Gå til innhold

Hater livet mitt😔 Kan noen trekke kort og se om det er håp for meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt er mørkt, og det har det vært i åresvis. Jeg har kjempet hardt og lenge, og tviholdt på håpet. Men jeg orker ikke mer, årene passerer uten noen lysglimt og uten tegn til bedring. Kan noen være så snill å trekke kort på meg og se om det er noe håp?

Anonymkode: f8e82...2b8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Alt er mørkt, og det har det vært i åresvis. Jeg har kjempet hardt og lenge, og tviholdt på håpet. Men jeg orker ikke mer, årene passerer uten noen lysglimt og uten tegn til bedring. Kan noen være så snill å trekke kort på meg og se om det er noe håp?

Jeg hentet vri åtter kortene mine. Blandet godt på alle måter.

Dro opp tre kort, du fikk kortene 8, dame, 3 og spar ess. 

Tallet 8 handler om flaks i livet. En gang i blant så har man litt flaks, som oftest ikke. 

Damekortet handler om å ta beslutninger og ikke la andre ta beslutninger for deg. En selvstendig dame som ikke gjør seg avhengig av alt og alle. Ei dame som har respekt i kraft av hvordan hun oppfører seg og behandler de rundt seg. En dame med selvtillit og som oser selvsikkerhet. 

Tallet 3 betyr uflaks i livet. En gang i blant så har litt uflaks, som oftest ikke. 

Spar esset er det kortet som virkelig roter det til. De som får og tar dette kortet er veldig opptatt av tilfeldighetene, det er også de som ikke har meninger, de som er usikre på alt og alle, de som usikre, har dårlig selvtillit og null selvsikkerhet. De må høre med alle andre hva de tenker, føler og mener før de tar en beslutning selv, hvis de i hele tatt tar noen beslutning. 

Det er nå din oppgave å plukke to av de fire kortene jeg har trukket, så vil du få livet slik du ønsker. 

Antar at du velger 3 og spar ess? 

Anonymkode: 8d1ce...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe i livet ditt som påvirker deg i så stor grad på en dårlig måte at du har glemt hvor dårlig det gjør deg, og hvor mye det tar fra deg livslysten. Og selvrespekten, og selvfølelsen. Hva er det du lar være i livet ditt, som tynger deg så ned? Det virker som du har glemt hvem du er, at du fortjener bedre, at du ER fantastisk som du er. Verden ligger jo der ute, rett over den dørstokken du kikker over,  men du må oppbygge deg som et helt menneske igjen, og ingen i verden kan elske deg som det du kan. 

Anonymkode: d0029...aad

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hentet vri åtter kortene mine. Blandet godt på alle måter.

Dro opp tre kort, du fikk kortene 8, dame, 3 og spar ess. 

Tallet 8 handler om flaks i livet. En gang i blant så har man litt flaks, som oftest ikke. 

Damekortet handler om å ta beslutninger og ikke la andre ta beslutninger for deg. En selvstendig dame som ikke gjør seg avhengig av alt og alle. Ei dame som har respekt i kraft av hvordan hun oppfører seg og behandler de rundt seg. En dame med selvtillit og som oser selvsikkerhet. 

Tallet 3 betyr uflaks i livet. En gang i blant så har litt uflaks, som oftest ikke. 

Spar esset er det kortet som virkelig roter det til. De som får og tar dette kortet er veldig opptatt av tilfeldighetene, det er også de som ikke har meninger, de som er usikre på alt og alle, de som usikre, har dårlig selvtillit og null selvsikkerhet. De må høre med alle andre hva de tenker, føler og mener før de tar en beslutning selv, hvis de i hele tatt tar noen beslutning. 

Det er nå din oppgave å plukke to av de fire kortene jeg har trukket, så vil du få livet slik du ønsker. 

Antar at du velger 3 og spar ess? 

Anonymkode: 8d1ce...7b1

Tenk at du satt deg ned og skrev alt dette, bare for å gjøre narr av en person som er langt nede og som genuint ber om hjelp.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe i livet ditt som påvirker deg i så stor grad på en dårlig måte at du har glemt hvor dårlig det gjør deg, og hvor mye det tar fra deg livslysten. Og selvrespekten, og selvfølelsen. Hva er det du lar være i livet ditt, som tynger deg så ned? Det virker som du har glemt hvem du er, at du fortjener bedre, at du ER fantastisk som du er. Verden ligger jo der ute, rett over den dørstokken du kikker over,  men du må oppbygge deg som et helt menneske igjen, og ingen i verden kan elske deg som det du kan. 

Tusen takk❤️ Du har rett, det er flere utenforstående ting som påvirker meg veldig på en dårlig måte. Jeg har ikke glemt hva det er som påvirker meg dårlig, og hovedårsaken til at det har blitt som det har blitt, får jeg ikke gjort noe med. Jeg har i mange mange år prøvd å være sterk, tenke «riktig», tviholde på håpet, men jeg føler jeg har mistet all styrken i meg etter denne langvarige kampen. Bieffektene av hovedårsaken er gradvis mindre og mindre nettverk, et tyngre og tyngre sinn, og store sorger over alt som ikke ble, og alt som ikke kan bli.

Du har rett i at jeg har glemt hvem jeg er, eller, jeg har mistet den jeg er i alt det vonde. Jeg er ikke mye stolt av meg selv lenger, liker ikke den jeg har blitt, og familien min liker meg heller ikke. De trekker seg unna meg og relasjonene våre har blitt overfladisk. De er nok med på å skape min dystre, vonde hverdag, pga hvordan de velger å holde det så overfladisk. Jeg kjenner ikke meg selv igjen, og ser ikke noe håp lenger så lenge utfordringene vedvarer. Det er kroniske utfordringer som gir kraftige ringvirkninger på resten av livet mitt. Verden ligger ikke utenfor dørstokken min, da jeg i lange perioder ikke kommer meg utenfor dørstokken av fysiske årsaker. Jeg kommer meg ut i perioder, men det er alltid fysiske hindringer som gjør alt jeg gjør vondt og vanskelig. Alt virker håpløst. Fysiske årsaker, som gir psykiske reaksjoner. Man klarer å stå i vanskelige utfordringer i perioder, men det er veldig vanskelig å se noen mening i livet når disse utfordringene vedvarer over mange år og man ikke ser løsninger. Føler meg veldig alene om alt. 

Du har rett i at alle må elske seg selv, jeg må nok jobbe med nettopp det.

Er du klarsynt? Ser du noe bra for meg i fremtiden som kan gi håp? Kjærlighet? Noen å lene meg på? Noen/noe som gir meg glede igjen? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips❤️ Hva er essensen på denne siden? 

No er det ikkje meg du siterer, men ser at eine programmet hennar (om å elske seg sjølv) ligg på youtube. Gratis altså. 

https://www.youtube.com/watch?v=nZ7avgy4UmU

Anonymkode: 4074e...fb9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tusen takk❤️ Du har rett, det er flere utenforstående ting som påvirker meg veldig på en dårlig måte. Jeg har ikke glemt hva det er som påvirker meg dårlig, og hovedårsaken til at det har blitt som det har blitt, får jeg ikke gjort noe med. Jeg har i mange mange år prøvd å være sterk, tenke «riktig», tviholde på håpet, men jeg føler jeg har mistet all styrken i meg etter denne langvarige kampen. Bieffektene av hovedårsaken er gradvis mindre og mindre nettverk, et tyngre og tyngre sinn, og store sorger over alt som ikke ble, og alt som ikke kan bli.

Du har rett i at jeg har glemt hvem jeg er, eller, jeg har mistet den jeg er i alt det vonde. Jeg er ikke mye stolt av meg selv lenger, liker ikke den jeg har blitt, og familien min liker meg heller ikke. De trekker seg unna meg og relasjonene våre har blitt overfladisk. De er nok med på å skape min dystre, vonde hverdag, pga hvordan de velger å holde det så overfladisk. Jeg kjenner ikke meg selv igjen, og ser ikke noe håp lenger så lenge utfordringene vedvarer. Det er kroniske utfordringer som gir kraftige ringvirkninger på resten av livet mitt. Verden ligger ikke utenfor dørstokken min, da jeg i lange perioder ikke kommer meg utenfor dørstokken av fysiske årsaker. Jeg kommer meg ut i perioder, men det er alltid fysiske hindringer som gjør alt jeg gjør vondt og vanskelig. Alt virker håpløst. Fysiske årsaker, som gir psykiske reaksjoner. Man klarer å stå i vanskelige utfordringer i perioder, men det er veldig vanskelig å se noen mening i livet når disse utfordringene vedvarer over mange år og man ikke ser løsninger. Føler meg veldig alene om alt. 

