Gjest Loublover Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Tenkte at det kan være fint med en tråd hvor vi kan dele erfaringer og meninger om det å leve som dom/sub Min mann og jeg lever i et dom/sub forhold 24/7 hvor han bestemmer alt hva jeg gjør (vi har i fellesskap blitt enige om dette og hvordan han straffer meg hvis jeg ikke følger hva han vil)
Snok1 Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Vi dabber inn og ut av det og switcher. Hos oss går det i binding, holding og litt ris. Vi er begge i vårt første forhold med islett av BDSM og skynder oss svææært sakte. Vanilje-sex er normalen og det som gir mest inderlighet, men BDSM vil nok alltid forbli et pikant krydder. 1 1
Fioljenta Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 VI har prøvd 24/7 i over et år. Det krever selvsagt full tillit og sånn, men var veldig spennende og godt. De hemmelige tegnene som gjorde at det fungerte også blant andre uten at de merket noe. Spenningen ved å ikke vite hva han hadde funnet på. Masse sex det året. Hodet mitt var liksom ferdig innstilt på den kanalen nårsomhelst og hvorsomhelst. Jeg er egentlig veldig viljesterk og vil gjøre ting på min måte. Da jeg var sub 24/7 ble det naturlig å gi ham mer plass og la ham bestemme. I lengden syntes han det ble litt slitsomt fordi jeg overlot flere og flere avgjørelser til ham. Han savnet at vi var et team. Det jeg var mest overrasket over var hvor avhengig jeg ble av at han tok avgjørelser og hvor lett det var for meg å adlyde. På alle områder i livet. Jeg mistet på en måte litt av min identitet. Nå er vi også mer inn og ut av det. Tror det er bedre for oss. 😉 1 2
Gjest Loublover Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Fioljenta skrev (29 minutter siden): VI har prøvd 24/7 i over et år. Det krever selvsagt full tillit og sånn, men var veldig spennende og godt. De hemmelige tegnene som gjorde at det fungerte også blant andre uten at de merket noe. Spenningen ved å ikke vite hva han hadde funnet på. Masse sex det året. Hodet mitt var liksom ferdig innstilt på den kanalen nårsomhelst og hvorsomhelst. Jeg er egentlig veldig viljesterk og vil gjøre ting på min måte. Da jeg var sub 24/7 ble det naturlig å gi ham mer plass og la ham bestemme. I lengden syntes han det ble litt slitsomt fordi jeg overlot flere og flere avgjørelser til ham. Han savnet at vi var et team. Det jeg var mest overrasket over var hvor avhengig jeg ble av at han tok avgjørelser og hvor lett det var for meg å adlyde. På alle områder i livet. Jeg mistet på en måte litt av min identitet. Nå er vi også mer inn og ut av det. Tror det er bedre for oss. 😉 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver om å miste identiteten min mer og mer. Men vet ikke om jeg synes det positivt eller negativt, foreløpig så synes jeg det er ok
BdsmMax Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Ser det dere skriver og er enig i at bdsm krydrer sexen, men da må alt være frivillig, jeg for min del liker åvære bodde dom og sub, men det kan jenta gjøre, om hun vil være dom så er jeg sub, men nå er jegsingel, så det blir ikke så offte desverre jeg har sex
SlemUlv Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Fioljenta skrev (1 time siden): Han savnet at vi var et team Og det er der flere feiler tror jeg. Man slutter ikke å være et team, som i bunn og grunn tar avgjørelser sammen. Dom kan seff også deiligere avgjørelser over på sub, om det er noe Dom mener sub kan mer om, eller bare at det er enklere at sub tar den avgjørelsen. Jeg fant meg selv som sub, jeg fant stemmen min, og selvstendigheten min.. Kanskje litt for mye innimellom 😂 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 For meg har jeg nok en veldig tydelig grense på at det kun er lek, og da er det gøy og pirrende, men har opplevd at menn prøver å dra det ut til "virkeligheten" og det har jeg bare fnyst av, for i virkeligheten er jeg veldig sta og bestemt og jeg helt ærlig ikke tid eller tålmodighet til det ettersom det provoserer meg. Anonymkode: 7d47b...b33
Snillmann her.. Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Er Dom og elsker 24/7. ikke bare lek. Har ikke den rette dama til det nå. Elsker å bestemme hennes klær, hår, sko, kroppspleie, mat, osv og hva hun kan gjøre. Helst skal hun ha trange jeans, høye hæler og bare to plagg utenom sokker og sko. Evt gå barbeint. Liker å ta bodycheck der hun står naken på vekta og jeg skriver ned vekt, om hår, negler og barbering er etter reglene. Gir ulike typer straff. Som cornertime, pisk, binding og innelåsing. Liker å få en ung gutt og en ung jente til å hjelpe til som babysittere og trenere. Det er utrolig mange spennende ting man kan gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #9 Skrevet 15. oktober 2022 Savner å høre fra damer som liker 24/7 enten som sub eller femdom. Anonymkode: 71c6e...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå