Gå til innhold

Mye forhud og lange baller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har veldig mye forhud, så mye at selv om den er erigert så vises ikke penishodet.. han har også kjempe lange baller, som er skrukkete og løse (ser omtrent ikke ballene gjennom pungen heller, ser bare ut som en kjempelang skrukkete pung) han har såvidt jeg vet ingen problemer med smerter, bortsett fra at forhuden hans må være dratt opp hver gang vi skal ha sex. Dette gjør veldig vondt for meg, vet ikke hvorfor. 

i tillegg klarer jeg ikke bli tent på han, da jeg syns penisen og pungen hans rett og slett er kjempe stygt. noe av grunnen til at jeg ikke klarer å bli tent er blant annet at da vi møttes hadde han skabb, og det var masse små prikker/kviser på hele penisen hans. Etter dette føler jeg han er skitten, selvom jeg vet han ikke er det.. Han er i tidlig 20-årene, og jeg syns det ser ut som utstyret til en gammel mann.. har aldri sett en penis som har så mye forhud før at hodet ikke vises når den er stiv. Er det noen som har samboere med samme problem? 

Anonymkode: 91eed...edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mann😳

Anonymkode: f368b...bf9

Skrevet

Herregud

Anonymkode: ea644...17b

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han om du ikke blir tent?

Om du klarer ett samliv uten sex med partner eller at dere har andre løsninger, så for all del.

Men alt du skriver høres det ut som enten at han må ta tak i det med lege, eller så burde du gå. 

Anonymkode: 3d499...838

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han burde kanskje vurdere omskjæring? Og en kald dusj før sex ? 😁

Skrevet

Hva er det som gjør vondt for deg? 

Anonymkode: c1853...32c

• Liker 1
Skrevet

Han er kommet i det switch vel tidlig. Finnes løsning for begge utfordringene, for en kirurg. 

Pungløft og omskjæring kan gjøres i samme operasjon. 

.

Anonymkode: a6fd7...6a9

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke han vurderer omskjæring da jeg tror han er fornøyd/ikke noe plaget med hvordan underlivet hans ser ut

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke han vurderer omskjæring da jeg tror han er fornøyd/ikke noe plaget med hvordan underlivet hans ser ut

Vel, utstyret fungerer tydeligvis ikke spesielt godt, siden du får ubehag.......

Skrevet

Æsj fy faen, dump. Blir du ikke tent på han så er han ingenting å samle på. Du kan bli smittet av masse dritt fra han 

Anonymkode: 3378a...8f0

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Æsj fy faen, dump. Blir du ikke tent på han så er han ingenting å samle på. Du kan bli smittet av masse dritt fra han 

Anonymkode: 3378a...8f0

Han er ingenting å samle på fordi pikk og pung ikke er estetisk pent å se på? 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samboeren min har veldig mye forhud, så mye at selv om den er erigert så vises ikke penishodet.. han har også kjempe lange baller, som er skrukkete og løse (ser omtrent ikke ballene gjennom pungen heller, ser bare ut som en kjempelang skrukkete pung) han har såvidt jeg vet ingen problemer med smerter, bortsett fra at forhuden hans må være dratt opp hver gang vi skal ha sex. Dette gjør veldig vondt for meg, vet ikke hvorfor. 

i tillegg klarer jeg ikke bli tent på han, da jeg syns penisen og pungen hans rett og slett er kjempe stygt. noe av grunnen til at jeg ikke klarer å bli tent er blant annet at da vi møttes hadde han skabb, og det var masse små prikker/kviser på hele penisen hans. Etter dette føler jeg han er skitten, selvom jeg vet han ikke er det.. Han er i tidlig 20-årene, og jeg syns det ser ut som utstyret til en gammel mann.. har aldri sett en penis som har så mye forhud før at hodet ikke vises når den er stiv. Er det noen som har samboere med samme problem? 

Ok, gjør det slutt med han, så han kan finne seg en dame som skjønner hvordan en normal mann ser ut. Du er jo bare dum. 

Anonymkode: 4202f...150

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

La denne stakkars mannen gå så han kan finne ei som verdsetter ham. Dette må være noe av det styggeste jeg har lest her inne. Lurer på hva du selv hadde tenkt om du hadde lest en lignende avhandling om din egen kropp som han hadde tenkt å laste inn på et diskusjonsforum? 

• Liker 5
Skrevet

Han kan omskjære seg, da blir kuken pen og se på, lang pung er da bare deilig visst den er barbert og glatt 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...