AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Den høyeste dørstokken min er 2.5-3cm noen som har prøvd om roborock en din klarer det? Og hvilken versjon har du? Anonymkode: 56b5b...065
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Jeg opplever at min s7 kjører seg fast på dørterskler den egentlig ifølge reklamen burde klare. Den klarte det helt i starten, men nå kjører den seg fast så ofte at jeg heller dropper det (legger inn vegg i appen). Jeg er veldig fornøyd med den med alt, unntatt akkurat dette. Anonymkode: bbdda...646
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Vår klarer ikke så høye terskeler. Vi satte på noen lavere lister i tre som fungerer som rampe og da kommer den over alle terskelene Anonymkode: 882c5...f1f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Min s6 Max kjører over det. Jeg skulle støvsuge gangen og bærte den ned, trodde ikke den gikk over dørstokk, men det gjorde den. Så den støvsugde soverommene og:) Anonymkode: e2cfa...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå