Gå til innhold

Lyve om alderen hans til familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, nå har det seg sånn at jeg har møtt en mann som jeg liker veldig godt.. vi har datet i 3-4 måneder nå, det eneste er at han er 26 år eldre enn meg. Det er ikke et problem for meg, men er redd familien min ikke kommer til å akseptere det.. har vurdert å lyve om alderen hans til familien min fordi han ser yngre ut enn det han er.

Anonymkode: 21615...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror virkelig ikke alderen til typen kommer i en eller annen sammenheng i fremtiden? 

Hørt om bursdager? Runde dager? Pensjonisttiværelse? 

Anonymkode: 6dd04...0a7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

må du fortelle om han til familien allerede da? 

Anonymkode: 0d0c6...543

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

må du fortelle om han til familien allerede da? 

Anonymkode: 0d0c6...543

Nei, men tenker mer etter hvert..

Skrevet

Vanskelig å lyve om dette til evig tid, hvis det blir et seriøst og langvarig forhold. Men trenger jo ikke si noe om alderen i det hele tatt, i starten. "Dette er Jens, han er 43". Høres litt unødvendig ut.

Anonymkode: f10c3...3ba

• Liker 2
Skrevet

Å lyve om slikt blir bare dumt. Før eller siden kommer alderen frem.

• Liker 4
Skrevet

Vanskelig å lyve om dette til evig tid, hvis det blir et seriøst og langvarig forhold. Men trenger jo ikke si noe om alderen i det hele tatt, i starten. "Dette er Jens, han er 43". Høres litt unødvendig ut.

Det blir garantert et tema. Foreldrene vil forstå at mannen er mye nærmere de enn datteren i alder. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Brunello said:

Det blir garantert et tema. Foreldrene vil forstå at mannen er mye nærmere de enn datteren i alder. 

Tema får så være, men det er jo hun som bestemmer hvem hun innleder forhold til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tema får så være, men det er jo hun som bestemmer hvem hun innleder forhold til. 

Hun bestemmer. Men å lyve på alderen er et tegn på at hun selv skjønner at det ikke er spesielt populært hos foreldrene.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

hei, nå har det seg sånn at jeg har møtt en mann som jeg liker veldig godt.. vi har datet i 3-4 måneder nå, det eneste er at han er 26 år eldre enn meg. Det er ikke et problem for meg, men er redd familien min ikke kommer til å akseptere det.. har vurdert å lyve om alderen hans til familien min fordi han ser yngre ut enn det han er.

Hvor gammel er du da?

Det er jo forskjell på 16-42, og 33-59, for eksempel.

Anonymkode: 1e637...5af

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

har vurdert å lyve om alderen hans til familien min fordi han ser yngre ut enn det han er.

Ser yngre ut?

Har han ingenting INNI hodet, som røper han?

Anonymkode: 86d05...ccd

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du da?

Det er jo forskjell på 16-42, og 33-59, for eksempel.

Anonymkode: 1e637...5af

Jeg er 26 og han er 52

Skrevet

Jeg er 26 og han er 52

Det er selvfølgelig verdt å reagere på, men det er vel familien din som er skyld i det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 26 og han er 52

Du bør være ærlig om de spør om alder. Det blir bare verre om du lyver til dem. 

Skrevet

Hvis du er voksen nok til å date en som er såpass mye eldre enn deg må du være voksen nok til å stå for det ! Det løser ingenting å lyve om det nå, for å unngå ubehageligheter . Det vil komme for en dag og da har dere ødelagt masse tillit . Dere kan ikke forvente at folk rundt skal ta dere på alvor hvis dere lyver som tenåringer gjør for å unngå foreldres vrede . 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 26 og han er 52

Vent en stund. Jeg ble sammen med en som var 19 år eldre enn meg da jeg var 20 år. Det forholdet varte i 3 år. Aldersforskjellen blir mer merkbar etterhvert som hverdagen innhenter dere.

Anonymkode: 66121...a11

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

De kommer jo til å se at han er mye eldre enn deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vent en stund. Jeg ble sammen med en som var 19 år eldre enn meg da jeg var 20 år. Det forholdet varte i 3 år. Aldersforskjellen blir mer merkbar etterhvert som hverdagen innhenter dere.

Hvem av dere gjorde det slutt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det er én ting.

En annen ring er at det er virkelig ikke alle menn på 39 eller 52, som blir sammen med noen på hhv 20 og 26. Det er som regel de mest stusslige mennene av de alle, som ikke greier å få til relasjoner med de på egen alder, og som går etter noen mye yngre.

Man må se bort fra de fjottene på KG som hyler om at dette er alle menns drøm. Kan hende det, men normale menn avstår fra det, åkke som. 

Normale menn reagerer når menn finner seg så mye yngre kvinner, og de gjør det med rette. Det er snakk om å kapre en kvinne som kunne ha skapt sin egen familie med en mann på samme alder, og utnytte henne fordi hun har farskomplekser eller rett og slett ikke vet sin egen verdi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er én ting.

En annen ring er at det er virkelig ikke alle menn på 39 eller 52, som blir sammen med noen på hhv 20 og 26. Det er som regel de mest stusslige mennene av de alle, som ikke greier å få til relasjoner med de på egen alder, og som går etter noen mye yngre.

Man må se bort fra de fjottene på KG som hyler om at dette er alle menns drøm. Kan hende det, men normale menn avstår fra det, åkke som. 

Normale menn reagerer når menn finner seg så mye yngre kvinner, og de gjør det med rette. Det er snakk om å kapre en kvinne som kunne ha skapt sin egen familie med en mann på samme alder, og utnytte henne fordi hun har farskomplekser eller rett og slett ikke vet sin egen verdi.

Er nok bare fordi han har penger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...