AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hei! Jeg prøver å legge i foreldreplanlegger på nav i forhold til foreldrepermisjon. Jeg ønsker å legge inn ferie og ulønnet permisjon, men det går ikke? Er det noe jeg ikke forstår?? Jeg ønsker å legge ferie og 10 uker rett etter min permisjonsdel, slik at far tar ut sin del etter dette. Er ikke dette mulig? Noen som kan hjelpe meg/forklare? Anonymkode: dd2d9...f66
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Det heter Periode uten foreldrepenger. NAV bryr seg ikke om du hsr ulønnet permisjon, ferie eller er i fengsel, så lenge du ikke mottar stønader fra de i den perioden. Anonymkode: 9b1ea...4cc
Mellion Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Det avtaler du med arbeidsgiver da de utbetalinger feriepenger og godkjenner ulønnet permisjon husk at far må søke om utsettelse på sin permisjon.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Mellion skrev (10 minutter siden): Det avtaler du med arbeidsgiver da de utbetalinger feriepenger og godkjenner ulønnet permisjon husk at far må søke om utsettelse på sin permisjon. Må ikke det nå lenger. Nye regler for barn født etter 1.10.21 Anonymkode: 8b8a0...899
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Det må du ta med arbeidsgiver. Gi beskjed om dato du kommer tilbake. Anonymkode: d1a3a...1c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå