AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hvordan er det å leve med det i huset? Hvilke tiltak har dere gjort? Er det mulig å bli kvitt problemet? Anonymkode: 67668...ff7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Bodde med skjeggkre i noen år og synes det var helt grusomt, selv om jeg greide å holde en meget lav bestand ved bruk av insektnix-pulver på badet. Da jeg flytta planla jeg så godt at jeg faktisk greide å flytte fra de og ikke ta med meg noen. Men jeg kjenner noen som faktisk har greid å bli kvitt de ved hjelp av en profesjonell som setter ut giftåter. Anonymkode: 91e51...8d8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #3 Skrevet 5. september 2022 Fant skjeggkre i kjelleren for noen år siden. Det var maaaange! Leide inn en skadedyrfyr som hadde noe forgiftet åte på gang, han var innom to ganger med dette greiene. Har ikke sett et skjeggkre siden, har forøvrig ikke sett noen andre insekter der nede heller i ettertid. Skjeggkre er ikke krise, de kan faktisk bekjempes. Det er dyrt, men vi fikk det på forsikringa. Anonymkode: a6438...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå