Gå til innhold

Blir dere ekstra tent av jordnære og snille menn/gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stort pluss om han du er med er jordnær og snill? Passer på deg og den slags. Eller tenner dere på mer badboys?

Anonymkode: b5155...e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha en snill og stødig mann, ikke en bad boy guttetass. 

Anonymkode: 36399...c90

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja jordnær, snill og har gode relasjoner til familie og venner er veldig attraktivt. 

Anonymkode: a3054...07b

• Liker 13
Skrevet

Tenner på badboys, for langsiktige relasjoner tiltrekkes jeg av snille menn

Anonymkode: a92a7...641

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det stort pluss om han du er med er jordnær og snill? Passer på deg og den slags. Eller tenner dere på mer badboys?

UH jaaaa, min date er jordnær og snill og jeg er tiltrukket. Man blir jo ikke tiltrukket av alle snille menn da. Menn blir jo ikke tiltrukket av alle snille damer heller. Man trenger alltid en gnist, men ja, de jeg gnistrer meg er alltid snille.

Anonymkode: 68bbb...3c5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja det er et megapluss💃🏼

Aldri vært tiltrukket av noen «badboys».. De er stort sett latterlige, umodne folk.

Om en mann ikke er jordnær og snill er han ikke en «kandidat» for meg🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 68455...c8b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Tenner på badboys, for langsiktige relasjoner tiltrekkes jeg av snille menn

Anonymkode: a92a7...641

Så du liker ikke at han er snill og jordnær?

Anonymkode: 1178c...f09

Skrevet

Nei, æsj.

Anonymkode: 9022f...462

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, æsj.

Anonymkode: 9022f...462

Æsj på hva?

Anonymkode: 1178c...f09

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Problemet er at alle slike jeg har møtt, har snudd tvert om, blitt passiv agressiv, kontrollerende, varm/kald, hater deg/liker deg, problemer med sex, problemer med intimitet, besatt av eksen. Så ja....

Anonymkode: 05a86...8a6

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis han er slik av natur og ikke tenker på seg selv på denne måten. Menn som derimot må påpeke at de er "snille menn" viser seg oftest å være stikk motsatt. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Er ikke snille menn veldig slemme og fæle? I hvertfall i femcel-sfæren på Internett

Anonymkode: 255f8...8c8

• Liker 2
Skrevet

Har forstått at andre ser mannen min som en typisk «alfa», men han er en helt vanlig og snill fyr som lager middag til meg hver dag og er flink med barn og husarbeid. Jeg liker nok å ha noe å bryne meg på og har fort kjedet meg med de som ikke gir noe motstand, men forskjell på det å være klar i talen og litt barsk, og å være bad boy i form av å være kriminell, slem eller noe sånt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Har aldri tent på en manns personlighet. Er mer hans måte å ha sex på og hva jeg får ut av den sexen som gjør at jeg tenner. Føler ikke at det at mannen er jordnær og snill er enstydig med at man ikke kan ha rå og heftig sex. 

Hvilke menn som tiltrekker meg er en helt annen ting. Der vil jeg gjerne ha en snill badboy😅

Skrevet

En jordnær og snill gutt er drømmen 💘

Anonymkode: b9dd7...c74

• Liker 3
Skrevet

Hovedparten av alle kvinner tenner på badboys. De er mer spennende, selvsikre osv osv. 

Er som oftest ikke før de fyller 30+ og "alle menn er drittsekker" at de da velget å slå seg ned med en såkalt snill, rolig mann. 

• Liker 1
Skrevet
herremann skrev (18 minutter siden):

Hovedparten av alle kvinner tenner på badboys. De er mer spennende, selvsikre osv osv. 

Er som oftest ikke før de fyller 30+ og "alle menn er drittsekker" at de da velget å slå seg ned med en såkalt snill, rolig mann. 

Er alltid så gøy og sjarmerende med MENN som skal komme å fortelle andre menn hva kvinner liker til tross for at vi kvinner svarer for oss selv og er de som ble spurt. 

Pleier du å fortelle brytere og flymekanikere hvordan de skal gjøre jobben sin også som du ikke har utdanning i selv eller er det bare damer du umyndiggjør, mansplainer og lager flyvende fantasier om tro?

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja jordnær, snill og har gode relasjoner til familie og venner er veldig attraktivt. 

Anonymkode: a3054...07b

Dette 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Er alltid så gøy og sjarmerende med MENN som skal komme å fortelle andre menn hva kvinner liker til tross for at vi kvinner svarer for oss selv og er de som ble spurt. 

Pleier du å fortelle brytere og flymekanikere hvordan de skal gjøre jobben sin også som du ikke har utdanning i selv eller er det bare damer du umyndiggjør, mansplainer og lager flyvende fantasier om tro?

Merkelige er at når vi menn prater med kvinner utenfor KG så er det veldig tydelig hva dem vil ha. Men som vanlig er det hønene på KG som skal definere hva som er normalt, alt annet er unormalt El feil. 

Og vennligst spar meg for tåpelige kommentarer om misogyni bare fordi vi er uenige. 

• Liker 1
Skrevet
herremann skrev (9 minutter siden):

Merkelige er at når vi menn prater med kvinner utenfor KG så er det veldig tydelig hva dem vil ha. Men som vanlig er det hønene på KG som skal definere hva som er normalt, alt annet er unormalt El feil. 

Og vennligst spar meg for tåpelige kommentarer om misogyni bare fordi vi er uenige. 

Du kan umulig ha særlig mye kontakt med kvinner utenfor kg hvis du tror det er sånn det er. Jeg utfordrer deg , gå med skriveblokk i Karl Johans gate på dagtid og spør om kvinnene vil ha en snill og jordnær mann eller en badboy. Svarene du kan krysse av vil bli noe som 2 - 489 til snille jordnære menn. 

Er det en kommentar som er tåpelig her så er det din 🤦‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...