Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Vurderer å melde meg inn her, men er ikke så glad i annet en spinning. Er instruktørene flinke her? Isåfall hvem? Anbefaler dere stedet? Tusen takk.. _tux_
Mokka Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Hei! Jeg trener på Sats-Sinsen og trives kjempe godt. Jeg har aldri vært på spinning timeder, men jeg har hatt flere av instruktørene i andre timer som også har spinning, og j er veldig fornøyd. Skal på en spinning time på torsdag, så da kan jeg fortelle hvordan det var.
Belit Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Jeg trente der før, for ca to år siden. Jeg var faktisk mest fornøyd med Sinsen av alle de SATSer jeg har vært kunde på. Kjempehyggelig betjening, (også for oss som ikke var supermodeller eller treningsfanatikere) gode timeplaner og bra instruksjon. Jeg hater spinning, da, og var aldri på det. Trening i sal var jeg imidlertid kjempefornøyd med der, og likte godt at det var masse utstyr for å trene med frie vekter i studio.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Jeg syns akkurat motsatt, SATS Sinsen er det SATS-senteret jeg har likt meg dårligst på av alle. Jeg bodde en periode tre minutter fra senteret, men syklet heller til Ila, Sagene eller Storo - eller trente på andre siden av byen etter jobb. Jeg liker best å gå på timer i sal, og den salen som oftest ble brukt på Sinsen var liten, mørk og hadde veldig dårlig luft. De hadde noen løse vifter, men disse hjalp ikke på luftkvaliteteten - det ble bare kald trekk. Jeg fikk derfor ofte vondt i hodet av å trene der. Hvis jeg derimot skulle trene på tredemølle eller med styrkeapparater var senteret helt greit. Spinning prøvde jeg aldri der. Uttøyingsrommet, med mange matter og rolig musikk, var veldig bra. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå