Gjest enaid Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Inspirert av p-pille tråden her - hvordan virke/r/t diane på deg? Jeg prøver å kartlegge hvor jeg har fått en 6-7 kg ekstra veeeldig fort... Er intressert i alle erfaringer, da det dessverre er en del annet jeg er plaget med og
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Brukte Diane i 5 år, og opplevde ingen uheldige bivirkninger - mindre kviser og litt større pupper var jeg veldig fornøyd med Ingen vektøkning for øvrig.
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 I løpet av mine første to uker på Diane gikk jeg opp 14 kg som aldri har forsvunnet igjen. Jeg gikk også opp fra en B-cup til en E-cup i samme periode. ALDRI mer Diane på meg...
Gjest enaid Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Såpass ja! Jeg er kraftig fra før, men etter jeg startet med diane føler jeg at jeg brått har blitt stor, og da særlig i armene og over ryggen. Alle høstens kjøpte tynne strikkejakker, er følgelig umulig å ha på uten å sprenge ut trådene... Jeg er nå snart ferdig med det 3. brettet og lurer på om jeg skal bytte - Det er bare at m diane har jeg sluppet unna kvalme og småblødninger... Noen forslag? Yasmin og loette = småblødninger og kvalme. Dessuten er jeg avhengig av å utsette mensen.
Holly Hobbie Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Jeg ble veldig daarlig av Diane. Svimmel, slapp og kvalm. Aldri mer Diane paa meg!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Diane er kjent for å være et veldig sterkt preparat.. legen til en venninne av meg nektet å skrive ut diane til henne fordi hun mente at det var for sterkt og at hun ikke hadde behov for det. diane skrives visst ofte ut i forbindelse med mennesker sterkt plaget med kviser.. ingen av mine venner som år på diane har opplevd en vektøkning, men det er jo ingen fasitsvar på hvordan man reagerer på p-piller.
Leeloo Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Veldig fornøyd med Diane, ingen bivirkninger.
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 Brukte Diane i 5 år, og opplevde ingen uheldige bivirkninger - mindre kviser og litt større pupper var jeg veldig fornøyd med Ingen vektøkning for øvrig. ← Denne kan jeg signere på.
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #9 Skrevet 27. november 2005 I løpet av mine første to uker på Diane gikk jeg opp 14 kg som aldri har forsvunnet igjen. Jeg gikk også opp fra en B-cup til en E-cup i samme periode. ALDRI mer Diane på meg... ← 14 kg og mer en dobling av bh-størrelsen på to uker? Høres voldsomt ut... Jeg gikk på Diana en stund. Gikk opp et par kilo, men hadde ellers lite/ingen bivirkninger.
Gjest Hippopotamus Skrevet 27. november 2005 #10 Skrevet 27. november 2005 14 kg og mer en dobling av bh-størrelsen på to uker? Høres voldsomt ut... Jeg gikk på Diana en stund. Gikk opp et par kilo, men hadde ellers lite/ingen bivirkninger. ← Jeg hadde nokså vondt i puppene, kan du si...
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2005 #11 Skrevet 27. november 2005 Jeg var fornøyd med Diane. Ikke gikk jeg opp noe særlig og huden ble finere. Jeg hadde gått på Yasmin en stund da jeg ville bytte pga jeg fikk masse kviser av den + jeg blødde i 3 mnd etter jeg begyte på den. Grr! Jeg vil nok tro at vi alle reagerer forskjellig på p-piller. Det som er bra for meg kan være veldig dårlig for deg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå