AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Han påstår at han drar til Belgia pga bilforhandling osv, men det som er veldig interessant her er at han ikke en eneste gang har kommet tilbake med en ny bil eller levert en fra seg eb. Han drar veldig veldig ofte, og det er som regel korte turer han tar. 3 dager ish. Jeg lurer på om det er noe å mistenke, eller ikke. Mamma har aldri tenkt over det, fordi hun har aldri reagert på hans turer. Disse turene har holdt på lenge. Det er ikke noe nytt han har starta med nå, men for litt siden overhørte jeg og søstera mi han prate i tlf med en dame, og jeg har ikke sagt noe til mamma enda. Det hørtes ut som han var nyforelsket. Så det er der mistenkeligheten min kommer fra. Burde jeg si noe til mamma? Anonymkode: 75532...eb2
Perelandra Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Tråden er ryddet for innlegg av bruker som utgir seg for å være flere personer. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han påstår at han drar til Belgia pga bilforhandling osv, men det som er veldig interessant her er at han ikke en eneste gang har kommet tilbake med en ny bil eller levert en fra seg eb. Han drar veldig veldig ofte, og det er som regel korte turer han tar. 3 dager ish. Jeg lurer på om det er noe å mistenke, eller ikke. Mamma har aldri tenkt over det, fordi hun har aldri reagert på hans turer. Disse turene har holdt på lenge. Det er ikke noe nytt han har starta med nå, men for litt siden overhørte jeg og søstera mi han prate i tlf med en dame, og jeg har ikke sagt noe til mamma enda. Det hørtes ut som han var nyforelsket. Så det er der mistenkeligheten min kommer fra. Burde jeg si noe til mamma? Anonymkode: 75532...eb2 Du bør jo snakke med moren din om bekymringene dine, uansett om det er hold i dem eller ikke Anonymkode: 1e329...03c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Er det mest i helgene? Mulig han drar på rave-parties. Belgia er kjent for det 😃 Anonymkode: 4acf8...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det mest i helgene? Mulig han drar på rave-parties. Belgia er kjent for det 😃 Anonymkode: 4acf8...d8d Du synes dette var et seriøst og nyttig svar til et barn? Anonymkode: 1e329...03c 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Hva med å spørre faren din hvem han snakket med da han hørtes så nyforelsket ut? Eller spørre hvorfor han reiser så mye til Belgia når det aldri kommer noe ut av turene? Anonymkode: ff100...b63
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Har han lagt på seg i tiden dette har pågått? De har god sjokolade og øl i Belgia 😋😋 Anonymkode: 53967...22a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Jeg hadde spurt min far så min mor hørte på. Anonymkode: a5dd6...ab8
Eryn Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Det er fult mulig at han har funnet seg en dame der. I verste fall har han en annen familie der også. Det finnes slike menn der ute, dessverre, som har to familier, og den ene vet ikke om den andre etc. Reiser han midt i uka eller i helgene? Hva jobber faren din med? 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du synes dette var et seriøst og nyttig svar til et barn? Anonymkode: 1e329...03c Vi er alle barn av jorden ❤️ Anonymkode: 79a81...ea8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Kanskje han har kjøpt en pakke med 12 intensivkurs for å lære seg nederlandsk uten den hollandske harkete g-lyden? Anonymkode: a5fc6...83e 2
MollyJones Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 Om dette har pågått lenge, og at han høres nyforelsket ut er jo en logisk brist. Med mindre han har hatt èn dame først, og så funnet en ny nå i det siste. Spør litt mer detaljert, men henslengt? Hvilken bil han så på, hvorfor han ikke kjøpe, hvor i Belgia han var - etc. Hør om svarene kommer naturlig, eller om han må tenke seg litt om før han svarer. Eller, så kan det hende at han og din mor har en overenskomnst om ett eller annet - siden hun ikke reagerer på turene hans. Men at ikke dere barn er involvert og inkludert i at pappa drar til Belgia en gang i halvåret for å kle seg ut som en dame og ligge med menn - da er det kanskje bedre å tro han ser på biler?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi er alle barn av jorden ❤️ Anonymkode: 79a81...ea8 Du synes dette var en morsom kommentar? Som om at du ikke skjønte poenget mitt eller noe? Anonymkode: 1e329...03c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har han lagt på seg i tiden dette har pågått? De har god sjokolade og øl i Belgia 😋😋 Anonymkode: 53967...22a Eller plutselig begynt å trene Anonymkode: dade2...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå