AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Føltes litt som jeg hadde feber når jeg våknet idag, så målte men hadde ikke det. Men så utover dagen nå har jeg begynt å svette, har hodepine, er svimmel og skikkelig kvalm. I tillegg svetter jeg og føler meg ganske slapp og daff. Hva er dette?😳 Anonymkode: 6b331...a27
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Kan være mye; matforgiftning, covid, influensa, forkjølelse, hjerneblødning Anonymkode: e5575...dd9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Har du ikke vært dårlig før. høres ut som et virus. Anonymkode: 7e492...c51 1
meta2 Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 (endret) Opplevde dette for noen uker siden. Målte feber 36,4 og så tok jeg en kovid test, negativ. Plutselig rett før jeg skulle gå på jobb så brekker jeg meg og kaster opp. Jeg var ikke noe kvalm før. Lå strak ut resten av dagen. Fikk bronkitt to dager etter. Endret 4. september 2022 av meta2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Slik har jeg det når jeg har angst. Rekker som regel akkurat å lure på om det er influensa eller omgangssyke på vei før jeg husker at det har vært mye stress i det siste og da faller puslespillbitene på plass. Anonymkode: dff22...216 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå