Gå til innhold

Når dere bruker bukser og/eller skjørt passer dere på at undertøyet går kant i kant med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer dere på at undertøyet går kant i kant med buksa/skjørtet slik at det ikke sklir ned ? Jeg er plages veldig med dette, og har ikke råd til å kjøpe nytt…

Anonymkode: 038a6...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Passer aldri på noe spesielt og har aldri opplevd noe problem. Forstår ærlig talt ikke hva du mener en gang.

Anonymkode: 3b6da...27d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Passer aldri på noe spesielt og har aldri opplevd noe problem. Forstår ærlig talt ikke hva du mener en gang.

Anonymkode: 3b6da...27d

Du er født med et hode, og det du skal bruke til å tenke med… gjør det neste gang du skriver… det er ikke til pynt, men det skal brukes…

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva du mener? 

hvis trusa di sklir ned er den for stor. 

Anonymkode: 03a06...d0c

• Liker 6
Skrevet

Bruker ikke truse så slipper det problemet

Anonymkode: 26e94...920

• Liker 1
Skrevet

Nei.. jeg har aldri tenkt over at trusene skal gå kant i kant, og hvorfor skulle de skli ned når de er lavere, som de jo stort sett er? 

Anonymkode: f46e6...173

• Liker 2
Skrevet

Skjønner heller ikke helt hva du mener. Er det kanten øverst i midja? Jeg har ei truse som er veldig høy i livet, og går over bukselinningen. Da bruker jeg gjerne en singlet som jeg stapper innenfor buksa så ikke trusa synes når jeg feks strekker armene i været.

Anonymkode: e72bf...aec

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du er født med et hode, og det du skal bruke til å tenke med… gjør det neste gang du skriver… det er ikke til pynt, men det skal brukes…

Pass munnen din og skriv mer tydelig og forståelig neste gang!!

• Liker 3
Skrevet

Dette er et helt ukjent problem for meg og tydeligvis de fleste andre. Trusene mine kan skli opp i rumpen, litt avhengig av hva jeg har utenpå, men strikken rundt livet holder seg på plass. Jeg anbefaler deg å kjøpe undertøy som passer. 

Anonymkode: 3a392...64f

• Liker 2
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Et helt uforståelig problem 🤔

Skrevet

Bruker jeg fotballshorts under joggebukse/ treningsbukse, så synes ofte strikken og kanskje litt mer av shortsen, rett og slett fordi det glatte stoffet får buksa til å  «sette seg» litt lengre ned. Mens andre bukser dekker undertøy. Ikke så pent med linningen på trusa over kanten på buksa. 

Anonymkode: 3cacb...267

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Når du er frekk og snakker dritt til folk som kun påpeker at du formulerer deg uforståelig, fortjener du ikke å få noe svar. 

Anonymkode: 44fef...a76

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Passer dere på at undertøyet går kant i kant med buksa/skjørtet slik at det ikke sklir ned ? Jeg er plages veldig med dette, og har ikke råd til å kjøpe nytt…

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: a9049...d35

Skrevet

Synd at det kommer så uforskammede svar på tråden.  Om man ikke forstår tråden, er det da ikke bedre å la være å svare?

Skrevet
Stina234 skrev (4 minutter siden):

Synd at det kommer så uforskammede svar på tråden.  Om man ikke forstår tråden, er det da ikke bedre å la være å svare?

Jeg synes vel TS' reaksjon var sånn ca 10 ganger mer uforskammet enn det første svaret. Og her er det mange som ikke helt forstår hva TS mener, så kanskje TS burde prøvd å omformulere i stedet for å angripe folks intelligens? 

Anonymkode: 7b85c...21b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...