Du har rett i at alle må elske seg selv, jeg må nok jobbe med nettopp det.

Er du klarsynt? Ser du noe bra for meg i fremtiden som kan gi håp? Kjærlighet? Noen å lene meg på? Noen/noe som gir meg glede igjen? 

Ja, jeg så at du har mye godt i vente, men det som tynger deg ned er som kjettinger som holder deg nede, jeg er lei for at familien har tatt avstand, men det vitner ikke dårlig om deg av den grunn. Den du er, er det som er rett, selv om det kjennes feil å prioritere og høre seg selv, så er det det du må gjøre. Jeg er lei for hvor tungt og trist mye er, men essensen av deg mangler. Du kan ikke la andre fortelle deg hvem du er i ord og handlinger, du er den du er og så lenge du mangler, så løser ikke resten seg heller. 

Du kan få kjærlighet, av andre enn deg selv, men du må ha en selvrespekt og en tanke om hvem du er og hva du fortjener, og hva du kan tilby et forhold.  Jeg har en følelse av at du tror så lite om deg selv at du tenker du ikke har noe å komme med, eller være glad i noen. 

Sett deg selv først nå en periode, jeg tror ikke noen har gjort det for deg på lenge. På tide å ta grep. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk for tips❤️ Hva er essensen på denne siden? 

Teal Swan er verdenskjent innen spirituell utvikling og selvutvikling. Hun er extrasensory med en veldig unik egen healinghistorie. Hun har laget videoer i årevis på youtube, hun holder workshops, skriver bøker og har nettkurs, og mye mer også. Jeg har hatt enorm nytte og hjelp av materialet hennes, og jeg har møtt henne to ganger på workshop.

Den spesifikke siden jeg linket til velger tilfeldig et maleri, en video og en quote når du trykker på den. Så det blir nesten som en online korttrekking om du vil. Hold intensjon eller spørsmål klart i hodert, og når du trykker på linken vil det bli valgt det som resonnerer mest med deg i øyeblikket.

Anonymkode: 34377...8e2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tenk at du satt deg ned og skrev alt dette, bare for å gjøre narr av en person som er langt nede og som genuint ber om hjelp.

Det er faktisk noe i det personen skrev til deg. Selv om det ikke er det du vil høre, så er livet hva du velger selv. Dårlige tankemønstre kan sette seg fast og man lever deretter. 

Har vært der du er og er det på en måte fortsatt, men jeg jobber med saken. Anbefaler deg å se noen selvhjelpsvideoer på YouTube. Har fått mye hjelp av det og mange gode tips og råd til å snu tankegangen.

Vet det er håp for deg og du har mye godt i vente, bare du tør og velger å ta i mot. Vit også at du ikke er alene.

Anonymkode: 9b8d4...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, jeg så at du har mye godt i vente, men det som tynger deg ned er som kjettinger som holder deg nede, jeg er lei for at familien har tatt avstand, men det vitner ikke dårlig om deg av den grunn. Den du er, er det som er rett, selv om det kjennes feil å prioritere og høre seg selv, så er det det du må gjøre. Jeg er lei for hvor tungt og trist mye er, men essensen av deg mangler. Du kan ikke la andre fortelle deg hvem du er i ord og handlinger, du er den du er og så lenge du mangler, så løser ikke resten seg heller. 

Du kan få kjærlighet, av andre enn deg selv, men du må ha en selvrespekt og en tanke om hvem du er og hva du fortjener, og hva du kan tilby et forhold.  Jeg har en følelse av at du tror så lite om deg selv at du tenker du ikke har noe å komme med, eller være glad i noen. 

Sett deg selv først nå en periode, jeg tror ikke noen har gjort det for deg på lenge. På tide å ta grep. 

Takk igjen for hjelpende svar❤️ Det at man ikke kan la andre fortelle hvem man er i ord og handling, vet jeg er viktige ord. Jeg har dessverre alltid vært den som lar andre fortelle om jeg er bra eller dårlig som person, har har alltid trivdes godt blant mennesker som liker meg, og virkelig mistrivdes og hatt et dårlig selvbilde blant folk jeg føler ikke liker meg, eller tydelig viser at det jeg sier og gjør ikke er «riktig». Jeg er en mester i å tolke andres kropps- og ansiktsuttrykk. Jeg har virkelig sprudlet og vært den beste versjonen av meg selv i miljøer hvor jeg føler meg likt og sett. Blir veldig påvirket av andre emosjonelt, på «viben» i et rom, på godt og vondt. Jeg skulle ønske jeg klarte å føle en stolthet av den jeg er, og trygghet i meg selv, helt på egen hånd. Det har jeg faktisk jobbet mye med, men uten hell. Jeg var mer stolt av meg selv i yngre alder, men nå har jeg mistet så mye av den jeg er, derfor blir det ekstra vanskelig å finne igjen den tryggheten på seg selv.

Jeg snakket om «hovedårsaken» i forrige innlegg, uten å forklare så mye. Det dreier seg om kraftige kroniske smerter av ulike årsaker, muskelsmerter, leddgikt, senebetennelser, migrene.. Du aner ikke hvor mye jeg har jobbet med meg selv. Gjennom ti er alt av behandlingsmetoder prøvd. De neste årene deretter var det å jobbe med aksept. Jeg har jobbet mye med selvhjelp, lest mye om dette, gått til psykolog, kognitiv terapeut, psykomotorisk fysioterapeut osv osv, og kan i perioder føle meg litt sterkere, men så lenge de fysiske smertene og hindringene er der, er det fryktelig vanskelig å kjenne på livsglede og positivitet. Alt blir tungt, både fysisk og emosjonelt. Dagene, ukene, månedene og årene forsvinner uten særlig innhold. Dette gjør noe med deg på lengre sikt, og det er her jeg nå de siste årene har virkelig vært i ferd med å miste meg selv. Alle rundt er nok lei av å forholde seg til dette, til at jeg må si nei, til at jeg ikke lenger klarer å gi så mye positivt til andre. Jeg var alltid en gledesspreder, en som tok vare på alle, lyttet og var der om de trengte meg, men jeg klarer ikke det lenger. Jeg utstråler tung energi, med mindre jeg tar meg kraftig sammen og later som. Det er ikke rart venner og familie trekker seg unna meg, noe som gjør alt enda mer vanskelig. Hva er livet når man ikke kan gjøre de tingene man er glad i? Når livsdrømmer knuses? Og når man sitter alene igjen?

Jeg drømmer om å finne kjærligheten, men hvordan skal en bra mann ønske å leve sammen med en som har alle disse utfordringene? Og hvordan finne denne mannen, når man ikke klarer å komme seg ut å møte nye mennesker? 

Jeg har vel kommet til et punkt der alt virker mørkt, etter årevis med hard kjemping og sterk stå på- vilje. For jeg er sterk, egentlig. Jeg har bare måttet være sterk for lenge. Hvem klarer å stå i harde, langvarige kamper som aldri tar slutt? Det var derfor jeg trengte å spørre om noen av dere klarsynte så noe håp for meg. 

Ang kjærligheten: Jeg har følelser for en mann som ikke er singel. Han vet selvsagt ikke dette, jeg respekterer hans forhold 100%. Men ser du om det i fremtiden likevel kan bli oss? Eller ser du ellers noe ang kjærlighet for meg i fremtiden? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Teal Swan er verdenskjent innen spirituell utvikling og selvutvikling. Hun er extrasensory med en veldig unik egen healinghistorie. Hun har laget videoer i årevis på youtube, hun holder workshops, skriver bøker og har nettkurs, og mye mer også. Jeg har hatt enorm nytte og hjelp av materialet hennes, og jeg har møtt henne to ganger på workshop.

Den spesifikke siden jeg linket til velger tilfeldig et maleri, en video og en quote når du trykker på den. Så det blir nesten som en online korttrekking om du vil. Hold intensjon eller spørsmål klart i hodert, og når du trykker på linken vil det bli valgt det som resonnerer mest med deg i øyeblikket.

Anonymkode: 34377...8e2

Dette høres kjempeinteressant ut, skal definitivt sjekke det ut! Tusen takk❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er faktisk noe i det personen skrev til deg. Selv om det ikke er det du vil høre, så er livet hva du velger selv. Dårlige tankemønstre kan sette seg fast og man lever deretter. 

Har vært der du er og er det på en måte fortsatt, men jeg jobber med saken. Anbefaler deg å se noen selvhjelpsvideoer på YouTube. Har fått mye hjelp av det og mange gode tips og råd til å snu tankegangen.

Vet det er håp for deg og du har mye godt i vente, bare du tør og velger å ta i mot. Vit også at du ikke er alene.

Anonymkode: 9b8d4...bf7

Jeg syns måten den meldingen ble skrevet på var nedlatende. Når det er sagt, så er jeg nysgjerrig på det temaet du snakker om. Dette er noe jeg har lest mye om, og tenkt mye på. Man reflekterer veldig når man har langvarige større utfordringer som skaper mye lidelse. Man undrer, og lurer på hva som er meningen med alt man opplever. I åndelig perspektiv sier mange at vi som sjeler velger våre utfordringer i livet før vi blir født, for å erfare og for å vokse som sjeler. Det er mye ved dette som resonnerer med meg, men det er også mye jeg ikke forstår. Hvis hele dette livet mitt skulle være viet til smerter av både fysisk og emosjonell karakter, så ja, da vil jeg jo virkelig erfare hvordan dette føles. Men hva med dualiteten i livet? Skal det ikke være en slags balanse mellom godt og vondt? Hvorfor får noen så veldig mye vondt, og andre seiler gjennom livet med sine små ups and downs? Er friske, får driver med det de er glad i, møter kjærligheten, får barn, får barnebarn, og lever lykkelig sammen? Mens andre er ensomme og alene, med mye smerter og store livssorger? 

Ja, jeg kan jo egentlig tro litt på dette, at man skaper sin egen virkelighet. Man får tilbake den energien man sender ut. Det er isåfall veldig lett for de som har det bra i livet da, de er lykkelige og har gode tanker og følelser, og da får de det samme tilbake, og livet byr på gleder etter gleder. Men hva skal man gjøre som kronisk syk, når man lider fysisk hver eneste dag? Når det er vondt å stå opp av sengen, et enorm utfordring bare å dusje.. det er litt av en kamp å skulle tenke og føle på det gode og positive da. Man kan så absolutt prøve, smile til seg selv, si fine ting til seg selv, tenke at man får en fin dag.. tro meg, jeg har prøvd og prøvd på dette. Men det føles helt umulig å ikke kjenne på tunge tanker og energier når absolutt alt er vanskelig å gjennomføre. Sånn innerst inne er frustrasjonen veldig vanskelig å få bort. Og da sendes de tunge energiene ut da, også får jeg det samme tilbake, gang på gang. 

Jeg grubler mye på dette, takk for påminnelsen. Jeg har tro på at det er noe i dette, og må gang på gang ta meg sammen og prøve å tenke riktig, selv om tankene da føles påtatt og ikke genuine. Det er utfordrende å stå fast i gjørma og likevel bare tenke gode tanker. Jeg tror ikke folk skjønner det, folk som ikke har stått i vedvarende sykdom og smertetilstander i nesten 20 år. Friske folk skulle bare ha visst hvor heldige de er❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Har du 20 minutter om dagen, da du kan slenge deg på senga, ta på deg øretelefoner og prioritere deg selv? Da ville jeg gått for denne hypnomeditasjonen. https://www.youtube.com/watch?v=Lov0SQw5G-0&t=897s

Den har hjulpet meg MYE med mine kroniske smerter. 

Anonymkode: 4074e...fb9

Tusen takk, dette skal jeg prøve❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...