AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hvor stor sannsynlighet er det å beholde hvis man er ca 5 uker på vei? Sykt redd for å miste. Leser om så mange som gjør det her. Har ikke mistet før og har ett barn fra før. Anonymkode: 03779...19a
Sofakona Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Tror vel man kan miste opp uke 12. Vet mange mister i uke 5-9. Tror vel opptil uke 5 så kan man få kjemiske? Men dessverre er det ikke noe man kan gjøre... bare prøve å ta det med ro ,❣️
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Tror vel man kan miste opp uke 12. Vet mange mister i uke 5-9. Tror vel opptil uke 5 så kan man få kjemiske? Men dessverre er det ikke noe man kan gjøre... bare prøve å ta det med ro ,❣️ Hva betyr kjemisk? Anonymkode: 03779...19a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Sjansen for at det går bra er mye, mye større enn at du mister. Spesielt stor sjanse for at det går bra om du er yngre enn 35, men selv opp til tidlig 40-årene er sjansen for å beholde større enn å miste. Og husk at de fleste det går bra med, aldri poster her inne. Av naturlige årsaker poster mange som mister her inne., for både støtte og råd. Da kan det se ut som flere mister enn det som er reelt blant alle gravide, fordi som sagt de fleste som det går bra med ikke trenger støtte og råd når ting går bra. Har selv postet her da jeg mistet i uke 8, men ville ikke gjort det om alt hadde gått bra. Lykke til. Anonymkode: 8cf39...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Jeg likte å følge med på denne siden. Lykke til ♥ Anonymkode: 843c8...fcc 1
Sofakona Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva betyr kjemisk? Anonymkode: 03779...19a Det betyr at egget fester seg..men klarer ikke å holde seg der( ofte pga egget er sykt) oh faller bort igjen. Da får man positive test og negative test senere
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Sofakona skrev (4 timer siden): Tror vel man kan miste opp uke 12. Vet mange mister i uke 5-9. Tror vel opptil uke 5 så kan man få kjemiske? Men dessverre er det ikke noe man kan gjøre... bare prøve å ta det med ro ,❣️ Man kan miste når som helst, helt opp til fødsel🤷🏻♀️ TS: sjekk den siden som ble linket til her, det er ca 80-85% sikkert å beholde i uke 5. Anonymkode: 72f96...348 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Sofakona skrev (52 minutter siden): Det betyr at egget fester seg..men klarer ikke å holde seg der( ofte pga egget er sykt) oh faller bort igjen. Da får man positive test og negative test senere Kjenner man noen smerter eller får blødning? Eller bare litt senere mens? Anonymkode: 03779...19a
Sofakona Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner man noen smerter eller får blødning? Eller bare litt senere mens? Anonymkode: 03779...19a Det blir som en senere mens...noen får dette når de skulle få mens...og de vet det ikke ( eneste de som tester 8 dpo og får positive..og så negativt 10 dpo vet det)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Jeg begynte blø i 5 akuratt. Startet med at jeg mistet alle simptomene 2-3 dager før. Så litt blod og smerter i korsryggen dagen før. Så dagen etter startet blødningen masse smerter i magen og kramper,irritasjon og humørsvinginger. Jeg var bare 5 uker på vei,men merklet virkelig at dette var abort. Anonymkode: 899df...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå