Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2002 #1 Skrevet 21. oktober 2002 En stooooooor klem til deg fordi du er den du er!! Takk for at du faktisk sitter der og hører på "sytinga" mi Prøver jo å ikke virke som den storsyter'n heller. Men samtalene med deg er kjempekoselige. *KLEMMEKLEMME-masse-fra-den-andre-småbarnsmora*
xeyes Skrevet 22. oktober 2002 #2 Skrevet 22. oktober 2002 :oops: Næmmen sååå koslig med personlig melding a'gitt! Syns det er veeldig kos å høre på den sytinga di Neeida, du syter ikke du vettu! (Er ikke noe bedre jeg? *ler*) Takk for praten i dag! Var kjempe kos! *KLEeEEEEeEEEEEEeEEeeeEeEEEEEeeEEeEeeEEeeEemme* Hilsen småbarnsmora xeyes
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 *klemme-litt-til-for-atte-Xeyes-er-så-god-å-klemme-på!!!*
xeyes Skrevet 28. oktober 2002 #4 Skrevet 28. oktober 2002 Ja det syns jeg og egentlig. *kremt* sa jeg det høyt? -Gaaaanske gode xeyes
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #5 Skrevet 28. oktober 2002 Enn jeg da??? Skal legge på meg et par hundre kilo, jeg. Da er det mye å klemme på da
xeyes Skrevet 29. oktober 2002 #6 Skrevet 29. oktober 2002 Hihi, helst ikke? Hmmm jeg har LIM i håret mitt.. Tapet lim altså Jeg tror jeg tar en tur i dusjen jeg *KJEMPE KLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM til deg da* Så god atte!! xeyes
xeyes Skrevet 12. november 2002 #7 Skrevet 12. november 2002 Hvor blir det av deg a, balder? *Titte rundt* Endelig litt på nett for en liten stund også er ikke du her nei. (Det gjelder flere av dere andre her og) KLEM xeyes
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #8 Skrevet 13. november 2002 Hei, vennen!! Du, jeg har vært veldig lite på nett i det siste. Men det har jo du og :D Vi får ta å prates etterhvert. Har jo endel å diskutere nå som vi ikke har prata på en stund. Ting tar tid!! *tusenvis av klemmer til deg!!!!* -Balder-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå