AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Selv bruker jeg konsekvent HC-toalettet. Der får man være i fred, større plass, samt det stort sett er mye renere. Bruker du handicaptoalettet? Eller går du kun på de vanlige? Anonymkode: cf9f5...84c 1
Sofakona Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Ja..2 grunner..ene er at de ofte har stellebord der.. og at jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg føler meg mer komfortabel der. Pluss jeg ser ikke problemet at folk bruker det. Om du går på do og tisser og bruker 5 sek der..og det skulle komme en med rullestol utenfor er det bare å vente. Pluss det p være handikap idag kan være så mangt..og ikke alt du kan se og derfor tenker jeg at alle kan bruke det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Går hovedsaklig på vanlige da jeg synes handikap doene blir for store og er ofte eklere. Handikapdoer er kun tilrettelagte doer, de er ikke reserverte for handikapede....sånn hvis noen jager seg opp. Anonymkode: e8bff...bbe
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Ja, gjør alltid det så lenge det finnes et i nærheten! Anonymkode: dfa48...0dd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Jeg gikk på handikap-toalettet en gang, og fikk kjeft da jeg kom ut av en i rullestol. Vedkommende var ikke der da jeg gikk inn på toalettet. Så jeg prøver å unngå handikap-toaletter, jeg liker ikke å få kjeft. Anonymkode: 0be01...e78
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gikk på handikap-toalettet en gang, og fikk kjeft da jeg kom ut av en i rullestol. Vedkommende var ikke der da jeg gikk inn på toalettet. Så jeg prøver å unngå handikap-toaletter, jeg liker ikke å få kjeft. Anonymkode: 0be01...e78 Så utrolig frekt. Handicaptoalettene er ikke reserverte kun for de med handicap. Anonymkode: cf9f5...84c 1
Enkefrue Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Om barnet mitt må og det er opptatt på de andre, såklart gjør jeg det!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gikk på handikap-toalettet en gang, og fikk kjeft da jeg kom ut av en i rullestol. Vedkommende var ikke der da jeg gikk inn på toalettet. Så jeg prøver å unngå handikap-toaletter, jeg liker ikke å få kjeft. Anonymkode: 0be01...e78 Neste gang får du bare prøve å kjefte tilbake og si at toalettet er tillatt for alle! Anonymkode: dfa48...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Neste gang får du bare prøve å kjefte tilbake og si at toalettet er tillatt for alle! Anonymkode: dfa48...0dd Anonymkode: c7ab5...177
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 Jeg bruker det alltid. Kjekt med god plass og så er det alltid vask og speil så man kan bruke god tid og stelle seg før man går ut. Anonymkode: 03dd6...540
Lillpia Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg gikk på handikap-toalettet en gang, og fikk kjeft da jeg kom ut av en i rullestol. Vedkommende var ikke der da jeg gikk inn på toalettet. Så jeg prøver å unngå handikap-toaletter, jeg liker ikke å få kjeft. Anonymkode: 0be01...e78 Jeg fikk også kjeft en gang jeg var der med sønnen min, vi hadde byttet infusjonssett på insulinpumpa hans 🙄 Hun i rullestolen ble ganske spak da 😂 Men som andre sier: det er ikke reservert handikappede, men tilrettelagt. Jeg bruker det toalettet som er mest hensiktsmessig i situasjone: handikap- ,dame- eller herretoalettet 🤷♀️ 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 Sist jeg var på hc-toalett fikke jeg en episk Bj 😁 Anonymkode: f40ad...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #15 Skrevet 4. september 2022 Brukes stort sett handikap toalettet på skolen i alle fall. Der er det plass til å fylle vannflasken mellom forelesninger, k motsetning til de vanlige toalettene som har for liten vask. Skal jeg på toalettet så gjør jeg det i samme slengen, går ikke ut for å gå på toalettet ved siden av. Anonymkode: 5f3c3...c1f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #16 Skrevet 4. september 2022 Ja, når det er opptatt på de andre. Nå bruker jeg det også som førstevalg til det yngste barnet som er redd for å falle ned i do. Hun liker å holde seg fast i håndtakene ved handicaptoalett. Anonymkode: b2057...08a
missbluebird Skrevet 4. september 2022 #17 Skrevet 4. september 2022 Toalett er toalett men med ulik tilrettelegging. Det er jo det skiltet indikerer og noen har dermed en prioritet på det om det er kø. Men når det ikke er kø av noe slag, så tar man det første som er ledig. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #18 Skrevet 4. september 2022 Ja, om det andre er opptatt. Anonymkode: 9410a...e19
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #19 Skrevet 4. september 2022 Ja, liker å bruke dem fordi det er egen vask, og ordentlige vegger/dør. Bruker dem også konsekvent der hvor de har gjort om dametoalett til unisex, uten å bygge skikkelige dører og vegger. Dessverre dyrt å bygge om til privatliv, billig å lime et ark med unisex over bildet av en kvinne. Anonymkode: 057a5...0c5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #20 Skrevet 4. september 2022 Ja. Jeg bruker rullestol, men brukte det også før pga annen kronisk usynlig sykdom. Man vet aldri hvorfor noen trenger det, og jeg dømmer ikke. Men håper jo folk kjapper seg. Anonymkode: 3e32f...eb6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå