymkode: 17f8e...65e

• Liker 2
Skrevet
On 9/4/2022 at 8:28 PM, AnonymBruker said:

Da jeg var sånn 18-19 ble jeg dumpet av min kjæreste fordi kompisene hans hadde overtalt han til det fordi de også var single slik at de skulle kose seg og leve singellivet sammen med masse damer.

Jeg antar disse single og totalt dameløse kompisene var så bitre av misunnelse over at han hadde kjæreste, at de av den grunn ville ødelegge forholdet hans. Og han lot dem gjøre det også, så sånn sett kan man si at han og kompisene fortjener hverandre.

Anonymkode: 13f6b...7a1

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 16.44):

Jeg antar disse single og totalt dameløse kompisene var så bitre av misunnelse over at han hadde kjæreste, at de av den grunn ville ødelegge forholdet hans. Og han lot dem gjøre det også, så sånn sett kan man si at han og kompisene fortjener hverandre.

Anonymkode: 13f6b...7a1

AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 17.23):

Jeg vet ikke om jeg faller i denne kategori som eksen din. Jeg ønsket meg kjæreste siden jeg var 20, jeg fikk japansk kjæreste i Japan da jeg var 22, vi var begge uerfarne, jomfruer mv, vi tok det rolig for å bygge opp tillit og gjøre situasjonen komfortabel for oss begge. Det fungerte aldri seksuelt mellom oss, hun strammet mye og jeg slet med ereksjonen, i tillegg så merket jeg at jeg ble litt utålmodig og ga egentlig opp å få det til å fungere med henne, og vi hadde det bare koselig sammen, uten å fokusere på sex, men hun merket sikkert at jeg var oppgitt og litt irriteret, og jeg tror hun opplevde det veldig ubehagelig å ikke få til å ha sex. Hun endte i hvertfall med å finne seg en mann som var mere seksuelt erfaren, og slo opp etter et 15 mnd forhold. Innen det tror jeg virkelig at hun satset på meg. I dag er det 3 år siden og jeg har aldri hatt en ordentlig kjæreste siden den gang. Jeg tenker det er en god sjanse for at ting kunne gått annerledes dersom jeg hadde spilt kortene bedre. Jeg angrer nesten hver dag på mine valg, men av og til tenker jeg overhodet ikke på henne…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...