Gå til innhold

Kjæreste som ikke gidder å finne seg ny leilighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff kjæresten min i desember og siden det har han så og si vært hos meg hele tiden. Han har egen leilighet, men kaller den ubeboelig fordi den er i et dårlig strøk og leiligheten har mange mangler. Pga dette har han vært hos meg fra desember til nå. Han har snakket mye om å finne seg ny leilighet, men han har ikke akkurat gjort mye for å finne seg ny, jeg var den som nylig dro han med på visning. Vi er begge i lav inntektsyrke og han har ikke betalt noe for å bo hos meg i disse månedene, så og si aldri betalt mat heller. Heldigvis gått med på å betale halvparten av strømmen fra nå av. Jeg har sagt han må finne leilighet innen vinteren, men tviler på at det skjer. Nå vurderer jeg å hive han ut innen november, jeg er drittlei. 

Anonymkode: 47bb6...d57

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hiv ham ut. Han har jo sted å bo. At han ikke er fornøyd med det stedet må han selv ta ansvar for. 

Anonymkode: 64e29...017

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Du har jo ikke kjæreste, du har husokkupant. 

• Liker 26
  • Nyttig 10
Skrevet

Enten så betaler han halvparten av lån/leie og strøm. Eller så hiver du han på dør. Du må stille han et ultimatum. Han utnytter deg. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg var sammen med en sånn . Som bare utnyttet meg . Jeg hadde avsluttet det. 

Anonymkode: 206fe...e4c

• Liker 6
Skrevet

Men hvis dere er kjærester, og har bodd sammen i 10mnd allerede, hvorfor finner dere bare ikke en leilighet sammen?

Anonymkode: 0b1b5...e07

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men hvis dere er kjærester, og har bodd sammen i 10mnd allerede, hvorfor finner dere bare ikke en leilighet sammen?

Anonymkode: 0b1b5...e07

Jeg eier denne leiligheten og jeg har ikke ønske om å være samboer allerede nå. 

Ts

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg eier denne leiligheten og jeg har ikke ønske om å være samboer allerede nå. 

Ts

Du blir uansett utnyttet, han har jo ingen utgifter, du holder han jo til og med med mat!!!

• Liker 10
Skrevet
Loboto skrev (Akkurat nå):

Du blir uansett utnyttet, han har jo ingen utgifter, du holder han jo til og med med mat!!!

Halvparten av strøm, det er alt. Han sier han kan begynne å spise på senter, men bor jo uansett her dritbillig. Betaler riktignok på egen leilighet, men uansett.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Halvparten av strøm, det er alt. Han sier han kan begynne å spise på senter, men bor jo uansett her dritbillig. Betaler riktignok på egen leilighet, men uansett.

Ts

Hadde sagt jeg skulle hatt betalt husleie tilbake til desember ellers måtte han vært ute iløpet av uka. 

Anonymkode: 86b76...c3c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

Han vil heller spise på senteret enn å splitte regninga? Det er jo mye dyrere. 

Er det noe han sier fordi han vil lage en scene og er sur, eller mener han det seriøst?

Han tenker jo at han har lov å leve på deg. 

Anonymkode: d8cde...aa6

• Liker 4
Skrevet

Noe så usexy som en mann som bare kommer flyttende og bosetter seg og snylter. Hadde bedt han komme seg hjem idag den dag. Æsj. Han har jo egen bolig så du kan jo bare be han dra hjem, du finner deg jo i dette

Anonymkode: 2ff32...b8e

• Liker 5
Skrevet

Du vil ikke ha samboer men du gir han beskjed om å betale halve strømmen? Det er vel ikke akkurat å være tydelig TS. Du får si "jeg vil ikke at du bor her, du må flytte hjem til deg selv" 

• Liker 5
Skrevet

«Nå må du dra hjem, jeg har behov for litt egentid.»

Anonymkode: ba408...8bb

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han vil heller spise på senteret enn å splitte regninga? Det er jo mye dyrere. 

Er det noe han sier fordi han vil lage en scene og er sur, eller mener han det seriøst?

Han tenker jo at han har lov å leve på deg. 

Anonymkode: d8cde...aa6

Med senter så mener han ikke kjøpesenter, men senter hvor man får mat.

Ts

• Nyttig 1
Skrevet

Han sa han hadde forstått det fra starten av at han skulle betale for seg. Jeg mener han skulle tatt det som en selvfølge. Og at han ikke vil være sammen med meg hvis jeg tror så lite om han. Jeg sa jeg hadde tenkt mye på en spøk han dro om å bo gratis hos meg og hvis jeg dumpa han hadde han ikke betalt for noe. Da hadde vi veldig ulik humor sa han.

Ts

Skrevet

Hva slags framtid ser du for deg med en slik mann? Tenker du han er ansvarsfull og respekterer deg? 

Anonymkode: 82208...964

Skrevet

Gi han beskjed om å gå? Si at du trenger alenetid. Vil han ikke gå, få han kastet ut av politi. Har han nøkkel, bytt lås neste gang han går ut. Ikke gi han ny før han holder ord, og kjøper ny leilighet.

Anonymkode: 4b2d7...1b3

Skrevet

Dere har jo vært samboere siden desember. Be han dra hjem til seg selv. Si det som det er at du ikke ønsker å være samboer 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...