AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Nå er under en uke igjen til det skal tas bilder av leiligheten min, men jeg kommer liksom ikke igang. Jeg har kjøpt flytteesker for å kunne plassere en del ting i boden, men ellers er ingenting gjort. Jeg vet at jeg sikkert burde ha skrevet liste, men jeg vet liksom ikke hvilken rekkefølge jeg skal starte i. Leiligheten er kun 60 kvadrat, så håper jo at det skal gå fort bare jeg kommer igang. Hvordan gjorde du når du skulle selge leilighet? Jeg tenker jeg må flytte ut alt som jeg ikke trenger, plassere det i boden og passe på at det ser rent og ordentlig ut. Anonymkode: 4551e...037
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Hvis du skal style selv, så gå på finn for inspirasjon. Jeg har solgt to boliger i år, med stylingpakke via megler. Grovt regnet er det dette som gikk igjen: Pakk vekk alt av personlige ting. Vi plasserte ting i bod og i bil under foto og visning. Rent er en selvfølge. Freshe håndkler på badet. En god håndsåpe. Friske blomster på spisebordet. Urter og en god olje på kjøkkenet, noe annet fint kjøkkenting. Kommer jo an på størrelsen av kjøkkenet. Ikke for mye fremme. "Hotellseng". Ikke noe duftlys. Ta vekk alt av synlige ledninger for foto. Noe fint hengt opp i gangen, enten skjerf, jakke eller veske. Anonymkode: 56e1d...3aa
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Pluss freshe planter. Ikke avblomstrede orkideer og gulgrønne planter som har sett bedre dager. Anonymkode: 56e1d...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå