Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele slimproppen gikk igår med litt blod i,hadde sex idag. Tror dere at dette kan sette igang fødsel å evt hvor lang tid gikk dere i fødsel etter slimproppen gikk+sex? Er i uke 38+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er moden så. Slimproppen kan gå flere ganger, så det er ikke nødvendigvis et tegn. 

Anonymkode: d8f8d...ef8

Skrevet

Funka ikke her. Men verdt et forsøk?

Anonymkode: 24529...200

Skrevet

Det tviler jeg på. Joda, det er litt prostaglandiner i sæd, men det er svært lite i forhold til det som brukes som igangsetting. Selv gjorde vi et hederlig forsøk på å få i gang fødselen på den måten etter at jeg hadde blitt strippet og jordmor sa jeg var moden og det var dagen før termin. Ingenting skjedde, ikke maserier en gang.

Jeg mener det ble gjort et studium i Malaysia en gang hvor de spurte når og hvor ofte parene hadde sex og sammenlignet det med svangerskapenes varighet og fant at det ikke var noen forskjell, altså at de som hadde (hyppig) sex mot slutten av svangerskapet fødte ikke tidligere enn de som ikke hadde det. 

• Liker 1
Skrevet

Fødeavdeling bruker jo testosteron for å sette i gang fødsler. Da er det ikke ulogisk at en klatt sæd funker også. Har fungert to ganger for min del. 

Anonymkode: 89257...59a

Skrevet

Jeg vil ikke si at sex satt i gang fødselen hos meg, men jeg mistet litt av slimproppen hver morgen etter sex. Det var uken jeg hadde termin. En venninne anbefalte en type yoga-økt på youtube som hadde satt i gang hennes fødsel to timer etterpå. Jeg prøvde den samme økta, og fire timer etterpå startet faktisk fødselen. Dette var fire dager etter termin, så det er vanskelig å si om det var tilfeldig eller ikke. Litt morsomt, uansett ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...